Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej,

Jag är ny på forumet och har spelat poker sporadiskt under nått år men aldrig lyckats så som jag skulle önskat, har spelat i huvudsak limit på ett flertal siter. Har väl gått hyffsat när jag haft ordentligt med tid för att studera pokerböcker och ägna mig åt att spela men dessvärre så har jag under de senaste åren inte haft den tid som jag skulle villja och det har påverkat mitt spel negativt. Jag ska nu försöka att göra ett seriöst försök till att bygga upp en bankrulle ifrån början. Kom gärna med synpunkter på min dagbok och på min väg uppåt i nivåer i limit. Börjar spela på 0.50/1 på Party, får se hur det går det var ett tag sedan.;-)

One MooreTime

Postad

Fick inte den start start jag ville på min nystart i limit, har gått rejält baklänges. Ska försöka att lägga upp några typiska händer som jag åkt på så får ni som kan det här komentera vad jag kunde gjort bättre. Tycker ändå att jag haft lite otur i början då jag fått lite idiotsyner av spelare som jag varit stor favorit mot. Men det är bara att ta nya tag och försöka att se positivt på det.

One Moore Time

Postad

Fortfarande på minussidan men gått +-0 ikväll iallafall och det är ett steg i rätt riktning, har även provat lite NL på 0.05/0.10 och har väl gått +-0 där också, lite halvkul med NL också kanske får tänka om och spela lite NL i framtiden.

One Moore Time

Postad

Gått bra idag än så länge har tagit tillbaka 50BB idag av de 75BB jag torskade första kvällen, spelat 0.5/1.0 6max idag. Jag hoppas det håller i sig så att jag får tillbaka resten av förlusten också så att jag kan börja att plussa totalt.

One Moore Time :-)