Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Elfsborg champions League match idag visas på denna länk:

http://myp2p.eu/Weekdays.htm

-Har testat detta förut men brukar alltid bara få in konstiga Baseboll matcher. Någon här med rutin som vet hur man får allt o funka. Download pages av program osv.

Är detta förbjudet vilket jag inte tror det är så får ni stänga tråden.

Postad

Den streamas även från dena länk mms://wms1.hungary.com/dunatv/live

Och vill även som svartgul passa på att ge er ett tips ni kan tjäna pengar på, det blir torska för Elfsborg där nere. Värmen, saknade spelare? och Ungrarnas tekniska spel samt hemmaplan kommer fälla avgörandet. Fanns till 2,20 för de som hann tippa igår.

Postad

Japp och slutresultatet blev 1-0 till Elfsborg. Fick inte heller det att fungera på nätet men som tur var hade en kompis kanalen...

För er som inte såg matchen kan jag säga att det var inte mycket att ha förutom resultatet.

Spelet blir förhoppningsvis bättre på Borås Arena nästa onsdag. :-)

Postad

Jovars 20% är verkligen att överdriva.

Men samtidigt så slog ju Helsingborg ut Inter för ett antal år sen så allt kan ju hända.

Själv är jag mest nervös över att Arsenal ska klanta till det mot svårspelade Sparta Prag. Det vore katastrof att missa CL.

Postad
Jovars 20% är verkligen att överdriva.

Men samtidigt så slog ju Helsingborg ut Inter för ett antal år sen så allt kan ju hända.

Själv är jag mest nervös över att Arsenal ska klanta till det mot svårspelade Sparta Prag. Det vore katastrof att missa CL.

*citat från Ljungberg*

edit