Gå till innehåll

LuckyStar har klonkat Bebis !


LuckyStar5.1

Vad Tycker just DU om Jämtin? (bild s.2)  

11 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad Tycker just DU om Jämtin? (bild s.2)

    • Snuskigt bra hockeyspelare med ett fördelaktigt Yttre.
      3
    • Snuskigt bra hockeyspelare men är rädd för han.
      8


Recommended Posts

  • Svars 427
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tack tack...

 

Försökt sova, går inte. Försökt spela, går inte ...efter så många års barnlöshet så hadde jag inga förväntningar kvar förutom adoption eller annan hjälp.

 

Men livet har sina överraskningar.

 

Sitter bara och lipar av lycka. Bubblar innom mej men för tidigt att berätta förutom till föräldrar och bästa kompisen förstås.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stort GRATTIS!

 

FYRA SEKUNDER, har en kompis kompis sagt, men jag vet inte!

 

Inte 16 längre. när man va så 32 kanske det hadde dubblats så 10 sek är nog rimligt idag ! :) :) :)

 

Kan inte sova och ska jobba imorgon för första gången på 2 månader ...skottade ist, va väldigt längesen. Tyvärr gick det bra, hoppas jag kan hålla mej ifrån detta fortsättningsvis.

 

Tack åter igen för alla gratulationer ! :h: :h: :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjohooo...

 

Vaknade precis ...sovit en kl 17 typ, drog några piller efter 3 sömnlösa nätter (inte så mycke med att tjejen blivit gravid utan sömnproblem).

Ska släpa mej till sängen igen, blir värsta bakfyllan av tabletterna efter några timmar.

Jobbat ett par dagar nu efter 2 månaders uppehåll vilket ig är ganska skönt, jag blir fan folkskygg och otroligt tråkig av att gå hemma och fisa.

 

På måndag ska jag träffa kurator och läkare för en utredning. För några år sedan gick jag igenom en dryg depression och skulle få en diagnos men jag orkade inte då. Nu måste jag ta tag i saker känns det som.

Sover alltid någon timme då och då och för sällan pigg vilket gör livet lite surt ...värre blir det fan ju äldre man blir, antar att man behöver mer rutiner ?!?!

 

Har funderat mycke på pokern med senaste halvåret och jag har inte haft någon vilja att utvecklas, inte orkat bry mej för:

1. Jag orkar inte med swings längre, spelar tryggt på nuvarande nivåer och bara plockar ut någon månadslön när jag har möjlighet att få va tjänsteledig.

 

2. ...är igentligen samma som 1:an, jag tycker poker är ganska mycke som jobb. Kan likaväl jobba men ger lite mer pengar och bestämmer tider själv men ger sämre livskvallité, sitta själv vid datorn är själs-dödande.

 

Nu fes huden med ...fy fan, måste flytta på mej !

Herrejäääävlar.....

 

Tbax :)

 

 

Spelat på betydligt högre nivåer förr vilket kan kännas lite anus att sitta på låga nu ...men försöker koppla bort detta och njuta av livet ist. Vill inte ha mer poker i livet än vad jag har.

 

Antagligen så kommer jag bli ifrånsprungen på nuvarande nivå men då skiter jag hellre i pokern och jobbar. Fortfarande bra pengar trotts allt utan att behöva ta större förluster på nivån.

 

Jaja, nu ska jag sova igen, susar som fan i huvudet :)

 

:h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...blev det så här !

 

 

Jag har ett 13 årigt gammalt förhållande bakom mej. 10 av dessa skyddade vi oss inte men vi mådde inte så dåligt av att det aldrig blev barn, inte jag iaf och vi diskuterade detta ibland så jag hoppas att inte mitt ex mår/mådde dåligt heller.

 

...detta blir ett lite flummigt inlägg...

 

Jag är en människa som älskar att försöka hitta dom små sakerna och göra dom njutbara.

Som i söndags, går ut och går med hunden och fryser satan. Pissväder och jag har igentligen inget att njuta av. Kommer in i värmen och möts först av min katt och sedan min flickvän som kommer spontant och pussar mej och tar mej i skrevet...

 

Ett ögonblick som jag fryser.

 

1. Hunden är lycklig och vi har haft det kul med massa pinnar och allt vad det innebär för att en hund ska bli lycklig.

 

2. Min katt kommer och möter mej och börjar spinna för jag har ju inte varit hemma på ett par timmar.

 

3. Min flickvän kommer så vacker, med ett leénde för att JAG kommer hem ...JAG ?!?! ...varför? ...jag kommer ALDRIG sluta uppskatta henne, och jag hoppas att jag alltid kommer vara värd hennes leénde. Dom får inte ta slut och jag kommer göra allt för att fylla på dom, det är väll det i slutändan som gör ett förhållande.

 

Detta va ett ögonblick som gjorde livet stort ...vägrar göra dom till vardag, måste hitta dom och njuta.

 

I måndags mötte jag min flickvän vid vårdcentralen där vi bor ...hon ringde för jag hadde lånat hennes visa. Hon skulle betala ett recept ...betalade och vi gick ut.

Hon talade om hur underbar hon tycke jag va och hon sa:

-"Du kommer bli en underbar pappa !"

Kommer inte ihåg vad jag sa precis men va säkert ett nervöst skratt som jag har ovanan att lägga.

 

-"DU KOMMER BLI EN UNDERBAR PAPPA, JAG ÄR GRAVID"

 

...la säkert till ett par till nervösa skratt till innan jag blev skit-skrajj och gick till bilen och lipade ...själv !

 

Det är sådan jag är och min underbara flickvän vet och viste detta, jag har sedan i måndags säkert lipat 100 gånger. Räcker med att se någon skrapa en triss på tv eller se någon dum jävla såpa på tv ...jag är i en känslomässig gugning som jag ALDRIG varit innan.

 

Som spelare så är man van vid svängningar ...jag skiter oftast i om jag vinner, käner inte så mycket men blir förbannad när jag förlorar. Jag har aldrig varit med om att man bara vinner.

Att vinna i livet och i spelet. Förra veckan va första gången ...innan jag fick veta, jag kände att mitt liv är så förbannat-jävla-gött som vi pastors-barn säger

...och ändå vann. Va en en skön ballans.

Nu skiter jag i spelet ...inget spelar roll, jag kan bli pank och har endå bara vunnit för är det något jag lärt mej från pokern är VARIANS !

Man klarar sej ALLTID och nu för första jävla förbannade gången i mitt liv så har någon god gud gett mej något som betyder något !

 

:h:

 

Nog med att prata bebis, om jag fortsätter med denna db:n så kommer det säkert bli ett gäng till, men ska inte va så DRAMA mer :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...