Gå till innehåll

SHIP IT FOR GLOOOOORYYY (PuBuCl)


Elitloppet

Recommended Posts

  • Svars 2,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du överväger väl ändå inte att folda hand 1? In mät för tusan.

 

Och varför bettar du inte flopp?

 

Njaa. Pushade turn och fick obv en instasyn av 77. Min hand e ju sjukt underreppad me så fold finns väl inte.

 

Hann inte agera på flopp. Blev lite för många bord just då : )

 

 

Gogogo, nu ska dagens första session spelas!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mm, precis ;P

Eller vänta nu ... torskade JJ mot AT för inköp AI pre, KK mot Q8 på Qxx för inköp och QJ mot 89 på QTx för 75bv. Men ska inte whina. Rushen på 3-6 borde komma snart :D

 

 

Tror faktiskt du tänker mer på varje utdragning på 3/6 just bara för att det är på 3/6. Ge det en ordentlig chans den här gången, skit i allt vad resultat och utdragningar heter och bara grinda på månaden ut istället, DÅ kommer det vända.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag är jag ambitiös. Redan inne på min andra sesse. Första började helt galet kasst, var nog nere på 6k back ett tag, men landade bara på cirka 1,2k back efter den.

 

Igång med andra sessen nu, blir nog en kortis för snart drar ju alla turrar igång. Har gått så bra med donkamenterna på sista tiden så jag fortsätter väl med dem på söndagar :) Redan inlett ChampionChip, en turnering jag aldrig lyckats i överhuvudtaget, dags idag tycker jag.

 

200$ EPT-kval på Redkings blir det också klockan 19, ser ut att bli övervärde, om den ens kommer igång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För mig var gårdagen faktiskt en helt ok dag. Plussade på en del på cg iaf, även om klonkamenterna kostade en del. Men fortfarande plus totalt för dagen och månaden har börjat bra. De andra månaderna som har börjat bra det här året har slutat med misär, hoppas det mönstret kan brytas den här gången :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag går det sämre. Ligger nånstans mellan 5-6k back, har spelat lite sisådär stundtals faktiskt. Skärpning gäller inför nästa sesse! Planerar iaf att lira två sessar till på två timm var, så än finns hopp :)

 

För att se saker på den ljusa sidan, så plussade jag 96:- på PLO på SvS i förmiddags. Det ni!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5:e raka backdagen idag. Även fast det inte var något stort back är det rekord för mej. Månaden har verkligen börjat kanon.

 

 

***** Hand History for Game 49332933460 ***** (On Game)

$400.00 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, April 07, 11:50:32 ET 2009

Table Antofagasta (Real Money)

Seat 2 is the button

Seat 1: L_Luthor ( $604.10 USD )

Seat 2: MariaMirabel ( $400.00 USD )

Seat 7: ruletrap ( $532.50 USD )

ruletrap posts small blind [$2.00 USD].

L_Luthor posts big blind [$4.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to ruletrap [ Ac Kc ]

MariaMirabel folds

ruletrap raises [$12.00 USD]

L_Luthor raises [$38.00 USD]

ruletrap raises [$101.00 USD]

L_Luthor calls [$73.00 USD]

** Dealing Flop ** [ Qc, 8h, 9c ]

ruletrap bets [$115.00 USD]

L_Luthor raises [$489.10 USD]

ruletrap calls [$302.50 USD]

** Dealing Turn ** [ 7d ]

** Dealing River ** [ Qd ]

L_Luthor shows [Qs, 8s ]

ruletrap shows [Ac, Kc ]

L_Luthor wins $1134.60 USD from main pot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spräckte min superläckra svit plusdagar i April igår, mkt sorgligt. Låg 4k upp innan natt-sessen men ramlade ner på lillback totalt, 7-800$ tror jag det landade på. Mkt coolers så inget att säga om.

 

 

Plussade dock 1450:- på PLO ;) Tre sessioner PLO denna månaden, plus på alla! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade btw in en video igår när där jag 4-tablar 3/6-5/10 på ongame. Tror det kan vara bra av en himlans massa anledningar. Just den här gången är planen att spela in ett par videos, ta med till San Remo och utbyta med mina resekamrater, ska bli härligt att få smaka på Butabis gigantiska såg.

 

Tror dock även det kan vara bra för ens eget spel att helt sonika spela in sig själv och sedan bara själv se över sessionerna i efterhand, man tenderar ju att kanske tänka lite klarare när man sitter i efterhand och har lagt känslor, stress osv åt sidan och kan fokusera enbart på just den givna situationen istället för tre situationer till som sker samtidigt.

 

 

Skall även göra en version till av videon där jag själv kommenterar i efterhand till min lilla test-protege Widde. Har aldrig riktigt gjort nån instruktionsvideo sådär, så det ska bli intressant att se vad han tycker :) Hyllar han mig ganska jag startar upp "PRO POKER" och konkurrerar ut Pokercampus på en vecka, EZ GAME ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...