DjLuppy Postad 26 November , 2009 Rapport Share Postad 26 November , 2009 HU4rollz! Var är okocha? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 26 November , 2009 Rapport Share Postad 26 November , 2009 HU4rollz! Var är okocha? jag spelar hu4sm-titel just nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Den där Andreas asså, lurig djävel. Inte som Cimon direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Måste vara tsinnesjobbigt att inte bli vald i cermonin. Sitta där o vänta på ngn, sen väljer sista tjejen att hellre riskeras att röstas ut än att sova i samma säng som en. Just sayin'. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Måste vara tsinnesjobbigt att inte bli vald i cermonin. Sitta där o vänta på ngn, sen väljer sista tjejen att hellre riskeras att röstas ut än att sova i samma säng som en. Just sayin'. Hoppas faaaaaaaan inte de där va en spoiler, då vägrar ja flytt, ska se avsnittet nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 27 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 27 November , 2009 dödsfisken hade varit som klippt och skuren för PH! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Den där Andreas asså, lurig djävel. Inte som Cimon direkt.Förstår inte hur fan han kunde få sån status. Ingen som gillade honom i början. Sjukt lömsk kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 vinner du sm butte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 vinner du sm butte?Här ska fan inte liras någe SM. Lämnar det till Turredonksen Ebi o co. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Här ska fan inte liras någe SM. Lämnar det till Turredonksen Ebi o co. Besviken på dig! Hade räknat med att deala lite med dig på the finaltable. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Just nu är jag sveriges 169:e bästa pokerspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 Just nu är jag sveriges 169:e bästa pokerspelare. nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 27 November , 2009 Rapport Share Postad 27 November , 2009 nu då? Busta med AA mot TT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 28 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2009 Dags att byta upp sig på laptop-fronten. Var inne o kikade lite på NetOnNets lagershop igår och har väl fått fram ett par som verkar ok. Jag kan egentligen ingenting om datorer, så kommentera gärna följande eller kom med andra förslag. Datorn ska obv vara pokervänlig, och helst lite resevänlig också, men det förstnämnda är viktigare. http://www.netonnet.se/art/dator/laptop/laptop-15---16-tum/Sony-VGN-NS31MS(013510,3003) http://www.netonnet.se/art/dator/laptop/laptop-15---16-tum/Sony-VGN-NW21MF(013555,3003) http://www.netonnet.se/art/dator/laptop/laptop-15---16-tum/Acer_Aspire_Timeline-AS5810TG-734G32MN(125559,3003) (Observera långsam processor) http://www.netonnet.se/art/dator/laptop/laptop-15---16-tum/Acer-Extensa5635ZG-434G32Mn(125551,3003) http://www.netonnet.se/art/dator/laptop/laptop-15---16-tum/HP-Paviliondv6-1341eo(124607,3003) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 28 November , 2009 Rapport Share Postad 28 November , 2009 Puni, alla de där datorerna har ju katastrofal upplösning så det är verkligen synd att kalla dem pokervänliga. Lägg till ett fåtal tusenlappar och köp typ en Dell eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 28 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2009 Puni, alla de där datorerna har ju katastrofal upplösning så det är verkligen synd att kalla dem pokervänliga. Lägg till ett fåtal tusenlappar och köp typ en Dell eller något. Länka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 28 November , 2009 Rapport Share Postad 28 November , 2009 Länka! http://www1.euro.dell.com/se/sv/hemanvandare/B%C3%A4rbara/xpsnb_m1530/pd.aspx?refid=xpsnb_m1530&s=dhs&cs=sedhs1 jag har en sådan där men har modifierat litegrann, maxade upplösningen bland annat. Är ju bara klicka anpassa och justera vad man vill ha därefter. Finns såklart dom som är mycket mycket kunnigare än vad jag är så du gör nog bäst i att fråga någon annan ifall du vill ha ultraavancerade grejer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 28 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2009 ska kolla senare, måste rusa till gymmet. den här annars? http://www.netonnet.se/art/dator/laptop/laptop-15---16-tum/Sony-VGN-FW51JF(013553,3003) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 28 November , 2009 Rapport Share Postad 28 November , 2009 En riktigt fet mac-laptop ska va the shit har jag hört, tips! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 28 November , 2009 Rapport Share Postad 28 November , 2009 En riktigt fet mac-laptop ska va the shit har jag hört, tips! ett par + på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 28 November , 2009 Rapport Share Postad 28 November , 2009 ska kolla senare, måste rusa till gymmet. den här annars? http://www.netonnet.se/art/dator/laptop/laptop-15---16-tum/Sony-VGN-FW51JF(013553,3003) Har ja missat ngt??? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 28 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2009 En riktigt fet mac-laptop ska va the shit har jag hört, tips! Kör mac stationär. Nöjd är jag helt klart, men frågan är om jag orkar boot-campa igen Smådyra är dom ju också Känns som man egentligen lika gärna kan köra PC som pokerspelare. Har ja missat ngt??? You have! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 28 November , 2009 Rapport Share Postad 28 November , 2009 Har ja missat ngt??? Yep, han har blivit mytoman. Mvh Johan W Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 28 November , 2009 Rapport Share Postad 28 November , 2009 Kör mac stationär. Nöjd är jag helt klart, men frågan är om jag orkar boot-campa igen Smådyra är dom ju också Känns som man egentligen lika gärna kan köra PC som pokerspelare. You have! Kör WMVare Fusion ist, bättre än bootcamp enl min polare som jobbar med mac och har fixat allt med mina macar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 28 November , 2009 Rapport Share Postad 28 November , 2009 Kör mac stationär. Nöjd är jag helt klart, men frågan är om jag orkar boot-campa igen Smådyra är dom ju också Känns som man egentligen lika gärna kan köra PC som pokerspelare. Som pokerspelare borde det väl vara bättre att använda OSX då det inte är samma risk att bli utsatt för trojaner/virus etc. då man porrsurfar edit: och wtf, du är väl rik? Kör WMVare Fusion ist, bättre än bootcamp enl min polare som jobbar med mac och har fixat allt med mina macar. knappast bättre än bootcamp då ett virtuellt OS inte kan utnyttja hårdvaran till 100%, men borde väl funka till poker. Skönt dock att man slipper boota om. Går ju att köra virtuellt från bootcamp partionen vilket borde vara det bästa, dvs. boota om när man ska jobba med tyngre grejer och köra virtuellt i övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts