Gå till innehåll

Växlingsavgift


Dave^

Recommended Posts

  • 2 months later...

Japp, nästan säker på att det blir det. Själv ska jag hora på B2B i oktober och försöker komma fram till en vettig lösning på hur jag ska sätta in pengar på olika B2B-skin utan att jag betalar flera tusen i växlingsavgift. Någon som vet hur?

 

Tyvärr går det inte att föra över från ett B2B-skin till ett annat om man vill att överförningen ska räknas som en deposit...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Se till att B2B växlar åt dig så kommer du bättre undan. Då slipper man Netellers växlingsavgift.

 

Det är bara och ange siffran i dollar när man flyttar pengarna till och från B2B.

 

Med risk för att låta trögfattad, men var exakt låter man B2B växla? Hittar ingenting när jag loggar in på deras hemsida där man kan omvandla € till $.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med risk för att låta trögfattad, men var exakt låter man B2B växla? Hittar ingenting när jag loggar in på deras hemsida där man kan omvandla € till $.

 

När du gör överföringen till /från Neteller så kan du ange beloppet i dollar i stället för Euro. Pss så slipper du att Neteller växlar åt dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...