Gå till innehåll

Barish lirar HORSE/HOSE


Barish

Recommended Posts

Hej Pokerforum!

 

I ett tappert försök att ordna upp mitt nätpokerspelande kommer här nu min egen version av tolvstegsprogram. Tolvstegsprogrammet avses genomföras genom semi-regelbundna sessioner av HORSE/HOSE på Poker Stars och Full Tilt Poker. Genom att starta en dagbok i speltyper som jag en bra dag marginellt behärskar är jag medveten om att jag lägger upp veritabla straffsparkar för alla aspirerande kritiker, men desto roligare för alla inblandade.

 

Innan vi kan påbörja själva läkandeprocessen kan det dock vara bra med lite bakgrundsinformation:

 

Barish:

 

Strax 30 år fyllda och boende i en mellansvensk stad tillsammans med sambo. Detta i kombination med ett överflöd av tekniska prylar får jag ändå påstå innebär ett behagligt liv. Jag har ett heltidsarbete där jag ingår i en liten grupp människor som bygger datasystem för större grupper av människor. Jag trivs ypperligt med jobbet, och har inga som helst planer på att ge upp detta för en karriär inom pokern. Mitt pokerpelande är sålunda inte primärt för ekonomisk vinning, utan mest för att jag tycker att det är obeskrivligt roligt att spela kort.

 

Pokerbakgrund:

 

Jag är mer eller mindre uppväxt med en kortlek i handen, och det finns få spel jag inte är beredd att lira om en rimlig summa när tillfälle ges. Min stora akilleshäl har varit nätpokern, och jag kan vara en av de tre-fyra människor som faktiskt backat totalt på onlinespel mellan 1999 och 2005. Efter att laddat ner Paradise Poker-klienten någon gång under -99 och klickat på den lilla palmen på min PentiumII var så min nätpokerkarriär inledd. En kombination av texas-boomen under början på 2000-talet, en extrem övertro på min kapacitet och allt för liten bankrulle, så har jag gulat på nätet fler gånger än jag kan komma ihåg. Dock har mina livepokerresultat varit långt mer positiva än mina nätpokerdito har varit negativa, så totalt sett så har poker varit en vinstaffär.

Jag har sedan 2005 surfat runt på pokerforum under ett annat alias, men är det nystart så är det.

 

Tolvstegsprogrammet:

 

Eftersom jag erkänt att jag har ett allvarligt okontrollerat problem med nätpoker, så ska detta nu rådas bot på genom ett nytt projekt. Här får pokerforum spela rollen som den ”högre makt” som kan återställa mitt förstånd. Att utväxla idéer och tankar här hoppas jag kan få mig på rätt spår. Genom att leta efter och erkänna mina egna fel och brister har jag fullt förtroende för att jag kan bli en vinnande nätpokerspelare.

Jag startar på $0.5/$1 HORSE/HOSE och har för avsikt att hålla 300BB-kravet för FL. Skulle jag komma i ett läge där jag behöver pytsa in mer pengar för att klara $300 kommer jag att göra det istället för att kliva ner i nivå.

 

 

Game On!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så har då första sessionerna på Poker Stars avslutats med blandad förtjusning. Jag har snabbt insett att vissa spel är mer främmande för mig än andra. För att inte tala om min slående ovana vid limitspel generellt. Att spela HORSE på riktigt, och inte bara slaska PL-alla-spel-idioter-kan-uppfinna, känns som en helt ny upplevelse.

Lite som att skriva en tenta där man chansade på att kapitel fyra nog inte skulle vara så intressant, och sedan upptäcka att det täcker halva poängskörden.

Jag skulle lära mig att segla en gång för många år sedan, men det visar sig att det kräver många egenskaper som jag inte hade. Lite så är det.

Också lite som första städpasset med sambon där man, trots att man bott i lägenheten länge, upptäcker helt nya kvadratmeter man betalar hyra för. Ställen man inte ens visste fanns, och framför allt inte visste skulle städas.

 

(En bra 7CS-konverterare efterlyses härmed ödmjukt, men så länge får ni hålla tillgodo med nedan)

 

Vi börjar med en 7CS-hand för att värma upp lite:

Seat 2: FI 1 ($38.90 in chips)

Seat 3: FI 2 ($25.75 in chips)

Seat 4: Hero ($29.55 in chips)

 

7 Players Posts Ante

 

*** 3rd STREET ***

Dealt to FI 1 10 of Hearts

Dealt to FI 2 King of Hearts

Dealt to Hero Ace of Diamonds3 of HeartsAce of Hearts

3 of Diamonds brings in for $0.25, Queen of Diamonds folds, FI 1: raises $0.25 to $0.50, FI 2: calls $0.50, Hero: raises $0.50 to $1, 5 of Hearts folds, 6 of Hearts folds, 3 of Diamonds folds, FI 1: raises $0.50 to $1.50, FI 2: calls $1, Hero: calls $0.50

 

Här completar Fi 1 bring-in, och jag höjer som brukligt är med mina Ess. Fi 1 trebettar, och Fi 2 kallsynar. Frågan är vad Fi 1 och 2 spelar här. Fi 1 trebettar rakt in i King of Hearts, och Ace of Hearts, vilket torde indikera att han har KK och AA slagna. Jag väljer en passiv linje här, och synar.

 

*** 4th STREET ***

Dealt to FI 1 10 of HeartsKing of Spades

Dealt to FI 2 King of Hearts5 of Clubs

Dealt to Hero Ace of Diamonds3 of HeartsAce of Hearts6 of Spades

Hero: checks , FI 1: bets $0.50, FI 2: calls $0.50, Hero: raises $0.50 to $1, FI 1: raises $0.50 to $1.50, FI 2: calls $1, Hero: calls $0.50

 

På fjärde gatan köper Hero och Fi 2 dåligt. Inte heller Fi 1 köper jättebra, om han inte sitter på KK i hålet. Dock har Fi 2 Kh, vilket minskar risken för detta. Jag väljer att gå på check-raise i detta läge för att se hur Fi 1 agerar. Fi 1 betar, och trebettar min raise. Det faktum att Fi 2 synar bet med mig bakom gör att jag antar att han har svårt att släppa KK, vilket får mig att fundera på om Fi 1 har upprullade tior.

Med detta i baktanke synar jag bara sista beten. Jag får 18:1 på mina pengar här, och med alla Ess levande, så har jag skapat mig odds.

 

*** 5th STREET ***

Dealt to FI 1 10 of HeartsKing of Spades4 of Clubs

Dealt to FI 2 King of Hearts5 of Clubs5 of Diamonds

Dealt to Hero Ace of Diamonds3 of HeartsAce of Hearts6 of Spades6 of Diamonds

Hero: checks , FI 1: bets $1, FI 2: calls $1, Hero: calls $1

 

Så hittar jag då tvåparet på femte gatan. Check till Fi 1, som leder ut igen. Nu lutar det åt att jag är efter, men med dryga 11:1 på pengarna, och 35:3 på att husa, så kan det inte vara en jättedålig syn.

 

*** 6th STREET ***

Dealt to FI 1 10 of HeartsKing of Spades4 of ClubsQueen of Spades

Dealt to FI 2 King of Hearts5 of Clubs5 of Diamonds4 of Diamonds

Dealt to Hero Ace of Diamonds3 of HeartsAce of Hearts6 of Spades6 of Diamonds4 of Hearts

Hero: checks , FI 1: bets $1, FI 2: calls $1, Hero: calls $1

 

Nu är jag övertygad om att Fi 1 har upprullade tior, och här känns check-syn med 14:1 i potten och 32:3 på hus som rätt linje.

*** RIVER ***

Dealt to Hero Ace of Diamonds3 of HeartsAce of Hearts6 of Spades6 of Diamonds4 of HeartsAce of Clubs

Hero: checks , FI 1: bets $1, FI 2: folds, Hero: raises $1 to $2, FI 1: calls $1

 

Klonkskills som man har hittar man självklart det väl dolda nöthuset på rivern. Här känns check-raise som det optimala mot en fi som har lett bettandet hela vägen. Dessutom kan jag kanske trappa Fi 2 för ett extra bet på det sättet.

 

*** SHOW DOWN ***

Hero: shows Ace of Diamonds3 of HeartsAce of Hearts6 of Spades6 of Diamonds4 of HeartsAce of Clubs (a full house, Aces full of Sixes), FI 1: mucks hand.

Hero collected $19.10 from pot

- Så kommer då frågorna: Vad var bra? Vad var mindre bra? Vad var horribelt dåligt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul med en HORSE-dagbok, lycka till. Skulle gärna säga nåt vettigt om 7CS-handen, men är smått allergisk mot 7CS så jag spelar det så sällan. Tror dock att jag i allmänhet spelat handen mera aggresivt från början. Misstänker att det är mycket vanligare att folk överspelar ( JJ ) T, än att de plockar upp rolled-ups, i synnerhet 3-hänt.

 

Kollade i min länklista och hittade följande om grundläggande razzstrategi. Kanske nåt att läsa om Razz var nåt som var med i kapitel 4.

 

http://www.lowlimitstud.com/articles/razz.htm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul med horse-dagbok!

 

Spelar själv horse och hose ibland som avkoppling, då också på 0,5/1 eller 1/2. Tycker du spelar handen bra. Du blir 3-betad på fjärde, vilket tyder på att du är slagen, men potten är stor och du har outs som slår många av hans möjliga händer. När du träffat tvåparet är du låst. Bra spelat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

KUl, ska följas. Jag har lite planer på att faktiskt spela $5k HORSE-tövlingen under WSOP Europe i London, så man kanske ska ge dig följe och nöta med dig...

 

Låter trevligt. Jag har lite planer på att spela $215 HORSE under WCOOP själv, men det kan jag å andra sidan göra i pyjamas i mitt eget sovrum. London låter trevligt också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En liten sammanfattning av veckan är väl på sin plats så här på söndagen, även om jag inte hunnit beta av mer än drygt 400 händer sedan starten i fredags.

 

HORSE:

H: +36.50

O: -5.60

R: +1.70

S: +18.75

E: -15.60

 

Totalt: +35.75 över 416 händer (8.59 BB/100)

 

Sedda filmer vecka 30:

Shooting Dogs (2005) - Rekommenderas.

Catch a Fire (2006) - Varken eller.

Kiss Kiss Bang Bang (2005) - Rekommenderas.

 

Jag är inne i en tung Afrika-film-period just för tillfället. Min sambo tror att det bara är en fas.

 

Jag förväntas också bli vuxen och ta ansvar vilken dag som helst. Over/under är satt till vecka 46 2011.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är sjukt stor skillnad på HORSE vid FT och stars. På FT kör de 1/10BB som ante i stöten och på Stars kör de 1/20BB. Följden blir i stort sett att du enbart spelar händer där du är säker på att du har bästa handen på stars och lite fler händer på FT. På båda siterna gäller dock att du spelar snortight vid stöten, men det är snortight++ och snortight som gäller.

 

Ser du så många som 10% av fjärdegatorna vid razzen på stars så ultraslaskar du typ. Och det ska inte vara mkt mer i S8 och S heller.

 

Detta nästan oberoende av antal motspelare eftersom startpotten varierar så mkt med antal motståndare.

 

O8:an är raka motsatsen när det blir kort, eftersom det går att försvara mörkarna med sisådär 75-95% av händerna mot en raiser i sen position och du ska vidare från floppen svinofta när det är HU. Så generellt gäller det att du vid stötspelen kör snortight, oavsett antal motståndare, och vid floppspelen lossar upp som fan i sen position och i mörkarna. Totalt så ska du spela många fler floppspelshänder än stöthänder till andra rundan, trots att det är 3:2 i givna händer. Kanske så många som dubbelt så många HO-händer mot RSE-händer till andra rundan.

 

Angående stöthanden du postade så är det ju på äckeltighta stars. Iom att det är så väldigt liten startpott så tycker jag att kallsyn bör finnas på menyn iom att tredje killen gör så väldigt stort misstag vid syn, samtidigt som det maskerar din handstyrka en del. 3-betar är över lag inte i närheten lika viktiga i stöt som i hold'em, och särskilt inte vid micro-ante.

 

På fjärde så är det också ett helt ok alternativ att spara höjningen till femte, då betet dubblas. Särskilt som motståndarna blockar varandras tvåparsouts.

 

Som spelat så tycker jag du gör rätt som bara synar ned från femte, iom den sjuka actionen innan. Men om jag spelat så skulle jag tagit det lite kallare på de tidigare gatorna samt pangat på femte istället.

 

Checkraise på river är helt standard, och det är tämeligen fel att donka. Detta eftersom du oftast får bet mot dig, och det även ger skydd åt dina oträffad tvåpar som inte vill stoppa in mer pengar.

 

Kan slänga in ytterligare en stötklyscha också, och det är att man spelar sin synliga bräda fram till femte och därefter sin riktiga hand. Detta gäller särskilt razzen där du i stort sett aldrig ska gå till showdown utan bäst synlig bräda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollade i min länklista och hittade följande om grundläggande razzstrategi. Kanske nåt att läsa om Razz var nåt som var med i kapitel 4.

 

http://www.lowlimitstud.com/articles/razz.htm

 

Tackar och bockar, jag läste igenom artiken igår. Det finns några intressanta poänger i den. Jag lägger väl i linje med tipset upp en Razz-hand från dagens spel, så har vi något att diskutera kring.

 

Som spelat så tycker jag du gör rätt som bara synar ned från femte, iom den sjuka actionen innan. Men om jag spelat så skulle jag tagit det lite kallare på de tidigare gatorna samt pangat på femte istället.

 

Checkraise på river är helt standard, och det är tämeligen fel att donka. Detta eftersom du oftast får bet mot dig, och det även ger skydd åt dina oträffad tvåpar som inte vill stoppa in mer pengar.

 

Jo, jag kan köpa din linje om att inte spela om för tidigt, men frågan är om man inte vill tunna ut bakom på tredje? Jag lutar åt att man i så fall hellre går check-syn på fjärde, för att trycka med två par på femte.

Propagerar du för en kallare line redan på tredje, och hur ställer vi oss i så fall till att riskera en eller två till i potten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att följa upp artikeltipset från komlmogorov diskuterar vi Razz idag. Det känns som att handen spelar sig sälv fram till femte, och sedan kommer frågorna in. Jag lämnar resultatet osagt för tillfället, eftersom det är gatorna fram som är intressanta. Huruvida jag ledde, köpte ut, eller köpte för dåligt kan vi ta senare.

 

Razz:

Seat 2: FI 2 ($16.90 in chips)

Seat 3: Hero ($38.05 in chips)

Seat 7: FI 1 ($21.70 in chips)

 

8 Players Post Ante ($0.05)

 

*** 3rd STREET ***

Dealt to FI 2 4 of Clubs

Dealt to Hero 3 of Spades5 of Clubs4 of Spades

Dealt to FI 3 King of Hearts

Dealt to FI 1 6 of Clubs

Dealt to RazzooMe

Dealt to FI 3

Dealt to PamsBigBoy

Dealt to Dead$$$2

Dealt to Damar911

FI 3 brings in for $0.25, 7 of Spades folds, 9 of Clubs folds, FI 1 calls $0.25, 3 of Diamonds folds , 2 of Spades folds, FI 2 calls $0.25, Hero raises $0.25 to $0.50, FI 3 calls $0.25, FI 1: calls $0.25, FI 2: calls $0.25

 

Här känner jag mig bekväm med att ha nötdraget. 3 of Diamonds är ute, vilket talar för mig. 2 of Spades är ett kort som alla verkar missgynnas av att det är ute, så jag completar till $0.50. Känns standard med tre till nöten.

 

*** 4th STREET ***

Dealt to FI 2 4 of Clubs10 of Clubs

Dealt to Hero 3 of Spades5 of Clubs4 of Spades2 of Diamonds

Dealt to FI 3 King of Hearts5 of Spades

Dealt to FI 1 6 of Clubs9 of Spades

Hero: bets $0.50, FI 3 folds, FI 1: calls $0.50, FI 2: calls $0.50

 

Jag träffar bra, och leder sjävklart ut. Känns som att det är helt standard med bäst hand.

