Upgrade Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 Jag har hört att det inte är tillåtet att samla statistik om sina motspelare via Pockertracker när man inte spelar, dvs att ha uppe flera bord där man inte sitter och ha igång PT och samla info om spelarna. (Kallas det datamining?) Tycker det vore lite konstigt....men tänkte bara höra mej för här för att vara säker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 Mjo, det är det som är datamining. Har aldrig ägnat mig åt det här själv, men vet att olika nätverk har olika syn på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
armis Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 Kanske en lite dum fråga, men hur samlar man ihop data utan att sitta vid bordet? På Pacific poker är det möjligt, men när det gäller de flesta andra sajter så skriver inte klienten någon hand history till din hårddisk om du inte spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Upgrade Postad 3 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 3 Augusti , 2007 mjo jag har testat det lite lätt på FTP och betfair har jag för mej, och då funkade det..dvs den sparade HH:n även fast jag inte satt på bordet. Lirar mest på iPoker nätverket nu, kanske borde snacka med supporten och höra vad som gäller. Någon som vet eller tror sig veta reglerna på tex NoIQPoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts