Elitloppet Postad 4 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2009 Du överväger väl ändå inte att folda hand 1? In mät för tusan. Och varför bettar du inte flopp? Edit: Steve är ju bortrest nu igen så jag känner att det är min plikt att ta över hans roll som SÅG. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 4 April , 2009 Rapport Share Postad 4 April , 2009 Du överväger väl ändå inte att folda hand 1? In mät för tusan. Och varför bettar du inte flopp? Njaa. Pushade turn och fick obv en instasyn av 77. Min hand e ju sjukt underreppad me så fold finns väl inte. Hann inte agera på flopp. Blev lite för många bord just då : ) Gogogo, nu ska dagens första session spelas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 4 April , 2009 Rapport Share Postad 4 April , 2009 Beta flop och sluta fråga vad du ska göra med topptvå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 4 April , 2009 Rapport Share Postad 4 April , 2009 Beta flop och sluta fråga vad du ska göra med topptvå Förlåt, förlåt, förlåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 4 April , 2009 Rapport Share Postad 4 April , 2009 Alltid exakt samma resultat på 3-6. Sessionen blev på 20 min och ni kan ju gissa hur det gick ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 4 April , 2009 Rapport Share Postad 4 April , 2009 Alltid exakt samma resultat på 3-6. Sessionen blev på 20 min och ni kan ju gissa hur det gick ;P Du vann en massa flips antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 4 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2009 Förlåt, förlåt, förlåt. Skärpning som gäller nu Krossa 3/6 för tusan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 4 April , 2009 Rapport Share Postad 4 April , 2009 Du vann en massa flips antar jag? Mm, precis ;P Eller vänta nu ... torskade JJ mot AT för inköp AI pre, KK mot Q8 på Qxx för inköp och QJ mot 89 på QTx för 75bv. Men ska inte whina. Rushen på 3-6 borde komma snart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 4 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 April , 2009 Mm, precis ;PEller vänta nu ... torskade JJ mot AT för inköp AI pre, KK mot Q8 på Qxx för inköp och QJ mot 89 på QTx för 75bv. Men ska inte whina. Rushen på 3-6 borde komma snart Tror faktiskt du tänker mer på varje utdragning på 3/6 just bara för att det är på 3/6. Ge det en ordentlig chans den här gången, skit i allt vad resultat och utdragningar heter och bara grinda på månaden ut istället, DÅ kommer det vända. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 4 April , 2009 Rapport Share Postad 4 April , 2009 6k back idag. Skönt med en ny dag imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 5 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2009 Idag är jag ambitiös. Redan inne på min andra sesse. Första började helt galet kasst, var nog nere på 6k back ett tag, men landade bara på cirka 1,2k back efter den. Igång med andra sessen nu, blir nog en kortis för snart drar ju alla turrar igång. Har gått så bra med donkamenterna på sista tiden så jag fortsätter väl med dem på söndagar Redan inlett ChampionChip, en turnering jag aldrig lyckats i överhuvudtaget, dags idag tycker jag. 200$ EPT-kval på Redkings blir det också klockan 19, ser ut att bli övervärde, om den ens kommer igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 Mkt bra dag än så länge: -FBK krossar HV71 -United vänder och vinner mot Villa Så nu kan det bara bli värre. Dags för grind med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 5 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2009 Bust i allt . Orkar nog inte dra igång fler turrar, blir nog mestadels cg för resten av kvällen. Tror mig vara lite upp på cg under dagen so far iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 5 April , 2009 Rapport Share Postad 5 April , 2009 Back idag igen. Skönt med en ny dag imorgon igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 6 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 April , 2009 För mig var gårdagen faktiskt en helt ok dag. Plussade på en del på cg iaf, även om klonkamenterna kostade en del. Men fortfarande plus totalt för dagen och månaden har börjat bra. De andra månaderna som har börjat bra det här året har slutat med