Gå till innehåll

LuckyStar har klonkat Bebis !


LuckyStar5.1

Vad Tycker just DU om Jämtin? (bild s.2)  

11 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad Tycker just DU om Jämtin? (bild s.2)

    • Snuskigt bra hockeyspelare med ett fördelaktigt Yttre.
      3
    • Snuskigt bra hockeyspelare men är rädd för han.
      8


Recommended Posts

  • Svars 427
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Såg dig i två givar ungefär.. Bara upp på hästen igen!

 

Kommer bli ganska mycket poker idag men är lite för trött att fortsätt efter en sådan början.

Bestämde mej häromdan att jag ska försöka spela aptight när jag sätter mej för att slippa sådant här, tappar ju som sagt all motivation när jag börjar rött ...tog 2 dagar sen va det tydligen glömt.

 

Sista handen där hadde jag par och öppet stegdrag så var ganska ok spelad.

 

Men jag ska fixa lite käk och kaffe sen hoppar jag upp igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...och jag ska gå ur levande och snart hel.

 

Efter 14 års förhållande och 11 år som sambos ( exkl ett par "pauser" första åren ) så är det över. :shock: :shock: :shock:

 

Vem fan ska man ringa när det blivit så här kl 05:00 och inga m8ts på msn?

 

Jag är helt jävla darrig ...helt tom samtidigt som det ska bli så jävla skönt på många sätt och vis !

 

Ganska märkligt slut med ...jag släppte en bomb och båda verkar vara lättade.

 

Va tvungen att skriva en rad här nu, känns som jag ska explodera av alla känslor ...291 861 av dessa känner jag inte ens igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy fan. Har visserligen inte haft nåt så långt förhållande, men kom rätt nyligen ur mitt livs längsta förhållande, även det ett samboförhållande som avslutades medelst bombsläppning. Även om det är en själv som släpper bomben, så är det sjukt tomt och jobbigt efteråt. Det tar lång tid, och de 6-7 månader som gått sen vi gjorde slut räcker inte på lång väg för att bli helt stabil igen.

 

Dock vet jag att det kommer att bli bra, känns bättre fr varje dag, och det var nog rätt.

 

Kan bara säga att jag tror och hoppas att det kommer bli bra för dig.

 

Ring någon ffs. Skit i att de sover. Någon som du känner bra och som bryr sig kommer definitivt inte att lasta dig för att du väcker dem för en sån här sak.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy fan. Har visserligen inte haft nåt så långt förhållande, men kom rätt nyligen ur mitt livs längsta förhållande, även det ett samboförhållande som avslutades medelst bombsläppning. Även om det är en själv som släpper bomben, så är det sjukt tomt och jobbigt efteråt. Det tar lång tid, och de 6-7 månader som gått sen vi gjorde slut räcker inte på lång väg för att bli helt stabil igen.

 

Dock vet jag att det kommer att bli bra, känns bättre fr varje dag, och det var nog rätt.

 

Kan bara säga att jag tror och hoppas att det kommer bli bra för dig.

 

Ring någon ffs. Skit i att de sover. Någon som du känner bra och som bryr sig kommer definitivt inte att lasta dig för att du väcker dem för en sån här sak.

 

Tack Klyka.

 

Det är väldigt mycket som jag inte kan kanalisera i kroppen nu ...jag vet att det kommer bli bra. Mycket som jag velat göra som inte gått innan. Nu blir en hel del av detta verklighet.

 

Det jobbigaste som jag känner är att tala om detta för min mamma ...hon kommer bli så ledsen och jag hatar att såra henne !

 

Jag har redan ringt.

...och fått en sällskapsträff om ett par timmar. En tjejkompis som förhoppningsvis kommer ta hand om mej.

 

 

Just nu så skulle lite bekräftelse funka ganska bra !

 

...låter kanske ganska fel, men iaf inte sugen på flaskan ;-) (...inte heller något förhållande)

 

Shit va grabbit detta lät.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv gick jag ut och söp skallen av mig samma kväll. Inget jag rekommenderar. Var nära att hamna i fight (väldigt ovanligt för mig, och skulle förmodligen slutat med att jag fick spö), fulraggade på allt som rörde sig och vaknade upp med dubbel baksmälla dagen efter. Två gånger i mitt liv har jag vaknat med baksmälla och sakta dragit mig till minnes att "jävlar, jag är för fan singel". Inget skönt uppvaknande, även om faktumet i sig skulle råka vara positivt. Första gången låg jag dessutom på rygg, krökt som en ostbåge, över en hög av sängkläder. Aj. Tre onda ting, kunde inte röra mig ur den positionen utan bara somnade om.

 

Summa summarum: Håll dig ifrån flaskan. Den kommer in i bilden lite senare, när du mår bra och ska ut på krogen och jaga tillfälliga förbindelser. Om du nu tänker göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv gick jag ut och söp skallen av mig samma kväll. Inget jag rekommenderar. Var nära att hamna i fight (väldigt ovanligt för mig, och skulle förmodligen slutat med att jag fick spö), fulraggade på allt som rörde sig och vaknade upp med dubbel baksmälla dagen efter. Två gånger i mitt liv har jag vaknat med baksmälla och sakta dragit mig till minnes att "jävlar, jag är för fan singel". Inget skönt uppvaknande, även om faktumet i sig skulle råka vara positivt. Första gången låg jag dessutom på rygg, krökt som en ostbåge, över en hög av sängkläder. Aj. Tre onda ting, kunde inte röra mig ur den positionen utan bara somnade om.

 

Summa summarum: Håll dig ifrån flaskan. Den kommer in i bilden lite senare, när du mår bra och ska ut på krogen och jaga tillfälliga förbindelser. Om du nu tänker göra det.

 

Nej ...jag är faktiskt rätt svag för alkohol men har absolut ingen lust alls med detta. Orkar inte att vara bitter heller.

Den energin vill jag lägga på annat just nu.

 

Hoppas det är bättre med ryggen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uschia, aj aj aj, vad jag hatar att läsa om långa förhållanden som tar slut. Även om det kanske är det bästa för den ena (eller t.o.m bägge) parter så är det ändå sjukt sorgligt.

Jag bävar för den dagen det tar slut för mig (let's face it, statistiskt sett så är det ju en coinflip och sen när blir jag inte utdragen?)....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uschia, aj aj aj, vad jag hatar att läsa om långa förhållanden som tar slut. Även om det kanske är det bästa för den ena (eller t.o.m bägge) parter så är det ändå sjukt sorgligt.

Jag bävar för den dagen det tar slut för mig (let's face it, statistiskt sett så är det ju en coinflip)....

 

Ja ...nu har man börjat tänka på praktiska saker som kåken, bilar och hitta nytt ställe att sova på !

Men det får man se som något spännande...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan det alltid komma sig att hur länge man än haft förhållande så har man alltid en tjej att ringa när det tar slut?:)

 

nu blev den inte av ...blir senare idag.

Man har haft lång tid att bygga upp något slags förtroende och tjejer är väll skapta för att trösta. Ingår väll på ngt sätt i deras natur :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Har en poker paus för tillfället och tänker dra igång och spela igen när det känns som det kanske börjar reda upp sej med saker och ting.

 

Nu har man väll börjar få liiiite ordning på vardagen och huset är på marknaden om några dagar och det verkar se bra ut trots "krisen"...

 

Har dragit igång lite smått med sng på svs med löjligt bra resultat och kommer nog köra igång lite mer seriöst me cg i veckan .....sjukt sugen nu !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...