Gå till innehåll

Otursfördelningen


MacDaddy

Recommended Posts

Du har missupfattat de här med otur/tur, det är alltid 50% man vinner, varje dag, oberoende av spel. Endera vinner man eller så vinner man inte, fifty-fifty. Resultatet av detta är ju att man inte ska spela poker eller andra bettingspel med små vinster, då chansen att vinna stort på tex lotto är lika stor.

 

haha, påminner mig om en klasskamrat på gymnasiet, på matte diskret lektione, dvs en kurs om i stort sett bara sannolikhetslära.

 

läraren: jaha, och hur stor chans blir det då att får upp 2 svarta bolla här? johan?

 

johan: ja, det är väl 50/50, antingen så händer det, eller så händer det inte

 

större delen av klassen fick sig helt klart ett gott skratt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men jezuzzz.... Oavsett er tidigare relation här på forumet skriver man väl bara inte sånt här skit. Vuxna människor....pffff. Blir mer o mer förvånad över otrevligheterna som haglar här.

 

Blir skrämd när, som jag har fått uppfattningen av, välbildade och intelligenta personer som dej kastar ur sej sån här smörja där man önskar en annan människa död pga skiljaktiga meningar på ett forum.

 

Word. Undrar vilka typer av männisor dessa är, samtidigt som de uppenbarligen är intelligenta och antagligen(?) vuxna förstår jag inte det omogna och dryga beteendet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för alla föreläsningar i matematik och inte minst Eurys o Conspiracys gamla vanliga spam

 

Men vad i helvete är ditt problem?

 

Du startar upp diverse retarded trådar överallt och du tycker det är konstigt att folk reagerar på din dumhet? Okey, du kanske skämtar med oss. Haha, i så fall men då är det du som spammar, inte jag.

 

Om du är allvarlig så är det ju mest synd om dig tyvärr.

 

Du som har spelat rätt mycket SnGs (och poker i allmänhet som jag förstått) borde väl fatta att det inte går att förutse när "oturen" ska komma. Det skulle i så fall innebära att du tror att att sajterna är riggade och då är du ännu dummare än vad jag trodde eftersom du fortfarande spelar på nätpoker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men jezuzzz.... Oavsett er tidigare relation här på forumet skriver man väl bara inte sånt här skit. Vuxna människor....pffff. Blir mer o mer förvånad över otrevligheterna som haglar här.

 

Blir skrämd när, som jag har fått uppfattningen av, välbildade och intelligenta personer som dej kastar ur sej sån här smörja där man önskar en annan människa död pga skiljaktiga meningar på ett forum.

 

Word. Undrar vilka typer av männisor dessa är, samtidigt som de uppenbarligen är intelligenta och antagligen(?) vuxna förstår jag inte det omogna och dryga beteendet.

 

Ja, det måste vara jävligt jobbigt för er.

 

Om ni anstränger er och ser saker i ett någorlunda större perspektiv så kanske ni inser att folk tröttnat på den skit som Macdaddy spyr ur sig i nästan varenda jävla inlägg han skriver.

 

Jag kan inte tala för eurythmechs räkning men personligen så är jag en rätt trevlig människa vanligtvis men efter ett tag så tröttnar man tyävärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men jezuzzz.... Oavsett er tidigare relation här på forumet skriver man väl bara inte sånt här skit. Vuxna människor....pffff. Blir mer o mer förvånad över otrevligheterna som haglar här.

 

Blir skrämd när, som jag har fått uppfattningen av, välbildade och intelligenta personer som dej kastar ur sej sån här smörja där man önskar en annan människa död pga skiljaktiga meningar på ett forum.

 

QFT.

 

Eury har fått en varning för det inlägget, btw.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det måste vara jävligt jobbigt för er.

 

Om ni anstränger er och ser saker i ett någorlunda större perspektiv så kanske ni inser att folk tröttnat på den skit som Macdaddy spyr ur sig i nästan varenda jävla inlägg han skriver.

 

Jag kan inte tala för eurythmechs räkning men personligen så är jag en rätt trevlig människa vanligtvis men efter ett tag så tröttnar man tyävärr.

 

Eury är också en mkt trevlig människa, och visst tröttnar man på såna här inlägg (för i sak tyder det ju bara på att MacDaddy inte har nån som hellst koll på begreppen).

