robin_911 Postad 29 Januari , 2009 Rapport Share Postad 29 Januari , 2009 Det går ju att få in pengarna sämre iaf Mm, det har man NOG lyckats med nån gång : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 31 Januari , 2009 Rapport Share Postad 31 Januari , 2009 Yihaa, DrClementz plussar mer än Busste och Puni ihop denna månad Edit: Ingen större merit iofs ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skaz Postad 31 Januari , 2009 Rapport Share Postad 31 Januari , 2009 Yihaa, DrClementz plussar mer än Busste och Puni ihop denna månad Edit: Ingen större merit iofs ; ) Tell us more! Vad sluta den på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 31 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2009 Yihaa, DrClementz plussar mer än Busste och Puni ihop denna månad Edit: Ingen större merit iofs ; ) Med tanke på att vi är back en del tillsammans så skulle jag inte dra för stora växlar av det du:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 31 Januari , 2009 Rapport Share Postad 31 Januari , 2009 Wii, gratz Clemp. Såg ni den fantastiska rail matchen mellan 070 och DIABLO igår btw. 50/100 HU @ SvS, vad annars, railernas paradis. Bc folk svarar i chatten. Teaser - Juggen avgick med segern. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 31 Januari , 2009 Rapport Share Postad 31 Januari , 2009 Låååhl @ hur oerfaretPatongfolk The Office SE är. Hollywood, gogo barer. Tsss. Jag pissar på deras gravar. Yes jag skriver numera i dagboken, mkt pga att jag igår lyckades att inte backa, inte mkt iaf. Svår o inte sätta på repeat. http://www.youtube.com/watch?v=xyDRbp1ZPp8 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 31 Januari , 2009 Rapport Share Postad 31 Januari , 2009 Tell us more! Vad sluta den på? Cirkus 8k $ plus på liret, + ungefär 3,5k $ i RB. Nytt rekord i timmar iaf, 95 st Med tanke på att vi är back en del tillsammans så skulle jag inte dra för stora växlar av det du:) En vinst är alltid en vinst, sant? Wii, gratz Clemp. tyty steve Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Plus 7bi under dagen , räddar månadsbacket ngt som rundas av till 23k$ för alla db läsares trevnad. Får ändå se det som en uphämtning från vad som för en vecka sedan var 32k$ backet. Woho. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 1 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Ny månad, nya tag! Idag ska jag spela igen, och det ska bli riktigt roligt såhär på förhand. Vet ju hur man blir när man sitter där och springer in i AA för femtielfte gången men det tar vi då Såg två videos igår, Cole Souts senaste höginsats-fredag samt samma video fast från fredagen innan, med någon annan snubbe. Första var bra men den andra var riktigt usel tyckte jag, tacka vet jag Cole o co. Vore skönt med nån turneringsvinst idag, en liten mjukstart på månaden sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Busste är alltså snart Basse igen . . . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 1 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Busste är alltså snart Basse igen . . . Ja snart är det dig vi hånar igen, låginsats-fisk! Inledde precis dagens arbetspass, pappa behövde lite hjälp så planeringen för dagens spelande blev lite förskjuten. Missade t.ex Ongames söndagsturnering, men hann precis hem till Stars uppvärming. Kommer även spela Microgamings turnering senare ikväll, och troligen även Söndagsmiljonen, samt en del kontantspel. PUSS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 De är verkligen gulligt med alla svenska pokerord, fortsätt på inslagen bana! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 1 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 De är verkligen gulligt med alla svenska pokerord, fortsätt på inslagen bana! Visst är det Förövrigt suger det något enormt att tappa anslutningen till ongame. Enoooormt enerverande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Ja snart är det dig vi hånar igen, låginsats-fisk! tsss, plussande iaf ... även om jag är en låginsats-fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 tsss, plussande iaf ... även om jag är en låginsats-fisk Du har en stor poäng, slutade med ett back igår också. Var helt vansinnigt mycket riggade händer igår. Träffade flera gånger Toppar-toppkicker i 3-bettade potter bara för att vara uppe emot topptriss. Trisst. Sprang även in i säkert 10 AA med mina JJ-KK så jag var nästan nöjd med att "bara" sluta 3,5k back på Ongame igår. Idag har det inletts bättre, folk har bluffat bort lite till mig vid ett par tillfällen så trots att jag sprungit in i AA ett par gånger idag också ligger jag just nu 2k upp för dagen. Efter kvällens träningspass blir det ytterliggare spel och förhoppningsvis kan jag jobba mig upp till plus för månaden!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 3 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Februari , 2009 Plus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Är det någon kan komfimera att CDS, AAstudent, är gul? Plusminusnollar på pokern, men drar in massiv beskjutning, 6tabla 3/6 är skiten. Engelskt uppslagsord - Rake Svensk översättning (Inom Militären) - Bestryka, flankera, beskjuta långskepps (verb, transitivt) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 jag har 45% av dom beskutalångskeppen, tillbaka! wooho! edit: natt-dyslesxi, ni förstog de roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 4 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Är det någon kan komfimera att CDS, AAstudent, är gul? Hans hår var väl ganska gult på den där klassiska facebook-bilden i alla fall? Jag backade idag, men tog igen lite på slutet och backet stannade iaf vid ungefär två inköp. Bland annat satte jag en riktigt trevlig hålpipa all-in på turn i en 3,4k pott... Det var jag värd efter allt jag tagit emot i kroppens bakre regioner tidigare under dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 All-in?? Facebook?? Trodde du var total dedikerad till att göra detta till en SVENSK dagbok. Får jag föreslå, InMedAllDeg och BildDagboken istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Är för att använda svenska uttryck men man ska ju fortfarande inte översätta namn. Så facebook, Warmup och Sunday Million kan ni ju säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 4 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 All-in?? Facebook?? Trodde du var total dedikerad till att göra detta till en SVENSK dagbok. Får jag föreslå, InMedAllDeg och BildDagboken istället. InmedAllDeg har du helt rätt i, men namn var faktiskt ett undantag (jag borde veta, eftersom jag gjorde regeln själv Stor skärpning från mina sida dock, InMedAllDeg heter det såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Månaden har börjat lika kasst som förra. Anledningarna är nog en blandning av att mina händet emellanåt trillar, samtidigt som jag spelar lika bra poker som en blind städerska från Vitryssland... Skärp dej nu för helvete Robin! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Så går de om man håller på kalmar... för eller senare kommer man på sigsjälv att man inte är skärpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robin_911 Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Så går de om man håller på kalmar... för eller senare kommer man på sigsjälv att man inte är skärpt. Okej ... Aha, nu fattade jag också. När man håller på ellos kommer man inte på det. Försök tilta mej bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts