Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag förstår inte. Är det svårt att gå till sidan och kolla? Är nätverket namngivet som ett av dom som finns med, så är det med. Är det inte med i listan över sajter som sharkscope har koll på så är det inte med.

Är det här en seriös tråd?

Postad
Lol! Jag litar inte på Sharkscope för fem ruttna lingon. Enligt dem ligger jag back $18 på Full Tilt trots att jag är plus ca $80 000 där. (Så fick jag det sagt ;) )

+$80k på SnG? För det är väl det Sharkscope samlar va (asså inte MTT)?

(grattis till schysst resultat btw ;) )

Postad
+$80k på SnG? För det är väl det Sharkscope samlar va (asså inte MTT)?

(grattis till schysst resultat btw ;) )

Fan att man inte fick stajla då. :cry: Resultatet gäller naturligtvis MTT-klonk. Dock har jag plussat ca $6k på sng på just Full Tilt så $18 back är ganska missvisande ändå.

Postad
Jag förstår inte. Är det svårt att gå till sidan och kolla? Är nätverket namngivet som ett av dom som finns med, så är det med. Är det inte med i listan över sajter som sharkscope har koll på så är det inte med.

Är det här en seriös tråd?

din tomat, jag har självklart varit och kollat men har inte hittat de, däremot vill jag så desperat kolla upp ett par lirare som spelar på de sajterna så att jag ändå var tvungen att fråga det fastän sannolikheten att jag misstagit mig är väldigt liten.

Postad
din tomat, jag har självklart varit och kollat men har inte hittat de, däremot vill jag så desperat kolla upp ett par lirare som spelar på de sajterna så att jag ändå var tvungen att fråga det fastän sannolikheten att jag misstagit mig är väldigt liten.

Om du inte hittat dem i listan över sajter, så beror det med största sannolikhet på att de inte finns med... :roll:

Sen är "Sharkscope" inte en beskrivande rubrik.