Gå till innehåll

Luap - Incest, Tårar och Pokeresultat - NL400/NL600


Luap

Recommended Posts

Hhe, nu är jag jööövligt fujlll..kom hem nyss från krogen,,,

 

Neh jag vet inte varför hoin beter sig som hon gör :-D jag skiter i vilket nu....jag fick hem henners bästa polare till mig hiihhihihi...så nu måste jag sluta..skriver mer imon! ha det gutt alla! ciao! ..hihihihihih

 

 

Klockren läsning! "Grattis!" =)

 

Angeånde senaste händerna Luap så hade jag nog spelat hand 2 på samma sätt. Hand 1 är svår, finns möjligheten att få frikort vid check på turn tror du?

Hand 3 ser jag inga stackdjup så det blir svårt att säga :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 642
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hhe, nu är jag jööövligt fujlll..kom hem nyss från krogen,,,

 

Neh jag vet inte varför hoin beter sig som hon gör :-D jag skiter i vilket nu....jag fick hem henners bästa polare till mig hiihhihihi...så nu måste jag sluta..skriver mer imon! ha det gutt alla! ciao! ..hihihihihih

 

been there done that :D brukar va mycket uppskattat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Luap, är det okej om jag är lite otrogen mot min dagbok och skriver lite om brudar och skit här? :roll:

 

Hur som haver...

Gårdagen var en mkt lyckad tillställning, inget pokerlir som det var tänkt från början, utan det hela började med lite förfest hos en gammal polare. Mycket trevligt, snackade givetvis poker och ölade en hel del. För min del blev det el Groggo i form av; Royal Flush-Vodka (B-vodka från Germany) + Burn + Schweppes. Mycket god fjortisdrink. Till slut åkte vi in till utestället där jag direkt såg My, fick en ilsken fylleblíck och sen gick hon vidare. Inte mer med det, väl inne så blev det groggande och strosande som vanligt, ni kan hela historian. Till slut hände ngt mycket märkligt; Myäs bästa polare Johanna kom fram med My i handen :shock: och jag fick en klump i magen. Hälsade först på Johanna och sen fick jag en hälsningsfras från My som löd såhär "Hallå idiot, hade du tänkt att hälsa på mig med eller?" Visste inte vad jag skulle göra utan fick mer en min som såg ut såhär; :mrgreen: Panikskrattet! Hälsade och försvann sedan snabbt därifrån, men kände ngt på mitt heligaste precis innan jag stack. Det var Johannas hand, fick ännu en min; :mrgreen: Panikskratt igen! Fick en trevlig blick från Johanna när My gått och jag var helt enkelt tvungen att göra det enda rätta...Halsa några öl och sedan dra bort mot mina polare och berätta :twisted:

 

Timmarna gick och jag insåg att Johanna rörde sig mer och mer mot mig, My såg jag inte på hela kvällen, hon stod och kladdade på några av mina polare sen försvann hon. Precis innan vi skulle bege oss hem med nattaxin så hände det igen. Johanna dyker fram, stryker sin hand över hrm*, vi kallar den "Janne", och viskar i örat om vi skulle ses på söndag. "Söndag!?!?!", tänkte jag och svarade direkt, som varje man skulle gjort i min situation, "Varför inte inatt?" Hon skruvade lite på sig och tog i Janne ännu en gång. Jag hade nu ett övertag och sa ngt i stil med; "Om inte du följer med mig hem så kanske jag skvallrar lite för My om det här", följt av denna min :mrgreen: . Jag hade egentligen inte en tanke på att skvallra för My utan gjorde en semi-bluff, hade för många outs för att checka ner helt enkelt. Johanna tar ett sista grepp om Janne och leder mig ut genom dörren och åker hem med en taxi till min lya. Sedan får ni föreställa er själva hur det hela slutade, mycket gungande och skumpande blev det iaf. Idag när jag vaknade gick hon tidigt, skulle till jobbet, och det sista hon sa var; "Vi syns på söndag! Tja!" Jag fick ännu den här minen :mrgreen: och gick sedan och la mig igen.

 

Sensmoralen i den här historian; Brudar är och förblir lömska varelser som enbart tänker på en sak; El Dicko!

 

Funderar starkt på att berätta för My nu och hämnas lite, men njaaa.

 

Ikväll blir det pokerlan, mer info i min dagbok. Nu har jag snott alldeles för mycket plats i din dagbok Luap. Ciao bella!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Luap, är det okej om jag är lite otrogen mot min dagbok och skriver lite om brudar och skit här? :roll:

 

Hur som haver...

Gårdagen var en mkt lyckad tillställning, inget pokerlir som det var tänkt från början, utan det hela började med lite förfest hos en gammal polare. Mycket trevligt, snackade givetvis poker och ölade en hel del. För min del blev det el Groggo i form av; Royal Flush-Vodka (B-vodka från Germany) + Burn + Schweppes. Mycket god fjortisdrink. Till slut åkte vi in till utestället där jag direkt såg My, fick en ilsken fylleblíck och sen gick hon vidare. Inte mer med det, väl inne så blev det groggande och strosande som vanligt, ni kan hela historian. Till slut hände ngt mycket märkligt; Myäs bästa polare Johanna kom fram med My i handen :shock: och jag fick en klump i magen. Hälsade först på Johanna och sen fick jag en hälsningsfras från My som löd såhär "Hallå idiot, hade du tänkt att hälsa på mig med eller?" Visste inte vad jag skulle göra utan fick mer en min som såg ut såhär; :mrgreen: Panikskrattet! Hälsade och försvann sedan snabbt därifrån, men kände ngt på mitt heligaste precis innan jag stack. Det var Johannas hand, fick ännu en min; :mrgreen: Panikskratt igen! Fick en trevlig blick från Johanna när My gått och jag var helt enkelt tvungen att göra det enda rätta...Halsa några öl och sedan dra bort mot mina polare och berätta :twisted:

 

Timmarna gick och jag insåg att Johanna rörde sig mer och mer mot mig, My såg jag inte på hela kvällen, hon stod och kladdade på några av mina polare sen försvann hon. Precis innan vi skulle bege oss hem med nattaxin så hände det igen. Johanna dyker fram, stryker sin hand över hrm*, vi kallar den "Janne", och viskar i örat om vi skulle ses på söndag. "Söndag!?!?!", tänkte jag och svarade direkt, som varje man skulle gjort i min situation, "Varför inte inatt?" Hon skruvade lite på sig och tog i Janne ännu en gång. Jag hade nu ett övertag och sa ngt i stil med; "Om inte du följer med mig hem så kanske jag skvallrar lite för My om det här", följt av denna min :mrgreen: . Jag hade egentligen inte en tanke på att skvallra för My utan gjorde en semi-bluff, hade för många outs för att checka ner helt enkelt. Johanna tar ett sista grepp om Janne och leder mig ut genom dörren och åker hem med en taxi till min lya. Sedan får ni föreställa er själva hur det hela slutade, mycket gungande och skumpande blev det iaf. Idag när jag vaknade gick hon tidigt, skulle till jobbet, och det sista hon sa var; "Vi syns på söndag! Tja!" Jag fick ännu den här minen :mrgreen: och gick sedan och la mig igen.

 

Sensmoralen i den här historian; Brudar är och förblir lömska varelser som enbart tänker på en sak; El Dicko!

 

Funderar starkt på att berätta för My nu och hämnas lite, men njaaa.

 

Ikväll blir det pokerlan, mer info i min dagbok. Nu har jag snott alldeles för mycket plats i din dagbok Luap. Ciao bella!

 

haha klockrent, gillar att brudar får en plats i denna dagboken, sällsynt här på pf men så det ska va keeep it upp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, ja mycket najjs! Tänkte att ni pf'are skulle få en tillrättavisning om hur det ska gå till. NU bara måste jag lägga till en sak till i historien. HYSTERISKT roligt;

 

Just nu känner jag mig lite, hmm, skamsen, men wtf that's life. Ska förklara...

Min gode vän har länge försökt att ragga på Johanna, just den Johanna som vistades i min blårutiga Hästens tillsammans med Janne. Han har förgäves anordnat middagar, bioföreställningar och myskvällar, men inget napp på kroken. Han anser att hon är lite för lättsam och tar chansen när den kommer lixom. Tar ett skott vill säga... Nu, i realtid så snackar jag lite med honom och han frågar gladeligen ut mig om gårdagen. Det var just en fråga han ställde som var lite lustig;

 

Utdrag från MSN-konversation:

 

Aleks säger:

Haha ok.. Träffade du, vet vilka elle? ;-)

 

Robertho. - Illamående & Huvudvärk! säger:

jo

 

Robertho. - Illamående & Huvudvärk! säger:

men var inte så farligt :-)

 

Robertho. - Illamående & Huvudvärk! säger:

höll sig undan typ...

 

Aleks säger:

Hehe ok.. Hur var Johanna då? Raggade på allt och alla eller?

 

Robertho. - Illamående & Huvudvärk! säger:

needå..

