Gå till innehåll

SHIP IT FOR GLOOOOORYYY (PuBuCl)

Elitloppet

Recommended Posts

Gårdagen var trevlig. Spelade helt ok men framför allt sprang jag som Usain Bolt på uppåttjack så gårdagsplusset blev riktigt fint.

Idag har jag hitills sprunigt rätt bra, och även spelat riktigt bra imo. Bör ligga på ett hyfsat plus även idag.

Ska ner till sporthallen och kika på lite innefotboll, blir mer grind till kvällen. Tjohej!

Hahaha!! Har inte sett dig tidigare! Spelar du fortf på prima??

Hoppas d går bra i fortsättningen du verkar va en skön snubbe! Lycka till me liret!!

TheGrinders

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 2,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hahaha!! Har inte sett dig tidigare! Spelar du fortf på prima??

Hoppas d går bra i fortsättningen du verkar va en skön snubbe! Lycka till me liret!!

TheGrinders

Inte spelat på prima på ganska länge nu, testar ongame och kör en låååååång bonus där som tar all min spelkraft atm. Återkommer nog till prima vad det lider, om det finns nån action kvar?

Länk till kommentar

Inte spelat på prima på ganska länge nu, testar ongame och kör en låååååång bonus där som tar all min spelkraft atm. Återkommer nog till prima vad det lider, om det finns nån action kvar?

Njae, ja e mtt spelare så lirar inte cg. Men va inne å kollade förut om du var inne. Va 3 NL1000$ igång ruskigt kall action mao=) Hoppas 2009 går bra m8!, å uppdatera db hela tiden=), denna skall följas!!

Länk till kommentar

tihi skojade lite med dig, givetvis finns inte "sista sessionen i månaden". såvida man inte spelar alls.

Jag är inte alltid så smart........

Njae, ja e mtt spelare så lirar inte cg. Men va inne å kollade förut om du var inne. Va 3 NL1000$ igång ruskigt kall action mao=) Hoppas 2009 går bra m8!, å uppdatera db hela tiden=), denna skall följas!!

Ja 3 bord är ju i minsta laget, riktigt bra action på ongame idag av nån anledning med rätt mycket fisk. Synd faktiskt för jag tycker bra om Prima i övrigt.. Får hoppas det blir bättre efter sammanslagningen med ladbrokes.

Detsamma detsamma, lycka till med donkamenterna. Ska bli bättre på att uppdatera framöver, verkar ju tom som att folk läser nu till skillnad från tidigare :D

Länk till kommentar

Bra plus idag igen. Fortsätter att klonka friskt, men är inte helt nöjd med spelet under kvällen faktiskt. Kunde varit en hel del mer upp faktiskt.

Resultatmässigt har månaden inletts oerhört fint, men finns ändå lite mer tuffhet och feeling att hämta i spelet. Men man ska inte klaga när man plussar fejnt, det tar vi när downswingen kommer sen istället :)

Nu blir det JVM-hockey, sen blir det ett par timmars sömn innan morgondagen ägnas åt pingis och eventuellt lite livespel. GN

Länk till kommentar

Spelat några timmar, spelat sådär. Kände mig överkörd och kunde inte svara upp ordentligt emot en kille som Raptor-ägde mig konstant, så istället för att tilta o börja gå bärsärk orkar jag inte mer nu. Drar upp 6 2/4 bord istället för att rejka lite till min bonus, förhoppningsvis kan jag även behålla lillplusset jag byggt upp på 5/10.

Länk till kommentar

Haha okej, då får jag väl göra det då ;) Hurdant är värdet på prima överlag dessa dagar?

Skit du i det?

Nä men seriöst ;) heltok sammanfattade det väl rätt bra nånstans på forumet. Handlar typ enbart att ligga steget före alla grinders och försöka hitta de spelbara borden. Sen går det i princip inte att uteslutande köra Prima om man inte blandar typ 4-5 olika nivåer. Om man vill table selecta dvs, annars är det ju såklart lugnt.

Länk till kommentar

Nä men seriöst ;) heltok sammanfattade det väl rätt bra nånstans på forumet. Handlar typ enbart att ligga steget före alla grinders och försöka hitta de spelbara borden. Sen går det i princip inte att uteslutande köra Prima om man inte blandar typ 4-5 olika nivåer. Om man vill table selecta dvs, annars är det ju såklart lugnt.

alltså visst har prima typ exploderat nu efter nyår?

har ladbrooks gått in eller?

Länk till kommentar

Nej dröjer som tur är. Känns som det varit mkt action på Lads med så det folk spekulerade om här att alla grinders drar igång efter nyår kanske stämmer :mrgreen:

Vet du när dom slås ihop? Hörde talas om nåt enormt rakerace på lad nu ett par månader så antar att det inte blir förrns efter det?

Länk till kommentar

Jahopp, nu ska man vara duktig och grinda lite men då rasar siten ihop istället. Kul jul.

Livespelet igår var roligt som alltid. 1/2 :- dealers choice där man fick välja mellan NLHE och PLO spårade snabbt ur till först 5-korts Omaha, men emot slutet spelade vi 10-korts Omaha där man slängde två kort på varje gata, eller 8 korts holdem där man slängde två på varje gata. Var roligt. Slutade väl en femhunka upp eller nåt.

Länk till kommentar