pop1 Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Inte för att jag grindar men kollar mkt på serier så här är lite tips. Daybreak, Entourage, Dexter, House MD, Hidden Palms, Weeds. Lyxfällan, Evas funkarprogram. Citera
thefievel Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Inte för att jag grindar men kollar mkt på serier så här är lite tips. Daybreak, Entourage, Dexter, House MD, Hidden Palms, Weeds. Lyxfällan, Evas funkarprogram. Trodde inte folk tittade på SVT längre, förutom sportspegeln då... Citera
AdslVerbe Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Trodde inte folk tittade på SVT längre, förutom sportspegeln då... Fick jag bara välja 2 kanaler i världsethern så skulle valet mycket enkelt hamna på SVT1 och SVT2. 2st breda kvalitetskanaler utan störande reklamavbrott. Citera
w00d Postad 3 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Bleach. Helt klart en bra serie. Men den är för seriös för att grinda till, speciellt eftersom det är subs som man måste hänga med i. Det bästa är något i stil med Americas got talent. Inte superkvalitativt, men man kan ha det på skärmen bredvid och man är inte commitad att kolla hela tiden. Citera
Mogge13 Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 komediserier är nöten för mig, inte för djupa eller seriösa och man behöver inte kolla hela tiden.. sen vad är det för fel på 2&½ men, skön o grinda till iaf Citera
personalities Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Postad 5 Augusti , 2007 Brukar låta Family Guy stå på, känns skönt på nåt sätt... Citera
joeki Postad 5 Augusti , 2007 Rapport Postad 5 Augusti , 2007 jag bruakr se the office, har säkert sett alla avsnitt typ 4 ggr var (MINST). annars e seinfeld bra oxå samma här. office, båda engelska och amerikanska, har jag sett om så många gånger att det är pinsamt. bästa serien någonsin alla kategorier. seinfeld är skoj också Citera
HenkeHero Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Är jag blind eller är det ingen som sagt Vänner ännu? Måste ju vara perfekt när man har annat viktigare att tänka på ibland. Sen skulle jag kunna tänka mig Men in trees, Frasier eller som många redan sagt Seinfeld. En alldeles för bra (mini) serie som säkert inte många sett är Return to Lonesome dove, men var tvungen att nämna den bara. Citera
MrTillborG Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Lätt Vänner är bäst. men också seinfeld, the office och fraiser är härligt o ha på i bakgrunden. komedi är bäst för de får en lätt ur tilten efter badbeaten.. ;P Citera
Bubba123 Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Jag grindade dagtid under en period och upptäckte den underbara serien 7:e himlen. Den är helt hjärndöd, totalt nersölad med moralkakor och USAs mest vidriga värderingar, men samtidigt helt underbar fast då måste man kanske uppskatta den där sköna ilningen i ryggraden när någonting är riktigt riktigt vidrigt. Sen är ju dessutom Jessica Biel rätt nice, särskillt i 18års åldern Citera
ampixo Postad 6 Augusti , 2007 Rapport Postad 6 Augusti , 2007 Hur kan ni föreslå Entourage som grindarserie? Man sitter inte och slö-kikar entourage. Den serien är helig och skall inte användas som grindarserie. Enda serien jag orkar koppla in TVouten för. Citera
Recommended Posts