Gå till innehåll

Aspelins dagbok


aspelin

Vilken nivå ska kungrikard spela på?  

91 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken nivå ska kungrikard spela på?



Recommended Posts

  • Svars 503
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Välkommen till kungrikards dagbok!

 

Syftet med dagboken är att lägga upp HH's jag vill spara, samt lite fiskinfo. BR och mål är inte lika viktigt. Vinner oftast lika stabilt hela tiden, 0 röda dagar i år och cirkus 500 inköp på spelkontot. Ni som spelar 0,5/1 FR NLT @ svs, har säkerligen mött mig x antal gånger vid borden. Spelar mest där, men även annat när jag känner för det. (Inte bara texas...).

 

 

//kungrikard

 

 

\\ Fisk Topp 5 // <@(///)< (senaste pos. till höger..)

 

[1] mc_peewee [x] //släpper aldrig ett drag

[2] berra8 [x] //fiskar på allt

[3] aike21 [x] //vek

[4] Qlyn [x] //galen, synade 200bb pre med 88 osv

[5] eva68 [x] //raisar aldrig pre, klister på synknappen

 

Måste säga att jag saknar en del riktiga stolpskott på den där listan. Hur frekvent planerar du att uppdatera den? :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack, detsamma! Sett dig ganska ofta nu, men du spelar aldrig på turboborden? Det är mycket mer action där. :-)

 

Nej skulle aldrig hinna med även om jag hellre spelat 5 bord där, har tyvvär för slö burk..

Har man HH Conv, PT och Gametime + igång, plus mediaplayern då så såsar det till riktigt rejält ibland..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta dig upp några nivåer så kanske vi ses vid borden:) Såg att du plussa riktigt bra på 0.5-1 men stämmer det som du skrev i en annan dagbok att du plussar 10K i veckan? I så fall finns det ju rulle för minst 2.5-5.

 

Lycka till med liret.

 

Joel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...