xlars Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Jag har själv gått på niten att sätta folk på helt fel HD efter ett par hundra händer. Ok det har jag själv inte råkat utför dock har jag mött folk som ändrat spelstil. 2easy på ipoker är ett bra exempel 17/14 på en 1000 händer, det senaste har han spelat 30/28 ungefär. Att sen maniacen som alltid bluffar ibland har en hand och 15/10/1 spelaren tiltar loss imellanåt kan aldrig statsen hjälpa en med. Citera
bossbaver Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 kan man aldrig röd... nej förlåt 3-beta med ex AK, QQ, JJ? Citera
xlars Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 kan man aldrig röd... nej förlåt 3-beta med ex AK, QQ, JJ? Jo du kan trebeta med 23 om du vill men denna spelaren nej knappast. Citera
bossbaver Postad 3 Augusti , 2007 Rapport Postad 3 Augusti , 2007 Jo du kan trebeta med 23 om du vill men denna spelaren nej knappast. ok Citera
Recommended Posts