Elitloppet Postad 29 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 nickar du LaGust på svs? Nix, inte jag som är Lagust i handen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 29 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 Testat lite 5/10 idag, blandat med 3/6. Back 2,6k so far efter en session, blir ännu en session senare, får se vilken nivå jag lirar på. Blandar nog lite till. Blivit lite översettad osv så tycker inte att jag spelat specielt dåligt, hoppas kunna stabilisera mig på 5/10 inom en snar framtid så blir nog nått 5/10 bord iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klonkbarn Postad 29 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 Orkar inte leta upp hur gammal du är, Hur gammal är du? hur aktiv var du när du spelade pingis som mest och vilken klubb pratar vi om....var sjävl väldigt aktiv för inte alls längesen och var ute och tävlade mkt:D, men spelar div 3 nu! Gl med 5/10:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 31 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 Orkar inte leta upp hur gammal du är, Hur gammal är du? hur aktiv var du när du spelade pingis som mest och vilken klubb pratar vi om....var sjävl väldigt aktiv för inte alls längesen och var ute och tävlade mkt:D, men spelar div 3 nu! Gl med 5/10:D Är 20 år gammal, var inte speciellt aktiv, alltid varit ganska halvkass. Tävlade väl lite när jag var 14-15 men nådde inga direkta framgångar ;P Spelar i Västers BTK från Motala. Åfan, jag spelar också en del i division 3 (sämst i serien).... Vilken klubb för din del? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 31 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 Dags att summera månaden också. Blev min bästa pokermånad någonsin, mkt tack vare min fina lilla turreplacering. Drygt 200k sek upp den här månaden. Mums Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Justcall Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 Fan vad störigt att läsa om alla som storplussar när man själv inte klarar av att vinna ett skit längre =(. Nä ska inte vara sån. Grattis till ett mycket fint resultat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klonkbarn Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 Är 20 år gammal, var inte speciellt aktiv, alltid varit ganska halvkass. Tävlade väl lite när jag var 14-15 men nådde inga direkta framgångar ;P Spelar i Västers BTK från Motala. Åfan, jag spelar också en del i division 3 (sämst i serien).... Vilken klubb för din del? Okejokej, då var du snäppet äldre än mig;) Var uppe och tävlade i Västergötland en del nämligen, så bara undrade=) Jag spelar i Varbergs BTK, är jävligt skoj faktiskt:D Vann en riktig rysare med 8-6 efter att legat under med 6-5 i tisdags så det var ju gött;) Är det bra klass i eran serie eller? Edit: Jag har 2-7 i kvot så är la ingen stjärna i serien heller;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 2 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2008 Fan vad störigt att läsa om alla som storplussar när man själv inte klarar av att vinna ett skit längre =(. Nä ska inte vara sån. Grattis till ett mycket fint resultat! Ty ty, bara nöta så kommer ditt plus också. Besegra ongame-riggen! Okejokej, då var du snäppet äldre än mig Var uppe och tävlade i Västergötland en del nämligen, så bara undrade=) Jag spelar i Varbergs BTK, är jävligt skoj faktiskt Vann en riktig rysare med 8-6 efter att legat under med 6-5 i tisdags så det var ju gött Är det bra klass i eran serie eller? Edit: Jag har 2-7 i kvot så är la ingen stjärna i serien heller Jaha okej, du får ta och komma upp till våran öppna tävling som vi har i februari, tror den heter Motala Open i år. Klassen på våran serie är ganska dålig i år, ifjol var den oerhört mycket bättre men i år har flera bra lag försvunnit och även flera duktiga spelare. Ifjol lånade vissa lag in typ div1 spelare mitt under säsongen osv, och det fanns även en del utländska spelare ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Grattis till de fina pengarna och lycka till med spelet på 5/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klonkbarn Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Ty ty, bara nöta så kommer ditt plus också. Besegra ongame-riggen! Jaha okej, du får ta och komma upp till våran öppna tävling som vi har i februari, tror den heter Motala Open i år. Klassen på våran serie är ganska dålig i år, ifjol var den oerhört mycket bättre men i år har flera bra lag försvunnit och även flera duktiga spelare. Ifjol lånade vissa lag in typ div1 spelare mitt under säsongen osv, och det fanns även en del utländska spelare ;P Haha aah, men tävlar typ inget längre;) Börjar ju känna sig gammal. Vi har sjukt varierande serie. De flesta lagen i vår serie är framalag till bra klubbar som har sina a-lag högre upp, så vissa matcher kan ju bli ett helvete:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 2 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2008 Grattis till de fina pengarna och lycka till med spelet på 5/10. Tytyty Haha aah, men tävlar typ inget längre Börjar ju känna sig gammal. Vi har sjukt varierande serie. De flesta lagen i vår serie är framalag till bra klubbar som har sina a-lag högre upp, så vissa matcher kan ju bli ett helvete Du får göra ett undantag Aha okej, ja då brukar det ju kunna ramla ner lite gamla gubbar som är smått oslagbara ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poker2008poker Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 ....vore kul att prata med dig på msn kanske? Goddagens forumiter! Jag är en snart 19-årig pokerjunior som efter att ha tagit studenten i juni nu bestämt mig för att ta ett sabbatsår från alla studier och ägna mig åt pokern på heltid. Bor hemma hos föräldrarna så någon direkt press på mig att tjäna pengar har jag inte direkt. De första månaderna har gått bra och jag har dragit in helt ok med pengar på NL200-400$ samt 5/10 på Svenska spel, men augusti har börjat risigt. Har svingat lite neråt och för att ta tag i det hela har jag nu bestämt mig för att starta en liten blog här på forumet. Håller för tillfället till på Prima och Svenska spel, har även spelat på full tilt men kännt att motståndet där är vassare än på andra siter och ska därför dra mig därifrån. Eventuellt degar jag in på nån ny site, då antingen en OnGame eller en I-Poker site. Anyways, hoppas på en livlig dagbok med diskussioner om allt mellan himmel och jord, men helst lite poker iaf Lite off-topic har dock ingen dött av så vill ni prata annat är jag öppen för det också Spelar en hel del pingis på fritiden och är även speedwayintresserad! EDIT: Juli 2008 Drar igång lite igen. Har inte hänt mycket i nivåklättring på sistone. Regular på 3/6 iaf får man väl lov att säga, men har haft svårt att hitta en site där jag känner mig riktigt tillfreds med allt. Prima var mitt hem förut men har det jobbigt med nya klienten, gillar den inte alls. Har investerat i ny dator med större skärm och högre upplösning så kanske blir det en comeback där framöver. Har testat på lite 10/20 på Svenska Spel också, gått helt ok, men inte mer. Gjort en del spewiga spel, har inte riktigt vant mig vid 200bb ännu men ett ok plus på den siten iaf. I övrigt frilansar jag runt lite på Stars, full tilt, prima, martinspoker (där jag försöker kvala in till ELAAP men det går skit). Typ så ligger det till iaf. I övrigt i livet har jag flyttat hemifrån, vilket känns helt underbart Det tänkta sabbatsåret från studier blir minst ett och ett halvt år, troligen två. Målet för det kommande året är att ÄNTLIGEN kvala in till nån större liveturre, har varit i finalkval massa gånger men aldrig lyckats få till det. I dagarna har jag också lagt lite mer energi på MTT:s, som jag spelade mycket tidigare i min "karriär". Byggde rullen på multis egentligen, och kände mig som en riktigt stabil turneringsspelare. Var även uppe och vann ett par Rounders på Prima. Har på sista tiden blivit alldeles för slaskig och spelar riktigt uselt i turrar, men nu är planen att få in lite MTT-händer och råda bot på slaskandet. Man vill ju hitta form till WCOOP om inte annat Nåväl, var riktigt usel respons sist jag skrev dagbok, hoppas på lite bättre den här gången. Ska försöka orka in HD:s och sådär också, så det kan bli lite diskussion. Off-topic välkomnas, fram tills det att jag uttryckligen ber om att ett visst ämne ska sluta diskuteras. Så kör på bara, allt mellan himmel o jord Puss och tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
poker2008poker Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 ....prata på msn??? Testat lite 5/10 idag, blandat med 3/6. Back 2,6k so far efter en session, blir ännu en session senare, får se vilken nivå jag lirar på. Blandar nog lite till.Blivit lite översettad osv så tycker inte att jag spelat specielt dåligt, hoppas kunna stabilisera mig på 5/10 inom en snar framtid så blir nog nått 5/10 bord iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 2 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2008 ....prata på msn??? Ja jag är inte omöjlig, men börja med ett PM så kan vi ta det därifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 ....prata på msn??? Är du kär i honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdafan Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 Är du kär i honom? http://pokerforum.nu/forum/resultat/51266-manadsresultat-oktober-2.html#post1105374 Luktar ju scam lång väg? Reggad igår o frågar efter folks msn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 2 November , 2008 Rapport Share Postad 2 November , 2008 http://pokerforum.nu/forum/resultat/51266-manadsresultat-oktober-2.html#post1105374 Luktar ju scam lång väg? Reggad igår o frågar efter folks msn.. jag gissar på en gigantisk level Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 2 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2008 jag gissar på en gigantisk level I vilket fall sjukt kul att se ett kort inlägg bestående av tre magiska bokstäver och ett frågetecken i varenda tråd man öppnar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 2 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2008 Turrarna jag spelar idag: Big Deal (Bust) Primas 175k$ guaranteed Online-SM Main Online-SM Shorthanded CG utöver detta som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 2 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 November , 2008 Bust i Primas 175k 9490 efter första timmen i SM. 2k back på cg. JOBBA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 14 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2008 Dagboken är som ni märker ganska död för tillfället. Blir bättre när jag är klar med min bonsjakt, då kan jag fokusera mer på att lära mig PLO och då blir det mycket händer i dagboken Varit swingigt sedan jag klev upp på 5/10, ligger ett par inköp upp för månanden men mer är det inte just nu. Bara jobba på så ska det nog gå bra. Blev idag riktigt sugen på att åka ner till Malmö Open om tio dagar och lira satten till main samt 3k-eventet där nere. Tråkigt att åka själv dock, någon annan som har tänkt dra ner? Edit: Malmö Autumn Poker Week hette det visst... samma skit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 14 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 November , 2008 Fan main kostar ju "bara" 10k.. kanske skulle satsa på det istället Go struktur också, bra träning inför EPT Köpenhamn. % till salu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 16 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2008 Usch och fy och blä. Jag skäms. Idag har jag spelat den sämsta pokern jag presterat på oerhört oerhört länge. Kan inte ens minnas när jag spelade såhär dåligt sist. Var som att hjärnan hoppade ur kroppen och såg på när kroppen utförde idiotiska saker. Spelade verkligen hemskt. 8k$ back idag och jag har enabrt mig själv att skylla. Skärper jag inte till spelet flyttar jag snart ner till 3/6 igen. VILL INTE! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 16 November , 2008 Rapport Share Postad 16 November , 2008 Aouch, bara köra CDS taktikt o flytta upp till 10/20$, hoppa över mellan nivåerna. Funkar det för honom, då lär de la funka för vem fan som helst. All respeskt till CDS, LÅÅÅÅÅÅÅHL. Går inte o flytta ner till 3/6$ btw, hört att DrClempa rensar totalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 16 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 November , 2008 Aouch, bara köra CDS taktikt o flytta upp till 10/20$, hoppa över mellan nivåerna. Funkar det för honom, då lär de la funka för vem fan som helst. All respeskt till CDS, LÅÅÅÅÅÅÅHL. Går inte o flytta ner till 3/6$ btw, hört att DrClempa rensar totalt. Får passa på nu när han är på semester då Nejdå, ska nöta på 5/10 har jag tänkt, slutar jag bara spela som ett mongo ska det gå bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts