Frenter Postad 23 Juli , 2007 Rapport Postad 23 Juli , 2007 Är Microgaming /prima poker nätverket med på sharkscopes? Är Ladbrokes med på sharkscopes? Kan ej finna dessa, tack Citera
limp_asterix Postad 23 Juli , 2007 Rapport Postad 23 Juli , 2007 Jag undrar ifall Everest finns med...?Vilket nätverk tillhör Everest? Citera
FraXioN Postad 23 Juli , 2007 Rapport Postad 23 Juli , 2007 Jag undrar ifall Everest finns med...?Vilket nätverk tillhör Everest? Eget Citera
Kollikock Postad 23 Juli , 2007 Rapport Postad 23 Juli , 2007 Jag förstår inte. Är det svårt att gå till sidan och kolla? Är nätverket namngivet som ett av dom som finns med, så är det med. Är det inte med i listan över sajter som sharkscope har koll på så är det inte med. Är det här en seriös tråd? Citera
w00d Postad 23 Juli , 2007 Rapport Postad 23 Juli , 2007 Apropå sharkscope, hur ser sidan ut? Jag har hört om sidan men vet inte hur den ser ut. Kan någon ta en screen och lägga upp? Citera
Kollikock Postad 23 Juli , 2007 Rapport Postad 23 Juli , 2007 Apropå sharkscope, hur ser sidan ut? Jag har hört om sidan men vet inte hur den ser ut. Kan någon ta en screen och lägga upp? seriöst? jfgi Citera
w00d Postad 23 Juli , 2007 Rapport Postad 23 Juli , 2007 seriöst? jfgi haha nej inte det minsta faktiskt ^^ Går ju självklart inte gå in på sidan själv o kolla hur den ser ut .__. Citera
Kollikock Postad 23 Juli , 2007 Rapport Postad 23 Juli , 2007 haha nej inte det minsta faktiskt ^^Går ju självklart inte gå in på sidan själv o kolla hur den ser ut .__. Man vet aldrig... Men grattis till att du inte är som så många andra på det här stället. Citera
Jennez Postad 23 Juli , 2007 Rapport Postad 23 Juli , 2007 Lol! Jag litar inte på Sharkscope för fem ruttna lingon. Enligt dem ligger jag back $18 på Full Tilt trots att jag är plus ca $80 000 där. (Så fick jag det sagt ) Citera
Katt3n Postad 23 Juli , 2007 Rapport Postad 23 Juli , 2007 Lol! Jag litar inte på Sharkscope för fem ruttna lingon. Enligt dem ligger jag back $18 på Full Tilt trots att jag är plus ca $80 000 där. (Så fick jag det sagt ) +$80k på SnG? För det är väl det Sharkscope samlar va (asså inte MTT)? (grattis till schysst resultat btw ) Citera
Jennez Postad 23 Juli , 2007 Rapport Postad 23 Juli , 2007 +$80k på SnG? För det är väl det Sharkscope samlar va (asså inte MTT)?(grattis till schysst resultat btw ) Fan att man inte fick stajla då. Resultatet gäller naturligtvis MTT-klonk. Dock har jag plussat ca $6k på sng på just Full Tilt så $18 back är ganska missvisande ändå. Citera
Frenter Postad 23 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 23 Juli , 2007 Jag förstår inte. Är det svårt att gå till sidan och kolla? Är nätverket namngivet som ett av dom som finns med, så är det med. Är det inte med i listan över sajter som sharkscope har koll på så är det inte med. Är det här en seriös tråd? din tomat, jag har självklart varit och kollat men har inte hittat de, däremot vill jag så desperat kolla upp ett par lirare som spelar på de sajterna så att jag ändå var tvungen att fråga det fastän sannolikheten att jag misstagit mig är väldigt liten. Citera
Klyka Postad 23 Juli , 2007 Rapport Postad 23 Juli , 2007 din tomat, jag har självklart varit och kollat men har inte hittat de, däremot vill jag så desperat kolla upp ett par lirare som spelar på de sajterna så att jag ändå var tvungen att fråga det fastän sannolikheten att jag misstagit mig är väldigt liten. Om du inte hittat dem i listan över sajter, så beror det med största sannolikhet på att de inte finns med... Sen är "Sharkscope" inte en beskrivande rubrik. Citera
Recommended Posts