Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 114
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Jag e mer intresserad av vad ni gör av alla pengar ni plussar? Hur mkt ni tar ut och investerar / lever av / lägger in i rullen för att klättra i nivå? Kommer ni fortsätta klättra uppåt eller stannar ni kvar där ni "hör hemma" och e säkra med ca $20k upp i månaden?

Postad

Resultat Juli:

Poker: Råkade välta ner nån kortlek från ett bord i båten under senaste åskvädret. Men min tur var det antaligen bara 2 7 off som låg synliga, så minus då kanske?

Livet: Har varit ute och seglat trots det härliga vädret denna sommaren. Har även bytt panel och fönster på sommarhuset samt spelat golf på alldeles för blöta banor. Plus i livet denna sommar trots vädret, eftersom jag faktiskt inte har spelat någon poker alls :)

Postad

Resultat juli:

Poker Internet: Slutat spela, Comebacken, CG, var trist och jag insåg hur less jag var på pokern när jag slutade med cashgame okt 06, resultatet blev -$1k

Poker Live: 1st turnering, 3/16, 3 priser i den årliga kompisturneringen i sommar, inte mkt plus men mycket prestige att komma ITM ;)

Livet: Tja, jag klagar inte :)

Framtida mål:

Poker Internet: Enbart spela speciella turneringeevents (typ Omaha SM, NLT SM på Nordicbet)

Poker Live: Försöka spela runt 2-3 turneringar i kvartalet

Livet: Keep going :D

Postad

har varit så sjukt lat i juli.

~15k händer, +~20k.

+-0kg.

dock memorerat en kortlek(tog bara 1dag) och läst ~5 böcker.

mål för augusti:

bara vara lagom lat

plussa mer än jag spenderar

gå ner 0.5kg i vikt

ta >5st japanskalektioner

åka till japan

Postad
grats, nivå?

10k händer på $5/10. 22k händer på $10/20. 4k händer på $25/50. 5k händer på £10/20. 222 händer på £40/80 (+$33k på dom, shorstackande :-)). Plus lite annat och PLO.

Bästa winraten på $10/20 och £10/20.

Postad

$230 på NLT50, NLT100, PLO50, PLO100 6 max och NLT100 HU.

270 sek på NLT200, NLT500.

$300 & 600 sek på MTTs NLT.

$40 på Extreme turbos $5

$35 på $22+2 Turbo.

Sammanlagt back $525 och 870 sek alltså.

Postad

Började månaden med $600 på NL50. Sitter nu med $7290 på NL200, har cashat ut cirka $800. Runt $4k av plusset är från cashgames, resten tours och bonusar/rakeback. Runt $400 tillkommer i rakeback, så sammanlagt plus på cirka $7.9K.

Edit: Drog en "Punkrock_kid-session" nu, 312 händer och +$640. Månadens sista session. ;)