davelin Postad 23 Juli , 2007 Rapport Postad 23 Juli , 2007 Nu har det hänt grejer här, mitt tangentbord har totalkraschat o inte lilla felet som när man råkat ändra till eng-inställningar, den är på svenska o allt, men alla tangenter på högra halvan skriver helt fel tecken.. 0 ligger på m, / ligger på 0, u,i,o,p,å ger siffror (som finns på sin vanliga plats oxå). osv Nån som känner till detta problem o har en lösning?, Funkar inte att starta om o felsökningen säger att jag inte har några problem Citera
Infinitiv86 Postad 23 Juli , 2007 Rapport Postad 23 Juli , 2007 Klicka nere till höger i aktivitetsfältet där det står EN och ändra till SV så löser det sig nog ... Citera
jaroiten Postad 23 Juli , 2007 Rapport Postad 23 Juli , 2007 Jag har också haft detta problem förrut. Minns dock inte vad jag gjorde för att lösa det.. Citera
esej Postad 23 Juli , 2007 Rapport Postad 23 Juli , 2007 Klicka nere till höger i aktivitetsfältet där det står EN och ändra till SV så löser det sig nog ... Jag är seriöst intresserad: Hur tänker du? Cirkus 4 timmar före ditt inlägg har någon svarat/hjälpt op ... Citera
davelin Postad 23 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 23 Juli , 2007 tack nizse för hjälpen, hade kommit åt numlock Citera
Nizse Postad 24 Juli , 2007 Rapport Postad 24 Juli , 2007 tack nizse för hjälpen, hade kommit åt numlock Gjorde det själv på fyllan en gång när jag hade en intressant msn-konversation med en kvinna. Nära att laptopen fick smaka knogmacka då. Citera
Recommended Posts