 

Men det hindrar inte att jag tycker det är dumt att uppmana nån att dö i en fettbrand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MacDaddy:

 

Singlar du slant hundra gånger kommer du med 95% konfidens få en serie om minst 7 kast av samma sort. 7 st! Och det är bara på en serie med hundra "all ins", spelar du mkt kommer du upp i mycket högre siffror på ingen tid alls. När man spelar känns det som "helt uppåt väggarna" när man förlorar tio coinflips i rad, men det är helt naturligt att det blir så. Vad som verkligen vore freaky vore varannan heads, varannan tails.

 

För övrigt: tycker du verkligen det är underligt att folk lackar ur när du startar förtäckta riggtrådar bara för att inte bli hänvisad till den allmäna riggtråden? För inte kan du väl påstå att detta handlar om något annat än riggmisstankar. Varför annars specificerade du nätverk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det måste vara jävligt jobbigt för er.

 

Om ni anstränger er och ser saker i ett någorlunda större perspektiv så kanske ni inser att folk tröttnat på den skit som Macdaddy spyr ur sig i nästan varenda jävla inlägg han skriver.

 

Jag kan inte tala för eurythmechs räkning men personligen så är jag en rätt trevlig människa vanligtvis men efter ett tag så tröttnar man tyävärr.

 

 

Visst kan man ledsna och bli jävligt trött på folk som skriver tröttsam smörja...

Men att önska folk en plågsam död är ju bara barnsligt och nåt man kanske gjorde som en osäker och fjunig tonåring.

Om ni nu är så less på vad OP skriver varför ens bry sej om att läsa dennes skapade trådar ??? Är väl bara att ignorera.... Att ge sej in och spy ur sej dumheter gör bara stämningen ännu sämre och får er som kanske egentligen är trevliga att framstå som ett par bråksjuka tangenttuffingar.

 

Läser mkt korkat överallt, men inte fan sitter jag o retar upp mej såpass att jag avverkar energi på att kasta ur mej en dryg kommentar så fort jag gör det...lägg den energin på bruden istället så blir hon glad ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst kan man ledsna och bli jävligt trött på folk som skriver tröttsam smörja...

Men att önska folk en plågsam död är ju bara barnsligt och nåt man kanske gjorde som en osäker och fjunig tonåring.

Om ni nu är så less på vad OP skriver varför ens bry sej om att läsa dennes skapade trådar ??? Är väl bara att ignorera.... Att ge sej in och spy ur sej dumheter gör bara stämningen ännu sämre och får er som kanske egentligen är trevliga att framstå som ett par bråksjuka tangenttuffingar.

 

Läser mkt korkat överallt, men inte fan sitter jag o retar upp mej såpass att jag avverkar energi på att kasta ur mej en dryg kommentar så fort jag gör det...lägg den energin på bruden istället så blir hon glad ;)

 

Jag skulle gärna se att kvaliten på pf.nu ökar men det är svårt när användare som Macdaddy fortsätter att häva ur sig skit hela tiden.

 

Jag har sagt det femtioelva gånger och jag tänker säga det igen: den tid jag lägger på pokerforum.nu gör jag för att det ska göra mig till en bättre pokerspelare, inte för att hitta nya vänner och stryka alla medhårs. Visst är det onödigt att skriva att man hoppas någon ska dö i en fettbrand men när 90% av trådarna här består av antingen ren idioti eller stratposter som är så genomvidrigt usla att man inte vet om man ska skratta eller gråta så tröttnar man till slut.

 

I nuläget är häften av den tid jag spenderar på pf.nu rent bortkastad eftersom brusnivån är enorm och scrollfingret går fan av snart eftersom 99,9% av inläggen är skit.

 

Snälla, kom inte med nåt argument om att jag vill ha ett elitistiskt forum där bara vissa utvalda får posta. Det är verkligen inte det jag menar, nybörjare får mer än gärna skriva inlägg osv men i HA-delen bör det då skrivas med en ödmjuk ton eftersom det man skriver mer än troligt är felaktigt.

 

Som det är nu så känns det som en tidsfråga innan ALLA duktiga stratpostare lämnat forumet pga allt skit som skrivs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Min syn på saken är att det går alldeles utmärkt att påpeka att en viss tråd är onödig, passar bättre i riggtråden eller öht aldrig borde skrivits. Men att göra det på ett onödigt otrevligt sätt skapar ju knappast mindre brus.

 

Låser denna tråd nu, för den är dum och har dessutom spårat ur.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...