jonas Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Har precis börjat lira SNGs och är lite nyfiken på Myssions SNG-guide. Du har ingen behörighet till sidan, eller nått i den stilen står det när jag klickar på länken. Är det något som är fel eller är behörigheten begränsad. I så fall hur och varför? Ha de gott //jonas Citera
jonas Postad 5 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 5 Augusti , 2007 Kanske någon vänlig moderator kan bringa klarhet i detta? //jonas Citera
psychomacke Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Postad 14 Augusti , 2007 Är också nyfiken på guiden men kan inte heller komma åt den. Verkar dock inte vara någon som vill hjälpa till????? Citera
glasse Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Postad 14 Augusti , 2007 vill också läsa den, fast kommer ej åt den. Citera
Othello Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Postad 14 Augusti , 2007 Jag kommer inte heller åt den, så ni får fråga Ola eller AG. Citera
gdaily Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Postad 14 Augusti , 2007 Ah, den fanns i gamla (dödade) plantskolegruppen, jag har flyttat tråden till den här gruppen nu. Citera
Gahlster Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Postad 14 Augusti , 2007 Det tackar vi för. Har också haft tankar på att kika på den igen. Citera
Recommended Posts