Gå till innehåll

Månadsresultat Juli


Ängeln17

Recommended Posts

  • Svars 114
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

var plus 700 miljoner, sen tappa de jag till bara plus 500k:cry: sen vann jag jätte fint och tjänade upp till 23 millar efter klonk i sunday mill :-D

 

antar att vi håller det på en oseriös nivå?

 

Folk tjänar pengar på poker? Omöjligt! Den här tråden är alldeles för tidig förresten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

juli.jpg

 

 

Bästa månaden hittills i år tror jag. Anledningen till att min ROI är så hög är att jag råkade komma tvåa i två väldigt billiga MTT. Spelar aldrig MTT annars, dåligt tålamod.

 

Är alltid nöjd om jag klarar $1K i månaden så juli vart väldigt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att haft en riktigt fin månad i Juni så var jag beredd på neråt dunket i Juli och så blev det, med blandannat en svart Onsdag som kastade ner mig 200k i hålet så slutar jag ändå på 90k upp vilket jag naturligtvis får nöja mig med.

 

pratar vi sek eller $ ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pratar vi sek eller $ ?

 

SEK :shock: Min bästa månad all-time e på 320k sek, så jag är nog inte uppe på din nivå på ett tag ;)

 

EDIT: menade förövrigt def. inte att få det att låta som $ plusset, spelar mycket på SvS så snackar bara SEK resultat med polarna osv utanför forumvärlden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haft en ganska okej månad på mestadels NL100 men även lite NL200 och NL500 med där. Tråkigt att månaden avslutas med väldigt massa utdragningar vilket i sin tur ledde till en stor tilt session där jag förlorade 5-6 inköp ganska snabbt. Fy på mig! Kommer ta det lugnt nu fram tills bananerna anländer för att sedan se om ja kan ta steget till NL200 fullt ut nästa månad.

 

http://www.mediafire.com/imageview.php?quickkey=czrn2uxzpwx&thumb=4

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

låg nästan 40k + efter 15:e juli.. sen åkte jag på semester i 8 dagar.. kom hem torskade 22k på 5 sessioner,tog paus tills idag...(5dagar)

 

spelade 2 sessinoer idag... nästan +10k

så nu ligger jag på lite mer än 30 000, är fortfarande 1 dag kvar så återkommer med resultat imorrn kväll :)

 

ciaociao

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...