aspelin Postad 26 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aspelin Postad 26 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
UncleRico Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Välkommen till kungrikards dagbok! Syftet med dagboken är att lägga upp HH's jag vill spara, samt lite fiskinfo. BR och mål är inte lika viktigt. Vinner oftast lika stabilt hela tiden, 0 röda dagar i år och cirkus 500 inköp på spelkontot. Ni som spelar 0,5/1 FR NLT @ svs, har säkerligen mött mig x antal gånger vid borden. Spelar mest där, men även annat när jag känner för det. (Inte bara texas...). //kungrikard \\ Fisk Topp 5 // <@(///)< (senaste pos. till höger..) [1] mc_peewee [x] //släpper aldrig ett drag [2] berra8 [x] //fiskar på allt [3] aike21 [x] //vek [4] Qlyn [x] //galen, synade 200bb pre med 88 osv [5] eva68 [x] //raisar aldrig pre, klister på synknappen Måste säga att jag saknar en del riktiga stolpskott på den där listan. Hur frekvent planerar du att uppdatera den? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tobjoern Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 1,1k plus på 1k händer 05/1 ? =) niiiiice Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gaffeln Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Kul, du kan iaf försöka Går det bra med spelet annars? Jobbar så mycket nu så är rätt trött på kvällarna så det blir rätt lite spelande. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
decoy Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 judesson, nytt ärkemångo Postar HH i min dagbok. Ja, han verkar ju helt väck...men han lirar 1/2 också...kanske även högre..? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kongas Postad 26 Juli , 2007 Rapport Share Postad 26 Juli , 2007 Tack, detsamma! Sett dig ganska ofta nu, men du spelar aldrig på turboborden? Det är mycket mer action där. Nej skulle aldrig hinna med även om jag hellre spelat 5 bord där, har tyvvär för slö burk.. Har man HH Conv, PT och Gametime + igång, plus mediaplayern då så såsar det till riktigt rejält ibland.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aspelin Postad 27 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Har nån en skaplig hand history poster för SvS? Vet att det finns på nån sajt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aspelin Postad 27 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nacho1337 Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Tack! Vad nickar du? Kul att du svara på allas meddelanden =) Det är ganska ovanligt faktiskt. Jag nickar Libido. Vi ses vid borden Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
musen91 Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Snälla richard ! gå upp en nivå ! du grindade ju hela tiden för några månader då jag spelade 0.50/1 :- du skulle hur lätt som helst klara av 1/2 och sedan 2.50/5 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gaffeln Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Kul att du svara på allas meddelanden =) Det är ganska ovanligt faktiskt. Jag nickar Libido. Vi ses vid borden Libido, rätt säker på att du badbeata mig för ett tag sen. Hoppas du sparkar tån i en tröskel Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stefan99 Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Japp han är med i min bok. Antar att det är du? Vad har du skrivit då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joel747 Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Ta dig upp några nivåer så kanske vi ses vid borden:) Såg att du plussa riktigt bra på 0.5-1 men stämmer det som du skrev i en annan dagbok att du plussar 10K i veckan? I så fall finns det ju rulle för minst 2.5-5. Lycka till med liret. Joel Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 du lär ju garranterat ha reads på mig och dåliga sådanna har sett dig rätt mycket på svs nl Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nacho1337 Postad 27 Juli , 2007 Rapport Share Postad 27 Juli , 2007 Libido, rätt säker på att du badbeata mig för ett tag sen. Hoppas du sparkar tån i en tröskel Haha, kan du inte berätta vad som hände i handen? Btw nickar du gaffeln på SvS? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aspelin Postad 28 Juli , 2007 Författare Rapport Share Postad 28 Juli , 2007 . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts