PsychicIor Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Läget ligger till så här. Jag stakade en kille här på forumet med 1500 dollar. Nu när vi har avslutat det hela så har han fört över en summa till mej som jag skall casha ut...men får inte göra det av PP då de säger att deras inter account transfers inte får användas annat än för pengar som skall spelas för. Men dessa penagar har ju spelats för och har varit i omlopp. De säger jag kan föra tillbaka dessa till den andra spelaren.... Men vad kan dom säga då ? Kan dom komma och påstå samma sak till honom...att det har gjorts en transfer till honom av en annan kund och de får inte plockas ut utan måste spelas för ??? Nån som kan hjälpa mej lite då jag inte stött på detta förut.... Behöver ha loss dessa pengar nu. Citera
XoteR Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Postad 7 Augusti , 2007 Du måste spela typ 25% av summan i hände rinnan du får casha ut om jag inte minns fel. All info om det finns på sidan, så sätt dig på några bord och spela lite händer sen är de tnog inget problem Citera
Recommended Posts