 

Robertho. - Illamående & Huvudvärk! säger:

hon var ovanligt lugn :mrgreen:

 

Detta gav mig dagens skratt och nu ska jag resa mig upp ur sängen, flytta undan bordet och göra ett glädjeskutt, för imorgon är det söndag och då vankas det lammkött. MUMMA!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, klockren läsning även om det är lite semiOT :P

 

Fasen vad jag garvade om att FreePlopp hade för många outs och semibluffade henne hem! GG!

 

Även jag har en olycklig kärlekshistoria med ett ex och andra killar inblandade. Har dock numera träffat ny som fått mig att glömma exet totalt. Inga tvåoutare här inte, floppade quads helt enkelt, lol!

 

Måste va bästa medicinen, fight fire with fire...!

 

Lycka till med liret, alla :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Underbart att dra iväg på lite volleyboll med grabbarna för att komma hem och hitta såhär bra läsning i ens egen dagbok. För all del freefropp och alla andra, går hur mycket offtopic nu vill. I don´t fucking mind 8-)

 

Idag har jag också varit ganska driftig. Inte alls i klass som FreeFlopp, men lite på mitt eget sätt ändå. Nere vid sjön bestämde jag mig för att göra mig kvitt lite bördor i livet. Det har funnits ett par tjejer som har hållt på och raggat på mig och varit allmänt jobbiga (läs: stört mig när jag grindar) en tid nu, och eftersom jag absolut inte pallar med tjejer överhuvudtaget gjorde jag situationen enklare genom att be alla dra åt helvete - på ett snällt vis. Ni vet, "BLA BLA BLA Jag är inte redo att träffa någon BLA BLA BLA Jag har fortfarande känslor för mitt ex BLA BLA BLA Jag har blivit sårad och behöver tid för mig själv". Nu sitter jag här med mobilen aningen lättare på nummer och ler lite över hur bra livet egentligen är :). Hur ska jag kunna bomma madplusset ikväll liksom?

 

Ang. regnrockar och influensor var jag och pissade i mugg igår, så om en vecka får jag besked ang. eventuella influensor :roll:

 

Take care allesammans!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar, tackar! Det får bli pokerpro eller skribent helt enkelt. :-)

 

Asså jag börjar bli mer och mer rädd för det här Luap. Jag tror du är min försvunna tvillingbror. För exakt 10 dagar sedan så var jag också och pissade mugg. :shock: Det positiva var att jag tog tag i mitt liv och testade mig för en gång skull, det negativa var att svaret var positivit, vilket är negativt. :-(

Iofs så blev min Janne frisk rätt snabbt, så jag hoppas att Johanna inte märker något. Inte innan vår kväll imorgon iaf.

 

Nu sitter jag här, själv... Pokerlanet består nu av 1/4 deltagare, jag är inte ens hemma. Dörren var öppen, men ingen var här. Aja, satte mig ner och kopplade upp mig. Får väl tjuvstarta lite nu helt enkelt och hoppas på det bästa. Ikväll blir det som sagt monstergrinden Allan, har t.o.m. hinkat i mig 4 liter bakfyllecola. Börjar kännas lite i magen nu faktiskt.

 

Well, well. Skriver om lite händer sen, fast i min dagbok. (FreePlopp - Get Rich or Die Tryin') All heder åt smygreklamens era. Hejsvejs! :mrgreen:

 

blonde_brunette_joke.jpg

 

Johanna. Aja man får väl ta vad som erbjuds helt enkelt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar, tackar! Det får bli pokerpro eller skribent helt enkelt. :-)

 

Asså jag börjar bli mer och mer rädd för det här Luap. Jag tror du är min försvunna tvillingbror. För exakt 10 dagar sedan så var jag också och pissade mugg. :shock: Det positiva var att jag tog tag i mitt liv och testade mig för en gång skull, det negativa var att svaret var positivit, vilket är negativt. :-(

Iofs så blev min Janne frisk rätt snabbt, så jag hoppas att Johanna inte märker något. Inte innan vår kväll imorgon iaf.

 

Nu sitter jag här, själv... Pokerlanet består nu av 1/4 deltagare, jag är inte ens hemma. Dörren var öppen, men ingen var här. Aja, satte mig ner och kopplade upp mig. Får väl tjuvstarta lite nu helt enkelt och hoppas på det bästa. Ikväll blir det som sagt monstergrinden Allan, har t.o.m. hinkat i mig 4 liter bakfyllecola. Börjar kännas lite i magen nu faktiskt.

 

Well, well. Skriver om lite händer sen, fast i min dagbok. (FreePlopp - Get Rich or Die Tryin') All heder åt smygreklamens era. Hejsvejs! :mrgreen:

 

blonde_brunette_joke.jpg

 

Johanna. Aja man får väl ta vad som erbjuds helt enkelt...

 

Är det den johanna du snacka om?????!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...