 

*** 5th STREET ***

Dealt to FI 2 4 of Clubs10 of Clubs10 of Hearts

Dealt to Hero 3 of Spades5 of Clubs4 of Spades2 of DiamondsKing of Clubs

Dealt to FI 1 6 of Clubs9 of Spades6 of Diamonds

Hero: bets $1, FI 1: calls $1, FI 2: calls $1

 

Båda parar öppet, och här känns inte som att jag kan ge frikort. Finns ett annat spel här?

*** 6th STREET ***

Dealt to FI 2 4 of Clubs10 of Clubs10 of HeartsQueen of Spades

Dealt to Hero 3 of Spades5 of Clubs4 of Spades2 of DiamondsKing of Clubs3 of Clubs

Dealt to FI 1 6 of Clubs9 of Spades6 of Diamonds7 of Diamonds

Hero: checks, FI 1: checks, FI 2: checks

 

Här köper jag riktigt dåligt igen, och nu kommer första egentliga valet. Bör Hero leda ut igen, med bräda till nöten, och mot en förmodag färdig 9-låg med drag till 7-låg? FI 2 får vi räkna bort i det här läget, han drar med största sannolikhet dött, och kommer inte investera ett bet till i potten.

 

Fråga ett: Leda ut eller check-syna sjätte här? Pass bör inte finnas, eftersom vi har ett ev på 0.33 om han har A2 i boxen, och potten ger oss 1:8 om han betar.

 

*** RIVER ***

Dealt to Hero 3 of Spades5 of Clubs4 of Spades2 of DiamondsKing of Clubs3 of Clubs9 of Diamonds

 

Jag köper så 9-5 på rivern, vilket innebär att FI 1 måste ha tre kort under 9 i hålet för att vi ska ligga efter här.

 

Fråga 2: Check-syn känns som enda linjen på rivern givet spelet så här långt. Finns det ett annat alternativ? Kan bet-fold eller tom. bet-syn vara vettig line här?

 

Flame away!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fråga 1: Skulle ha bettat ut, inget som säger att just inte 3an hjälpte dig.

 

Fråga 2: 50% bet 50% check, syn, men troligtvis det enda som synar är en hand med 3 kort under 9 dolda.

 

Nu är jag dock en razz noob, men gillar det och tycker det är ett intressant spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Propagerar du för en kallare line redan på tredje, och hur ställer vi oss i så fall till att riskera en eller två till i potten?
Extrapersoner i potten ser jag som bonus, inte något dåligt.

 

Angående din razzhand så betar jag sjätte, och även sjunde. Anledningen är helt enkelt att de är ärkemuppar som ger värde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Några tankar om razz-handen.

 

Hoppar fram till 6:e gatan. Vi antar att Fi1 inte är helt inkompetent och tänker oss att Fi1 startade med hålkort: båda 5 eller lägre men utan par i starthanden. Jag testade med ProPokerTools razz-simulator:

 

http://www.propokertools.com/simulator/simulationEditor.jsp

 

Det visar sig att vi har en showdowneq. på 36% mot den starthandsrangen, så jag konstaterar som dig att standard här är nog att checka, och tacka för frikortet. Detta tycker jag dock bara gäller om vi ser handen helt i ett "vakum".

 

För att se hur en mer allmän strategi skulle kunna se ut som antar jag att vi här alltid har starthänder: hålkorten 5 eller lägre, samt förstås utan par i starthanden. Våran starthandsrange har då, anv. samma simulator, 54% showdowneq. mot Fi1:s ovan givna. Vi kan alltså här välja att alltid betta eftersom rangen har ett equityövertag. Ett alternativ är att checka en del händer som den vi har här, men då borde Fi1 fatta vad som hänt och inte ge oss ett frikort ( vilket han förvisso gjorde här ) så ett bet åker in iaf. Jag tycker då det är bättre att betta själv eftersom den kan ge oss ökad foldeq. på rivern, vilket i sin tur skulle kunna göra det möjligt för oss att överbluffa en del mot veka motståndare. Troligtvis finns nån komplicerad strategi med div. checkraisande som är allra bäst. Men rent allmänt föredrar jag nog att alltid betta på 6:e gatan.

