Gå till innehåll

Wannaben Startar Om - 0.5/1 SvS


SunTzu

Recommended Posts

  • Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Intressant dagbok. Den här ska jag börja följa. Jag har också spelat mot prickskytt och det är oftast ett nöje, även om det oftast blir rätt stora potter när han drar ut också.

 

Varför spelar du FR egentligen? När jag läser dina HHs påminner det mig exakt om varför jag slutade. Det går ju fan inte att sitta med en hand som QQ i mid-pos, höja typ 8xbb med ett par limpare och ändå få tre-fyra syn. Men det kanske ligger mycket pengar i det också, just på grund av det fiskiga spelet?

 

Förresten verkar vi ha lite liknande bakgrund. Jag är 22, har spelat en del Magic i mina dagar och spelar fortfarande rollspel.

 

Lycka till i fortsättningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är helt enkelt vad jag alltid spelat, testat lite SH men aldrig riktigt gillat det. Jag gillar att man foldar det mesta, så man har tid över till att chatta eller whatever, hjälper i långa grindsessioner så man inte blir för uttråkad. Men visst, det är sjukt irriterande med att bli utdragen, men det är också mera fiskar som callar dina QQ med K7 och får betala för det.

 

Läskigt lika bakgrund faktiskt :P Faktiskt exakt lika!

 

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ser din poäng. Men samtidigt blir man ju mindre uttråkad i SH-spel eftersom det är mer action. Däremot spelar jag oftast inte mer än två bord åtgången, så jag brukar hinna med chattandet eller vad det nu är jag sysslar med också.

 

Men jag blev nog ändå lite småsugen på lite FR-spelande. Det var faktiskt väldigt länge sedan. Kanske kan vara nått, lite variation åtminstone. Får väl se om jag testar det lite framöver.

 

Haha, läskigt med bakgrunden. Men den är väl inte helt ovanlig i vår ålder heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så sitter han o kaxar sig som fan mot mig när vi möts på bordet och kallar mig fisk. Så får man se här hur mycket han sitter och gnäller över att det går dåligt och vilken stor jävla förlorare han är. Arbetslös rollspelare. Skaffa dig ett jobb och sluta lev på oss andra. Skulle va kul o träffa dig irl o se hur kaxig du är när du inte sitter bakom datorskärmen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är så söt lilla tiltfisken :)

 

Skulle jag vara en stor förlorare skulle jag ligga back på pokern, det gör jag inte, jag ligger en jävla massa plus ;) Alltid så gulligt med datanördar som sitter och berättar hur stora och coola dom är IRL.

 

BTW, riktigt fin dag, +800. Tar och postar lite händer imorrn. (Ett par som visar varför nacho är en tomte, och varför det gått så bra idag ;))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är så söt lilla tiltfisken :)

 

Skulle jag vara en stor förlorare skulle jag ligga back på pokern, det gör jag inte, jag ligger en jävla massa plus ;) Alltid så gulligt med datanördar som sitter och berättar hur stora och coola dom är IRL.

 

BTW, riktigt fin dag, +800. Tar och postar lite händer imorrn. (Ett par som visar varför nacho är en tomte, och varför det gått så bra idag ;))

 

datanörd säger killen som själv beskriver sig som nörd i sin presentation. *smart*

 

Sen är det ju jävligt kul hur du sitter o säger att du är en stor vinnare på poker och så tittar man på tidigare inlägg...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...