Gå till innehåll

SHIP IT FOR GLOOOOORYYY (PuBuCl)

Elitloppet

Recommended Posts

• Svars 2,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ny månad, nya tag!

Idag ska jag spela igen, och det ska bli riktigt roligt såhär på förhand. Vet ju hur man blir när man sitter där och springer in i AA för femtielfte gången men det tar vi då :)

Såg två videos igår, Cole Souts senaste höginsats-fredag samt samma video fast från fredagen innan, med någon annan snubbe. Första var bra men den andra var riktigt usel tyckte jag, tacka vet jag Cole o co.

Vore skönt med nån turneringsvinst idag, en liten mjukstart på månaden sådär.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Busste är alltså snart Basse igen . . .

Ja snart är det dig vi hånar igen, låginsats-fisk! ;)

Inledde precis dagens arbetspass, pappa behövde lite hjälp så planeringen för dagens spelande blev lite förskjuten. Missade t.ex Ongames söndagsturnering, men hann precis hem till Stars uppvärming. Kommer även spela Microgamings turnering senare ikväll, och troligen även Söndagsmiljonen, samt en del kontantspel. PUSS

Länk till kommentar

tsss, plussande iaf ... även om jag är en låginsats-fisk :)

Du har en stor poäng, slutade med ett back igår också. Var helt vansinnigt mycket riggade händer igår. Träffade flera gånger Toppar-toppkicker i 3-bettade potter bara för att vara uppe emot topptriss. Trisst. Sprang även in i säkert 10 AA med mina JJ-KK så jag var nästan nöjd med att "bara" sluta 3,5k back på Ongame igår.

Idag har det inletts bättre, folk har bluffat bort lite till mig vid ett par tillfällen så trots att jag sprungit in i AA ett par gånger idag också ligger jag just nu 2k upp för dagen. Efter kvällens träningspass blir det ytterliggare spel och förhoppningsvis kan jag jobba mig upp till plus för månaden!!!!!!!

Länk till kommentar

Är det någon kan komfimera att CDS, AAstudent, är gul?

Hans hår var väl ganska gult på den där klassiska facebook-bilden i alla fall?

Jag backade idag, men tog igen lite på slutet och backet stannade iaf vid ungefär två inköp. Bland annat satte jag en riktigt trevlig hålpipa all-in på turn i en 3,4k pott... Det var jag värd efter allt jag tagit emot i kroppens bakre regioner tidigare under dagen.

Länk till kommentar

All-in?? Facebook?? Trodde du var total dedikerad till att göra detta till en SVENSK dagbok. Får jag föreslå, InMedAllDeg och BildDagboken istället.

InmedAllDeg har du helt rätt i, men namn var faktiskt ett undantag (jag borde veta, eftersom jag gjorde regeln själv ;)

Stor skärpning från mina sida dock, InMedAllDeg heter det såklart.

Länk till kommentar