 

På rivern, än en gång mot den starthandsrange för Fi1 beskriven ovan, är sannolikheten att vi har bäst hand 67%. Lutar nog åt att betta här eftersom man nog nästan alltid får syn då Fi1 nog alltid har en färdig hand, och i princip aldrig omslag. Fi1 kommer dessutom få bra pottodds på rivern och kommer i princip bli tvungen att syna med alla 9-hög händer, om han tror att vi ibland bluffar med hopplösa händer, där vi tex parat upp både våra hålkort. Just det här bettet är alltså för värde, men det är nog en av de svagare händerna i vår range vi kan betta för värde här. Man kan förstås också notera att man får vara försiktig och inte överbluffa mot annat än klart veka motståndare.

 

Även på rivern finns säkert nån komplicerad strategi med div. checkraisande och dyl. som har allra bäst värde. Men hur en sån ser ut vågar jag inte ens göra gissningar om.

 

Så för mig blir det:

 

Handen i ett vakum: check-bet.

Mera allmänt: bet-bet.

 

PS. Man kan ändra lite i antagandena om starthänder, och får då lite olika siffror. Men jag tycker inte att det ser ut som om det skulle ändra slutsatserna. DS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan ju också konstatera att FI synat 600 gator innan när han i princip vet att han som mest har 30% equity, och troligen mer åt 10-20%. Så vi kan ju sluta oss till att han troligen synar en aning mycket på river också.

 

Borde vi inte enligt detta kunna utesluta att vi har foldequity i handen, vilket skulle tala för check på sjätte? Vi vet nästan att vi ligger efter här, och kan också anta att vi får frikort ganska ofta då fi riskerar check-raise vid bet.

 

Bet på river låter ändå som en rimlig linje, just för att vi väldigt sällan får raise emot oss här. Eftersom att vi kommer att syna en bet, och med liten risk för raise, borde bet vara lönsamt i längden. Vi kommer förmodligen att få syn av händer vi slår emellanåt, med tanke på tidigare action.

 

Jag lutar ändå åt att check på sjätte är rätt spel, jag tror att vi ligger efter sjukt ofta här. Även om de är ärkemuppar som ger värde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja. Men det orkar vi inte eftersom vi redan klickat en massa gånger på "bet" innan och det är så jobbigt att flytta markören.

 

Ahhh... en ny dimension av onlinepoker har öppnats. Motsvaras detta live av: "Jag har ju ändå chips i handen, så det är lättare att syna än att stacka dem igen?"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För övrigt anser jag att Razz är ett spel för folk som älskar att fatta korrekta beslut, och sedan inse att det leder till en spark i skrevet. En hård.

 

Lite som att:

1. Välja det billigaste flyget till Sydafrika.

2. Inse att det är kortast flygtid.

3. Inse att det är med det mest bekväma bolaget.

4. Bli av med väskorna i Paris.

5. Bli 15 timmar försenad i Paris.

6. Störta.

7. Tycka att det är roligt, och boka in sig med samma bolag på vägen hem.

 

Dessutom verkar de flesta spelarna sakna fundamental förståelse av spelet.

 

Veckans Razztips:

 

På femte gatan behöver inte bäst låg betyda att du ens är i närheten av att ha bäst EV.

 

Exempel från nattens spel:

 

Vi antar Ace of Spades2 of Spades i hålet för FI 1 för EV-beräkningarna, bara för att anta nära västa scenario.

 

*** 5th STREET ***

Dealt to FI 1 6 of Hearts10 of ClubsJack of Diamonds

Dealt to Hero 4 of Spades3 of Diamonds2 of Diamonds6 of SpadesKing of Clubs

 

*** 5th STREET ***

Dealt to FI 1 6 of Hearts10 of Hearts7 of Spades

Dealt to Hero 3 of SpadesAce of Clubs6 of Diamonds4 of Hearts6 of Clubs

 

Båda händerna spelades på femte:

Fi 1: bets $1, Hero: raises $1 to $2, Fi 1: raises $1 to $3, Hero: raises $1 to $4, Betting is capped, Fi 1 calls $1

 

Frågor:

Vilket EV har Fi 1 och Hero i respektive hand ovan? Utan att titta i en häftig oddsräknare och allt sådant fusk.

 

 

Resultat totalt så här långt:

H: +19.45

O: -8.50

R: -6.25

S: +33.90

E: +18.65

 

Totalt: +57.25 över 1080 händer (5.30 BB/100)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...