nizze Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Postad 8 Augusti , 2007 Tiderna är som skräddarsydda för oss i europa Blir nog ändå att spela Event 1 inatt, om man inte är för sömnig. Citera
stackbrat Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Postad 8 Augusti , 2007 mm, jag ahde nog spelat de flesta eventsen om det inte vore för de fuckade starttiderna. Citera
robster80 Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Postad 8 Augusti , 2007 Jag förstår inte riktigt vad "värden" fyller för funktion. Han spelar turneringen och är ett proffs. So what? Citera
Pires Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Postad 8 Augusti , 2007 Main kommer att spelas. Sen verkar ju eventet där Phil Ivey är "värd" väldigt saftigt också. Inte omöjligt att jag kommer spela eventet inatt heller, om man nu orkar hålla sig uppe. Citera
ardalani Postad 8 Augusti , 2007 Rapport Postad 8 Augusti , 2007 Nån mer än mig som håller sig vaken och lirar Ev. 1 inatt? Citera
Recommended Posts