Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Ibland när man grindar kan det vara skönt att se en serie medans man spelar. Eftersom man vill kunna hålla sitt spel på en hyffsad nivå bör den inte vara för djup.

Jag gillar att se på skräp i stil med

Americas Got Talent

American Idol

Last Comic Standing

Diverse svensk skit.

Har ni tips på några andra serier att grinda till?

Postad

En film som du inte är ett dugg intresserad utav alt. en film som du set 1000 ggr och vet vad som händer och kan varje replik, mer ointressant blir de inte, det gör att du inte vill se den och stänger den ute och fokuserar 100% på burken, funkar för mej:-D

Postad
South park, Family guy, simpsons, scrubs, 2½ men, comedy club presents (stand-up), stockholm live.

När jag ser på South Park så ser jag det ytterst seriöst eftersom det är typ den bästa komediserien nånsin.

Jag tänker mig mer åt hållet mythbusters. Kanske dokusåpa ala Riket och Robinsson. Funderar på att se the apprentice eller vad den heter med Donald Trump.

Postad
South park, Family guy, simpsons, scrubs, 2½ men, comedy club presents (stand-up), stockholm live.

Vad fan har hänt i din barndom egentligen?

haha ja man kan ju undra. finns ju helt klart bättre serier att lägga sin tid på ;]

Postad
Varför inte high stakes poker?

Tanken har helt klart slagit mig, men jag orkar nog inte följa med i en massa andra potter mer än mina egna när jag spelar ;]

Sen är den enda pokerunderhållningen i mina ögon kommenterad av självaste Ken Lennaárd.

Förmodligen skulle jag dessutom tycka alldeles för synd om Negreanu, har hört att han ska bli krossad mer eller mindre på oturliga sätt, och spela usel poker som en slags sympati till honom. FÖRMODLIGEN.

Postad
OZ?

Riktigt bra serie enligt mig

Tro det eller ej, men det var faktiskt typ den första serien jag såg samtidigt som jag grindade ^^

Multitablade 3-5 NL$25 bord och såg samtliga avsnitt av OZ. Aaaah, det var tider det. *nostalgisk*

Sjukt bra serie för övrigt. Har ni inte sett den är det bara till att se den, DIRR!

Postad
Americas Por nstar By Jenna Jameson... Typ som idol fast dem provknu'llar på scenen istället för sjunger t ex.. sjukt sevärd!

Koncentrerar mig så dåligt på spelet när jag ruskar tupp har jag märkt. Men tack för tipset ;]

Postad
Americas Por nstar By Jenna Jameson... Typ som idol fast dem provknu'llar på scenen istället för sjunger t ex.. sjukt sevärd!
Jag har för mig att större delen av knullandet sker off-stage. Sen vann ju helt klart fel tjej.
Postad
haha ja man kan ju undra. finns ju helt klart bättre serier att lägga sin tid på ;]

...om man nu tycker att det finns bättre serier...smaken är ju som baken som man brukar säga. Antar att alla tips e välkommna?

ehh...Seinfeld...(kan ses typ hur många ggr som helst:lol:)