slashyboy Postad 6 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 Var det 10-10 mot A-Qo du syftade på? All in preflop, flopp A-x-x, turn x, river 10? haha aa:D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 Aruba here I come!!! Återstår bara att vinna själva turneringen också... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sallor Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 ingen som e kvar i miljonen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
axelsson Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 jag är kvar, "taskel" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bentus Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 Lycka till Taskel! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gallico Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 jag är kvar, "taskel" Finalbord, snyggt! Lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tonkaa Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 Grattis till 8:e platsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sallor Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
axelsson Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 Jag är nöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 KLONK! 15400 kronor rikare och min största turneringsvinst! =) Grattus och välkommen till klonkklubben för Sverigerankingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 Aruba here I come!!! Återstår bara att vinna själva turneringen också... Med det flytet så... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 Aruba here I come!!! Återstår bara att vinna själva turneringen också... Har du ens åldern inne;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 Med det flytet så... Slog jag ut dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 Har du ens åldern inne;-) Bara för att du är född på 1800-talet behöver du inte va bitter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2007 Aruba here I come!!! Återstår bara att vinna själva turneringen också... Det ska vi allt bli två om.. ses där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2007 Bara för att du är född på 1800-talet behöver du inte va bitter. Under min tid som lärarvikarie förklarade jag att det inte fanns något Cartoon Network när jag var liten...Följdfrågan från barnen blev: fanns det tv när du var liten:shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 7 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2007 Under min tid som lärarvikarie förklarade jag att det inte fanns något Cartoon Network när jag var liten...Följdfrågan från barnen blev: fanns det tv när du var liten:shock: Priceless! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts