adde_snoppskalle Postad 18 Juli , 2007 Rapport Postad 18 Juli , 2007 Har nyss köpt en bärbar dator, och har ett problem. vissa av mina filmer och serier som jag har på min bärbara hårddisk går inte att kolla på längre. jag har alltid haft VLC som mediaspelare, eftersom den spelar upp allt, men inte ens VLC kan spela upp filmerna nu. Och jag har kunnat kolla på allting förut. Det som händer när jag försöker spela upp är att bildrutan kommer upp, och ljudet börjar, men bilden är bara svart. Kan nämnas att denna dator har vista, vet inte om det ska ha nån betydelse. Hjälp någon? Citera
mawam Postad 18 Juli , 2007 Rapport Postad 18 Juli , 2007 Kan nämnas att denna dator har vista, vet inte om det ska ha nån betydelse. Hjälp någon? V I S T A Vilket Innebär Säkra Trångmål Avgör själv, testa XP? nej jag vet faktiskt inte... Citera
Spaderess Postad 18 Juli , 2007 Rapport Postad 18 Juli , 2007 Gissningsvis (svårt att svara definitivt utan mer info) saknar du någon codec. Finns paket med alla tänkbara codecs att ladda ner om du inte vet vilken som behövs. Googla på codec pack. Citera
RuchYa Postad 18 Juli , 2007 Rapport Postad 18 Juli , 2007 Det låter onekligen som att du inte har rätt codec. Har du laddat ner senaste versionen av VLC? Sen är ju Vista buggat som fan så det skulle inte förvåna mig ifall det var något problem där. Citera
Recommended Posts