punkis Postad 1 Augusti , 2007 Rapport Postad 1 Augusti , 2007 Spelar på 2 olika datorer och skulle vilja flytta mina hh till min stationära så jag kan föra in dem i pt, Hur gör jag? Kör via router... tack på förhand..... Citera
Mogge13 Postad 1 Augusti , 2007 Rapport Postad 1 Augusti , 2007 Spelar på 2 olika datorer och skulle vilja flytta mina hh till min stationära så jag kan föra in dem i pt, Hur gör jag?Kör via router... tack på förhand..... det är textfiler antar jag ? logga in på msn på båda o skicka över dom, borde gå snabbt. annars köp en usb överförings sladd (sitter de ihop ?) o för över, gjorde de själv på min förra dator. smidigt o snabbt, förde över typ 35gig då :=) edit: usb sladd är nog onödigt om det bara är hhs du ska föra över Citera
Ormbunke Postad 1 Augusti , 2007 Rapport Postad 1 Augusti , 2007 Annars kan du låta båda datorerna tillhöra samma arbetsgrupp och sedan dela ut filerna på den ena datorn. Gå in i Kontrollpanelen > System > Datornamn och ange namn och arbetsgrupp. Sen högerklickar du på den katalog du har filerna i i urforskaren och väljer delning och säkerhet och delar ut den. Nu ska katalogen synas i Mina nätverksplatser på den andra datorn och du kan kopiera filerna därifrån. Citera
raptorjr Postad 1 Augusti , 2007 Rapport Postad 1 Augusti , 2007 Eller så mailar du dom till dig själv och laddar hem dom på din andra dator. Beror väl lite på hur stora filer du ska flytta. Citera
Recommended Posts