MacDaddy Postad 24 Juli , 2007 Rapport Postad 24 Juli , 2007 Någon som vet vart CNN youtube debatten från i natt går att hitta? Citera
Mogge13 Postad 24 Juli , 2007 Rapport Postad 24 Juli , 2007 Någon som vet vart CNN youtube debatten från i natt går att hitta? youtube varför inte gå in o kolla där först liksom ? Citera
brainslicer Postad 24 Juli , 2007 Rapport Postad 24 Juli , 2007 Någon som vet vart CNN youtube debatten från i natt går att hitta? de va väldigt tungt att orka kika in på youtube? hehe Citera
MacDaddy Postad 24 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 24 Juli , 2007 de va väldigt tungt att orka kika in på youtube? hehe går det inte se hela i samma snutt så man slipper trycka på alla frågor hela tiden? Citera
brainslicer Postad 24 Juli , 2007 Rapport Postad 24 Juli , 2007 går det inte se hela i samma snutt så man slipper trycka på alla frågor hela tiden? knappast, youtube e ju inte precis nån streamingkanal... kanske cnn har på sin sida streaming av gamla program? edit: http://www.cnn.com/ELECTION/2008/debates/ där kanske? Citera
Henkeman Postad 25 Juli , 2007 Rapport Postad 25 Juli , 2007 Inte första gången någon frågar utan att kolla det uppenbara Citera
MacDaddy Postad 25 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2007 Inte första gången någon frågar utan att kolla det uppenbara Klart jag kolla youtube sopa. Ville ha hela i en klump men existerar inte. Citera
Cleburne Postad 25 Juli , 2007 Rapport Postad 25 Juli , 2007 Klart jag kolla youtube sopa. Ville ha hela i en klump men existerar inte. På CNN finns det i fyra delar. http://www.cnn.com/2007/POLITICS/07/24/youtube.debate.video/index.html Citera
Henkeman Postad 28 Juli , 2007 Rapport Postad 28 Juli , 2007 Klart jag kolla youtube sopa. Ville ha hela i en klump men existerar inte. Säg att du vill ha det i en klump då kanske? Ställer man fel fråga så får man fel svar. Sopan i det här fallet är nog tyvärr du. /End of discussion. Citera
Recommended Posts