misär, hoppas det mönstret kan brytas den här gången Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 7 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2009 Jag landar på drygt 2k upp idag. Även 2k SEK upp på Omaha. Roliiiiiiigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 7 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2009 Idag går det sämre. Ligger nånstans mellan 5-6k back, har spelat lite sisådär stundtals faktiskt. Skärpning gäller inför nästa sesse! Planerar iaf att lira två sessar till på två timm var, så än finns hopp För att se saker på den ljusa sidan, så plussade jag 96:- på PLO på SvS i förmiddags. Det ni! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 8 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 April , 2009 Lyckades faktiskt jobba in dagsbacket och landa lite upp även idag, mkt mkt skönt. Kikade igenom händerna för att hitta nåt skoj men det vara bara standard skit. Jag är en tag-nit obv. Puss och god natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 5:e raka backdagen idag. Även fast det inte var något stort back är det rekord för mej. Månaden har verkligen börjat kanon. ***** Hand History for Game 49332933460 ***** (On Game) $400.00 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, April 07, 11:50:32 ET 2009 Table Antofagasta (Real Money) Seat 2 is the button Seat 1: L_Luthor ( $604.10 USD ) Seat 2: MariaMirabel ( $400.00 USD ) Seat 7: ruletrap ( $532.50 USD ) ruletrap posts small blind [$2.00 USD]. L_Luthor posts big blind [$4.00 USD]. ** Dealing down cards ** Dealt to ruletrap [ Ac Kc ] MariaMirabel folds ruletrap raises [$12.00 USD] L_Luthor raises [$38.00 USD] ruletrap raises [$101.00 USD] L_Luthor calls [$73.00 USD] ** Dealing Flop ** [ Qc, 8h, 9c ] ruletrap bets [$115.00 USD] L_Luthor raises [$489.10 USD] ruletrap calls [$302.50 USD] ** Dealing Turn ** [ 7d ] ** Dealing River ** [ Qd ] L_Luthor shows [Qs, 8s ] ruletrap shows [Ac, Kc ] L_Luthor wins $1134.60 USD from main pot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 Tar nog ledigt helt idag. Kan kanske vara bra efter 5 raka backdagar. GOGOGOOGOG FBK!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 8 April , 2009 Rapport Share Postad 8 April , 2009 Mr Guld - Jörgen Jönsson !!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 9 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2009 Jag spräckte min superläckra svit plusdagar i April igår, mkt sorgligt. Låg 4k upp innan natt-sessen men ramlade ner på lillback totalt, 7-800$ tror jag det landade på. Mkt coolers så inget att säga om. Plussade dock 1450:- på PLO Tre sessioner PLO denna månaden, plus på alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 9 April , 2009 Författare Rapport Share Postad 9 April , 2009 Spelade btw in en video igår när där jag 4-tablar 3/6-5/10 på ongame. Tror det kan vara bra av en himlans massa anledningar. Just den här gången är planen att spela in ett par videos, ta med till San Remo och utbyta med mina resekamrater, ska bli härligt att få smaka på Butabis gigantiska såg. Tror dock även det kan vara bra för ens eget spel att helt sonika spela in sig själv och sedan bara själv se över sessionerna i efterhand, man tenderar ju att kanske tänka lite klarare när man sitter i efterhand och har lagt känslor, stress osv åt sidan och kan fokusera enbart på just den givna situationen istället för tre situationer till som sker samtidigt. Skall även göra en version till av videon där jag själv kommenterar i efterhand till min lilla test-protege Widde. Har aldrig riktigt gjort nån instruktionsvideo sådär, så det ska bli intressant att se vad han tycker Hyllar han mig ganska jag startar upp "PRO POKER" och konkurrerar ut Pokercampus på en vecka, EZ GAME Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 9 April , 2009 Rapport Share Postad 9 April , 2009 Tycker du börjar slarva grammatisk på ett flertal ställen nu. Detta trots att dagboken ska vara en hyllning till det svenska språket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 9 April , 2009 Rapport Share Postad 9 April , 2009 Dags och komma på ett coolare namn på dagboken nu Puni. Det blir ditt jobb. Slutade fanimej upp ett inköp idag. Helt sinnes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts