Justcall Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Spelade den här handen precis och tycker den är rätt intressant. Fi är 30/20/3.3. Som jag ser det finns det fem händer som är mer sannolika än andra att han sitter på och det är QT, 77, 89, J9s och JK. Vad tycker ni, känns som att man både kan folda, syna och raisa. Seat 5: Hero ($364,85 in chips) (on the button) Seat 6: Gundde ($63,15 in chips) Seat 9: -Phish- ($217,30 in chips) *** Blind Bet Round *** : Dealt to Hero: Ad Dealt to Hero: Qc Gundde : Post Blind ($1) -Phish- : Post Blind ($2) *** Pre-Flop *** : Hero : Bet ($8) Gundde : Fold -Phish- : Call ($6) *** Flop *** : 7d 10c Qs -Phish- : Bet ($12) Hero : Raise ($35) -Phish- : Raise ($60) Citera
don_sebbe Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Jobbig hand, hade nog synat för att se vad fi gör på turn. Blir det kraftig bet där är jag oftast klar med handen. Citera
FiSherman63 Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 *** Flop *** : 7d 10c Qs -Phish- : Bet ($12) Citera
AdslVerbe Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Doftar onekligen set/2par. Drag känns uteslutet. Inte helt otänkbart att han sitter på AQ oxå, även om det inte är lika sannolikt.Fold. Citera
Justcall Postad 3 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2007 FiSherman: brukar spela så men blev konfunderad av att han bettar rakt in i mig och körde en inforaise. Så här i efterhand tror jag att det var ett tveksamt spel och en syn hade nog precis som du säger varit lämpligare. Adslverbe: Isf måste han sitta på antingen 77 eller QT, vilket är en klart begränsad HD, är det inte lite väl vågat att sätta honom på det redan på floppen, speciellt efter en sådan liten reraise. Kanske bättre och syna och folda till en rejäl turnbet. Citera
Recommended Posts