don_sebbe Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 Vi vet alla hur det är, en tuff dag ute på fältet mot fiskarna i den riggade hor siten man spelar på. Det går inte att vinna hur mycket du än försöker, hur bra du än spelar eller hur stor favorit du än är. Man bara sitter och väntar på att bli utdragen, man vet att det kortet som inte får komma kommer. Efter man har fått nog av våldtäkten bestämmer man sig för att stänga ner skiten, men vad gör man när man som pokerspelare har vänt på dygnet och inte kan sova? Det enda som går runt i skallen är, "hur kunde detta hända?" Och hur skoj är det igentligen att sätta igång att jobba ikapp imorgon. Pokern dödar psyket ibland. Går det bra på pokern är allt toppen, går det dåligt, aa ni vet.... nu har jag fått skriva av mig iaf. Syns på borden imorgon Citera
machinae Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 När det blir stora röda siffror i PT är det ju skönt att bryta och vänta in en ny dag med fräsch start. Du börjar ju om från 0 nästa dag, så du har inget att "jobba ikapp". Istället för att gå rastlös hemma och vänta ut riggen kan du ta en LÅNG promenad alt. tilta av dig på Guitar Hero II. Citera
brolija Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 Är det prima vi snackar om? Ikväll var det brutalt, håller med om våldtäkt. Som du säger bäst o stänga ner skiten, vänta till riggmasken glidit förbi vår tidszon osv. Ps: ja jag tror på ufon, och jag är säker på att riggmasken existerar där ute! Citera
Anderssson Postad 17 Juli , 2007 Rapport Postad 17 Juli , 2007 Ta ett långt skönt break... spela bara när du är taggad sugen så går det säkert bra igen. Citera
Recommended Posts