Albert Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Tog mig friheten att starta gruppen "Pokerforum.nu". Om någon admin vill ha adminrättigheterna så ger jag ifrån mig dem direkt. Någon som är up for en battle i World Capital Traveler IQ? Citera
kraclob Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Tog mig friheten att starta gruppen "Pokerforum.nu". Om någon admin vill ha adminrättigheterna så ger jag ifrån mig dem direkt. Någon som är up for en battle i World Capital Traveler IQ? Hittar inte. Var ska man leta? Rookie på facebook. Citera
enhetsmatris Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Hittar inte. Var ska man leta? Rookie på facebook. Sök på pokerforum.nu i sökrutan överst i menyn på vänstersidan så dyker gruppen upp. Citera
SirEklund Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Ta bort Related groups ffs... Citera
dlinder Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Sök på pokerforum.nu i sökrutan överst i menyn på vänstersidan så dyker gruppen upp. "I got nothing for you"? Citera
enhetsmatris Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 "I got nothing for you"? Får den ibland också. Men om jag söker där när jag har min egen profil uppe så funkar det. Annars kan man väl söka specifikt på grupper via avancerad sökning eller nåt sånt? Hur som helst: http://www.facebook.com/group.php?gid=5244784611 Direktlänk till gruppen. Citera
Bojen Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Ta bort Related groups ffs... Du får väl gå med så vi får upp våra fina grupper Citera
kraclob Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Löste det, behövde tydligen vara med i sverige gruppen först. Citera
Albert Postad 10 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Ta bort Related groups ffs... lol, done. Citera
Ugrath Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Vad är egentligen poängen med facebook? Citera
Albert Postad 10 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 10 Augusti , 2007 Vad är egentligen poängen med facebook? Det nya lunar exkluderat mycket trams (iofs så finns det en hel del trams på facebook också) + att det är lätt att hålla kontakten med vännder från utlandet. Citera
brainslicer Postad 18 Augusti , 2007 Rapport Postad 18 Augusti , 2007 Sajten alla talar om På måndag diskuterar Internetworlds webb-tv-panel fenomenet Facebooklängst nere på sidan ovan kan vara värt att läsa lite innan man bestämmer sig för att lägga ut för mycket information om sig själva och mata in andra user/passwords LÄS MER OM FACEBOOK"Facebook öppet för identitetsstölder" Kod till Facebook läckt på nätet Facebooks grundare anklagas för stöld Citera
Recommended Posts