Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hallå

kommer inte att prsentera mig, för ni kommer ändå inte veta vem jag är utan jag går rakt på sak istället.

Jag är ny här på forumet och tänkte börja lira poker nu då jag blir 18 år, det är ungefär en månad kvar. Tills dess skulle jag vilja ha hjälp med vilka nivåer, bonusar och sajter jag borde börja med för att lära mig så snabbt som möjligt. Eftersom jag är rätt ny inom poker området så skulle jag även vilja ha hjälp med vilka regler jag bör hålla mig efter, om det finns något hjälpmedel jag borde inför skaffa eller liknade.

Ingen idé att föreslå böcker för de kommer jag ändå inte läsa, dom kan säkert vara intressanta men absoult inget för mig.

Jag vill spela så pass högt att jag känner att jag kan tjäna en och annan slant på det men ändå så pass lågt så inte alla mina motståndare är mer eller mindre små semi proffs.

Det mål jag siktar på framför allt är något jag tycker är självklart, att bli BÄST. Dom erfarenheter jag har av poker just nu är ett och annat livegame sedan har jag kollat en del på wpt, ept osv. Har fastnat starkt för No limit cash game. så det blir nog där jag spenderar den största delen utav min tid.

Så nu är det väl upp till er att göra mig till en duktigtspelare, ge mig massor av tips och skriv mycket så jag inte tröttnar direkt. När det nu är dags att lira ska jag spela in någon film, lägga upp Handhistorik eller liknade, vad tycker folk är intressant här på forumet egentligen?

Om ni har andra föreslag osv. är det bara att skriva

Regler

Help?!

Nivå

Help?!

Site

Help?!