Gå till innehåll

Carro,nybörjare med större ambitioner med pokern.


carromalmoe

Recommended Posts

  • Svars 171
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det var helt för invecklat det du skrev,jag vet ej vad det är för kaross och hur mycket den väger,Den ska va snygg av sig o liten av sig,hade en MercedesE320.Det är därför jag tittar på en bmw 750,men vill ha en 2 sitsig bil,men som sagt blev förtjust i 750.M3 har jag inte ens sett.Snackade med en vän som berätta att Alfa romeo har en fin sportmodell,han skulle återkomma med vad den hette.Men det kommer i vilket fall som helst bli en Bmw,har bra rabatt där.Där av bugeten.

Skulle jag haft för mycket pengar att slänga på en bil,så blev jag presenterad för en Aston Martin Vancish eller vad den heter..mysig liten bil,men slänger inte 1.3 miljoner för en bil.

 

Vet inte om du levlar oss med ditt bilköp men iaf...

Du har väldigt konstiga referensramar vad gäller bilar i allmänhet och och SMÅ bilar i synnerhet. Förstår inte för allt i världen hur man kan blanda ihop en BMW 750i (eller Vanquish V8) med en liten sportbil(??). Kan nästan garantera att andelen kvinnor under 30 som införskaffat en sådan är försvinnande liten. Vilket är konstigt då den är *host* så otroligt *host* feminin..;)

 

Detta är bara mina observationer, du kan helt bortse från dem...Grattis till bilköpet!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Efter varit borta från pokern i snart 3 månader pga dödsfall inom familjen aå har jag börjat spela igen,och skillzen sitter i.

 

Spelat 2 st turneringar idag på redbet.

I morse-eftermiddag spela jag 1€turneringen,vannd en 59€

Sen nu på kvällen spela jag 1€wildwest turneringen...blev 2a 367€

 

Helt ok,känns kul att spela igen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter varit borta från pokern i snart 3 månader pga dödsfall inom familjen aå har jag börjat spela igen,och skillzen sitter i.

 

Spelat 2 st turneringar idag på redbet.

I morse-eftermiddag spela jag 1€turneringen,vannd en 59€

Sen nu på kvällen spela jag 1€wildwest turneringen...blev 2a 367€

 

Helt ok,känns kul att spela igen..

 

Beklagar sorgen :cry:

 

Jättegrattis till dom fina resultaten och lycka till i fortsättningen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag beklagar också sorgen och grattis till vinsten!

Håll humöret&resultaten uppe!

 

Jag tackat för omtanken.

Jo spelat 4 turneringar och kommit till finalbord på alla,vunnit 2,2:a en gång sen åkte jag som 8:A i en annan så humöret är på topp så som resultaten,bara hoppas d håller i sig.

 

Hmm tomtarnas konung blev ju richard kalladi ena programmet på kanal 5 för ett tag sen...du eller`?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt fantastiskt egentligen! Finns BARA duktiga spelare i detta forum. Hur går ekvationen ihop med bara vinnande spelare? Du t ex vinner ju ALLTID! Stort grattis till fina resultat och GL i framtiden med uppgraderingar av sportbilar och pokerspelandet! Ps. Alla verkar vinna så jävla mycket pengar på detta forum. Undrar om det finns något motsvarande forum för spelmissbrukare och förlorande spelare där 95 % diskuterar hur mycket de har förlorat?... Ds.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...