Gavve Postad 22 Juli , 2007 Rapport Postad 22 Juli , 2007 Löst bord, suttit och spelat i nån timme och har bra koll på samtliga vid bordet. Fi har ca 380bbs, jag täcker. UTG calls 10$ UTG+1 Folds C/0 Raises 50$ BUTTON folds HERO Calls 50$ with 2h2s BB Folds UTG Calls 40$ Flop 2c8c8d SB Checks UTG Bets 140$ And Is All In C/0 Calls HERO??? HERO Raises for 550$ C/0 Calls Turn Jd HERO??? Bets??? Bets 850$ C/0 Calls 850$ River Ad HERO??? Tankar om alla gator är uppskattade. Citera
louise_A Postad 22 Juli , 2007 Rapport Postad 22 Juli , 2007 fattar inte riktigt vart du vill komma me ditt inlägg. men kan väl förmodligen va så att han trycker in me JJ lr högre?? Va hände, va satt han på? Citera
skalle88 Postad 23 Juli , 2007 Rapport Postad 23 Juli , 2007 Gavve: Skulle vara kul att höra vilken image du respektive Fi har. Citera
Frenter Postad 23 Juli , 2007 Rapport Postad 23 Juli , 2007 Svårt läge, AA? Vilka händer i hans hd antar du att du kan få betalt av ifall du betar? Citera
Gavve Postad 23 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 23 Juli , 2007 Fi är loose, jävligt loose =) Raisar i stort sett vad som hellst, MEN, jag tror och tycker att högre pps borde ha varit en fold för han när jag slår om floppen, om inte annat när jag bettar ut på turn. Fi har respekt för mitt spel, han har mött mig på siten i ca 2 år och vet att jag kan spelet. Just den här sessionen har jag vänt upp några bluffar, men även blivit utdragen ett par gånger så man kan nästan tro att hantycker jag bör vara lite tiltad. Enda jag tycker som kan betala av är 87s/98s osv, händer med en 8a i. Jag vill mest höra vad folk tycker om att checka rivern till han, bör man dunka ut mera på turn etc? louise: JJ eller högre? Så du tror han skickar in 250 bbs på rivern med typ KK/QQ här? Låter ju föga troligt... Citera
cOP Postad 24 Juli , 2007 Rapport Postad 24 Juli , 2007 Spelar han verkligen JJ eller AA såhär passivt på flopp? Har svårt att se det. På river känns det som det enda som betaler av dig är en 8a och den kommer han antagligen själv att värdebeta om du checkar till honom. Sen är det sjukt tråkigt att behöva bet/folda en kåk med Citera
Gavve Postad 25 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2007 Spelar han verkligen JJ eller AA såhär passivt på flopp? Har svårt att se det.På river känns det som det enda som betaler av dig är en 8a och den kommer han antagligen själv att värdebeta om du checkar till honom. Sen är det sjukt tråkigt att behöva bet/folda en kåk med Tror du att han skulle dega överpar på den floppen? Enda som synar han är 8x och 22, ev en sjukt dåligt spelad AA. Citera
papiPope Postad 25 Juli , 2007 Rapport Postad 25 Juli , 2007 Fortsätt beta, push om det är nödvändigt. Han kan ju även sitta med Ac-Kc. Citera
Alexander_____ Postad 25 Juli , 2007 Rapport Postad 25 Juli , 2007 tror inte han synar med något som du slår om du degar. gör ett bet han tiltat kan syna av med 78/89 i förhoppning om split, typ 1200. Citera
Gavve Postad 26 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 26 Juli , 2007 Själv resonerade jag som så: Pushar jag rivern, eller bettar 2k, whatever, så BÖR han lägga allt jag slår. Som överpar, flushdrag etc. Däremot om vi checkar kanske man kan få en bluff. Checkar han hade han med all största säkerhet inte synat en push ändå. SÅ HERO Checks C/0 Goes All In For 2,583$ HERO Calls 2,583$ Han hade KQc, flushdrag. Har nån till rolig hand, men den postar jag imorn Holla Citera
Recommended Posts