00Trinity Postad 26 Juli , 2007 Rapport Postad 26 Juli , 2007 Jag undrar hur man får en re-load bonus på FTP. Satte bara in små pengar första gången som man redan spelat bort (= Tänkte mig en liten högre summa denna gången och givetvis vill man ha en liknande 100% bonus om det finns? Vet någon vad som bör göras? Tack! Citera
hobbq Postad 26 Juli , 2007 Rapport Postad 26 Juli , 2007 Brukar få lite personliga 300 dollars lite då och då Citera
FraXioN Postad 26 Juli , 2007 Rapport Postad 26 Juli , 2007 Jag undrar hur man får en re-load bonus på FTP. Satte bara in små pengar första gången som man redan spelat bort (=Tänkte mig en liten högre summa denna gången och givetvis vill man ha en liknande 100% bonus om det finns? Vet någon vad som bör göras? Tack! Spela mycket under en tid. Sen tar du en "paus" från sidan på 1-2 månader då brukar det dimpa ner en bonus. Jag fick en $300 senast i juni. Citera
Recommended Posts