Frippe Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Kan någon som är insatt i de lagar som finns i USA svara på om det är lagligt för mig (bor för tillfället i NYC) att spela onlinepoker? läste någonstans att det ska vara förbjudet i 11stater varav NY är en av dessa, någon som är mer insatt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LAMM1 Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 NY är väl ändå ingen stat? 8{ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 http://sv.wikipedia.org/wiki/New_York_%28delstat%29 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LAMM1 Postad 28 Juli , 2007 Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 Jag hade fel. Biktar mig hos natt-nät-prästen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 http://sv.wikipedia.org/wiki/New_York_%28delstat%29 http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Board=mlplnl&Number=11421575&Searchpage=1&Main=10999756&Words=+Jojje_2k&topic=&Search=true#Post11421575 Jojje2k är grymmast Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 http://forumserver.twoplustwo.com/showflat.php?Cat=0&Board=mlplnl&Number=11421575&Searchpage=1&Main=10999756&Words=+Jojje_2k&topic=&Search=true#Post11421575 Jojje2k är grymmast Jag var väldigt seriös med den grafen..... Ni kan ju inte seriöst tro att jag gjorde det för att "skryta"? Ganska kul att människor retar upp sig på den grafen Tillochmed den store Nebbis gick till attack mot mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Kan någon som är insatt i de lagar som finns i USA svara på om det är lagligt för mig (bor för tillfället i NYC) att spela onlinepoker? läste någonstans att det ska vara förbjudet i 11stater varav NY är en av dessa, någon som är mer insatt? Detta är topic. Alla andra poster hittills är OT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ettkorv Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Detta är topic. Alla andra poster hittills är OT. ok Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nils_anders Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Det är väl inte överhuvudtaget förbbjudet att spela, utan själva transaktioner som är det? Rätta mig om jag har fel. Och vem märker om du sitter i din ensamhet och lirar ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hyler Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Det är väl inte överhuvudtaget förbbjudet att spela, utan själva transaktioner som är det? Rätta mig om jag har fel. Och vem märker om du sitter i din ensamhet och lirar ändå? I hela USA är transaktioner förbjudan. I vissa delstater är (enkelt uttryckt) onlinegambling förbjuden. Det är väldigt rörigt; www.gambling-law-us.com. Nej, ingen kommer nog att märka det, det är snarare de som arrangerar (olagligt) spel de vill åt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
decoy Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 I hela USA är transaktioner förbjudan. I vissa delstater är (enkelt uttryckt) onlinegambling förbjuden. Det är väldigt rörigt; www.gambling-law-us.com. Nej, ingen kommer nog att märka det, det är snarare de som arrangerar (olagligt) spel de vill åt. Den här frågan behandlas i en annan tråd under onlinepoker..alltså, vissa siter accepterar - och har - amerikanska spelare. Hur de sedan gör för att kunna skicka $ till o från siten (Stars, t. ex.) är en annan fråga. Jag vet inte om samtliga "transaktioner" är förbjudna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bibben Postad 29 Juli , 2007 Rapport Share Postad 29 Juli , 2007 Jag var väldigt seriös med den grafen.....Ni kan ju inte seriöst tro att jag gjorde det för att "skryta"? Ganska kul att människor retar upp sig på den grafen Tillochmed den store Nebbis gick till attack mot mig jag har för mig det var en "vän" som spelade:roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tzachip Postad 2 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2007 I L Ny Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts