Full Tilt Poker Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2007 För att lägga lite extra krydda till FTOPS V lägger vi till extrapriser för alla er forumiter. Den forumit som går längst i varje event får en fin MP3-spelare (2GB) av oss. Helt gratis. Viktigt Du måste ha angett ditt Tilt-nick i din Poker.se-profil. Du måste ha en postss angiven i din Poker.se-profil. Du måste, för varje event, ange ditt nickname samt den plats du blir utslagen på. Detta görs i denna tråd. Lycka till! Full Tilt Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Die_Schlange Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2007 Vad innebär postss? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2007 Sjyst med lite kryddning. Ska nog spelas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Studsturre Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2007 Vilka här ska spela? Skriv era nick så jag vet vilka jag ska heja på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ardalani Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2007 Jag lirar, antar att de är fler svenskar men vet ej vilka som är vaken, jag nickar Notjony... nån vaken?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigShot Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2007 Jag lirar Nick: AlexanderLukas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2007 Jag lirade. AA v KK och TT v 55 all in pre sen var det goodnajters! (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Studsturre Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2007 GG WP ampixo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ardalani Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2007 Slut på de roliga för mig med, mina JJ mötte QQ! Första och ända spelbara handen jag fick, men men vad ska man göra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bibben Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2007 För att lägga lite extra krydda till FTOPS V lägger vi till extrapriser för alla er forumiter. Den forumit som går längst i varje event får en fin MP3-spelare (2GB) av oss. Helt gratis. Viktigt Du måste ha angett ditt Tilt-nick i din Poker.se-profil. Du måste ha en postss angiven i din Poker.se-profil. Du måste, för varje event, ange ditt nickname samt den plats du blir utslagen på. Detta görs i denna tråd. Lycka till! Full Tilt Poker ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2007 lol ingen vill ha den crapiga mp3-spelaren =DDDD Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Full Tilt Poker Postad 9 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 9 Augusti , 2007 Grattis till medlem "BigShot". "BigShot", som heter "AlexanderLukas" på Full Tilt, var den medlem som gick längst under nattens spel. En MP3-spelare kommer skickas till dig. Glöm inte att anmäla ditt användarnamn och var med i tävlingen för event 2. Lycka till! Full Tilt Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigShot Postad 9 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2007 Oj, jag vann visst tröstpriset =) Behövs det nå info för att skicka mp3-spelaren eller kikar ni på mitt FT konto? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Full Tilt Poker Postad 10 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 Augusti , 2007 Bigshot, så länge du har adressuppgifter i din profil så skall det vara lungt. Det är nämligen forumet som ombesörjer för att det blir utskickat. Ingen forumit som spelar/spelat event-2? mvh Full Tilt Poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigShot Postad 10 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2007 Spelade event 2, kom på 99e plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 Verkar vara en svår tävling att vinna:D Spelar $100 rebuy ikväll, så ni kan skicka ut priset nu;) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Studsturre Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 Verkar vara en svår tävling att vinna:D Spelar $100 rebuy ikväll, så ni kan skicka ut priset nu;) Vad nickar du? här ska railas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 Vad nickar du? här ska railas eisenhower1 skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigShot Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 Spelar Event #5 Nickar AlexanderLukas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Studsturre Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 AlexanderLukas har jag sett i varje event tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 11 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 11 Augusti , 2007 Värsta highrollern y0 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hnk Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 plats 331 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigShot Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 yup jag är värsta highrollern ut på plats 500 nånting. Hade bra med chips halvvägs in och åkte ur på två minuter typ AK mot QQ sen AJ på AJ2 bräda mot 22 LOL. GG Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Baaah eisenhower1 230 plats Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Njursparven Postad 12 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 12 Augusti , 2007 Nu ska event 6 spelas. Nickar V _ 8 _ 9 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts