w00d Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Ibland när man grindar kan det vara skönt att se en serie medans man spelar. Eftersom man vill kunna hålla sitt spel på en hyffsad nivå bör den inte vara för djup. Jag gillar att se på skräp i stil med Americas Got Talent American Idol Last Comic Standing Diverse svensk skit. Har ni tips på några andra serier att grinda till? Citera
nutte_1983 Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Jag brukar se på A.L.F! Rekommenderas starkt. Citera
xlars Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Den här kanske är lite för djup. http://www.imdb.com/title/tt0088608/ Citera
ovechkin8 Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 En film som du inte är ett dugg intresserad utav alt. en film som du set 1000 ggr och vet vad som händer och kan varje replik, mer ointressant blir de inte, det gör att du inte vill se den och stänger den ute och fokuserar 100% på burken, funkar för mej:-D Citera
Willy_Wonka Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Entourage, Weeds och Hell's Kitchen borde funka bra. Citera
flyckten Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 South park, Family guy, simpsons, scrubs, 2½ men, comedy club presents (stand-up), stockholm live. Citera
w00d Postad 2 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2007 South park, Family guy, simpsons, scrubs, 2½ men, comedy club presents (stand-up), stockholm live. När jag ser på South Park så ser jag det ytterst seriöst eftersom det är typ den bästa komediserien nånsin. Jag tänker mig mer åt hållet mythbusters. Kanske dokusåpa ala Riket och Robinsson. Funderar på att se the apprentice eller vad den heter med Donald Trump. Citera
Hjort Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 South park, Family guy, simpsons, scrubs, 2½ men, comedy club presents (stand-up), stockholm live.Vad fan har hänt i din barndom egentligen? Citera
sturedenstore Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Varför inte high stakes poker? Citera
w00d Postad 2 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2007 South park, Family guy, simpsons, scrubs, 2½ men, comedy club presents (stand-up), stockholm live. Vad fan har hänt i din barndom egentligen? haha ja man kan ju undra. finns ju helt klart bättre serier att lägga sin tid på ;] Citera
w00d Postad 2 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Varför inte high stakes poker? Tanken har helt klart slagit mig, men jag orkar nog inte följa med i en massa andra potter mer än mina egna när jag spelar ;] Sen är den enda pokerunderhållningen i mina ögon kommenterad av självaste Ken Lennaárd. Förmodligen skulle jag dessutom tycka alldeles för synd om Negreanu, har hört att han ska bli krossad mer eller mindre på oturliga sätt, och spela usel poker som en slags sympati till honom. FÖRMODLIGEN. Citera
jeneqvist Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Vad fan har hänt i din barndom egentligen? Märker att du missat den djupa och komplexa humorn i den senaste säsongen:-) Citera
sturedenstore Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 OZ? Riktigt bra serie enligt mig Sant Citera
JensNi Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Americas Por nstar By Jenna Jameson... Typ som idol fast dem provknu'llar på scenen istället för sjunger t ex.. sjukt sevärd! Citera
w00d Postad 2 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2007 OZ? Riktigt bra serie enligt mig Tro det eller ej, men det var faktiskt typ den första serien jag såg samtidigt som jag grindade ^^ Multitablade 3-5 NL$25 bord och såg samtliga avsnitt av OZ. Aaaah, det var tider det. *nostalgisk* Sjukt bra serie för övrigt. Har ni inte sett den är det bara till att se den, DIRR! Citera
w00d Postad 2 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Americas Por nstar By Jenna Jameson... Typ som idol fast dem provknu'llar på scenen istället för sjunger t ex.. sjukt sevärd! Koncentrerar mig så dåligt på spelet när jag ruskar tupp har jag märkt. Men tack för tipset ;] Citera
Genoboy Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Man bör lira så många bord att man måste koncentrera sig 100% på spelet, och inte ha tid över, iaf om man är ute efter pengar. Citera
Hjort Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Americas Por nstar By Jenna Jameson... Typ som idol fast dem provknu'llar på scenen istället för sjunger t ex.. sjukt sevärd!Jag har för mig att större delen av knullandet sker off-stage. Sen vann ju helt klart fel tjej. Citera
AdslVerbe Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 haha ja man kan ju undra. finns ju helt klart bättre serier att lägga sin tid på ;] ...om man nu tycker att det finns bättre serier...smaken är ju som baken som man brukar säga. Antar att alla tips e välkommna? ehh...Seinfeld...(kan ses typ hur många ggr som helst:lol:) Citera
mrscheng Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 jag bruakr se the office, har säkert sett alla avsnitt typ 4 ggr var (MINST). annars e seinfeld bra oxå Citera
kraclob Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Rescue me, sjukt bra serie nästan lite för bra för att grinda till. Citera
w00d Postad 2 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Antar att alla tips e välkommna? Absolut! :] Citera
papiPope Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Postad 2 Augusti , 2007 Life as we know it. Finns inga subs men det är jävligt skön! Citera
Recommended Posts