Pemmsen Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 någon som vet om Phil har suttit där hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edsf Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Nu blir det riktigt intressant med Jerry som tappat 30 mille, hyfsat jämnt nu. Om bara Alex slutade donera kunde det hända lite mer. Han vet garanterat vad han gör. Jag hejar hårt på Alex, och i andra hand Tuan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Nån mer än jag som börjar bli äckligt less på Phil Gordon som kommentator?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pemmsen Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Nån mer än jag som börjar bli äckligt less på Phil Gordon som kommentator?? ne? jag tycker han är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PsychicIor Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Tycker det va så skönt o se Rahme när dom bar in pengarna och han ställer sig upp o plockar fram kameran för att fota.... Såna småsaker gör att jag tycker det skulle vara kul om en sån kille vann....sorry...herre menar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PsychicIor Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Någon som har hyffsad koll på stackstorlekar... ? Har inget ljud här på jobbet och kan inte se hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edsf Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Nån mer än jag som börjar bli äckligt less på Phil Gordon som kommentator?? Jag blir äcklad av dom flesta kommentarer den idioten gör, äcklig liten amatör/wannabe proffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edsf Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Någon som har hyffsad koll på stackstorlekar... ? Har inget ljud här på jobbet och kan inte se hela tiden. ungefär: 46m Jerry 37m Rahme 25m Tuan 20m Alex Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pemmsen Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Någon som har hyffsad koll på stackstorlekar... ? Har inget ljud här på jobbet och kan inte se hela tiden. Alex 19 mille rammie 35 mille typ twan 25 och chippen 40-43 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PsychicIor Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Jag blir äcklad av dom flesta kommentarer den idioten gör, äcklig liten amatör/wannabe proffs. Har man suttit och kommenterat i 12 timmar i sträck kan det nog va ganska enkelt att inte vara 100 skärpt och slänga ur sig lite felaktigheter. Sen tycker jag han är ok som kommentator....och en hygglig pokerspelare oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Jag blir äcklad av dom flesta kommentarer den idioten gör, äcklig liten amatör/wannabe proffs. Ja jag tycker han är otrevlig, dryg, tråkig, ohumoristisk och oförmögen att ta kritik om sig själv. Medans han tar varje tillfälle att göra narr av alla andra. Dessutom är han sjukt dålig förlorare, titta på HU championship 2007 t.ex Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PsychicIor Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Tackar grabbar..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HenkeHero Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Han vet garanterat vad han gör. Jag hejar hårt på Alex, och i andra hand Tuan. Han har ju satt upp det snorbra men han tar ju aldrig betalt. Antingen är han helt kortdöd eller vek-tight med den förra som troligast. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pemmsen Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Har man suttit och kommenterat i 12 timmar i sträck kan det nog va ganska enkelt att inte vara 100 skärpt och slänga ur sig lite felaktigheter.Sen tycker jag han är ok som kommentator....och en hygglig pokerspelare oxå . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PsychicIor Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Ja jag tycker han är otrevlig, dryg, tråkig, ohumoristisk och oförmögen att ta kritik om sig själv. Medans han tar varje tillfälle att göra narr av alla andra. Dessutom är han sjukt dålig förlorare, titta på HU championship 2007 t.ex Lite saker där kan jag hålla med om .... Men han har även gjort lite narr av sig själv under sändningen om jag inte va allt för trött och hörde fel inatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pemmsen Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Jo men alla gör misstag, Gordon är ju faktiskt mänsklig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miggemex Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 nej han är en robot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edsf Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Har man suttit och kommenterat i 12 timmar i sträck kan det nog va ganska enkelt att inte vara 100 skärpt och slänga ur sig lite felaktigheter. Nja, han är en erkänd amatör. Han kommenterar jätteofta fel och hela 2+2 hatar honom. Han har också gjort nedsättande kommentarer på Lindgrens spel som han inte hade rätt att göra med den kunskapen han besitter. Han totaldödade Hevad Khan för hans 6m 3bet för att han sparade 3m som han pushade i mörkret med som om det skulle vara jätteuselt när det troligen är bättre än att pusha direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hasselby Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Godmorgon. Satt och kollade till 90 minuterspausen vid fyratiden imorse, ser att ingen åkt ut sen dess. Frågan man ställer sig nu är om man ska slaska bort hela dagen på att se detta. Kan lätt ta sju timmar till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pemmsen Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 nej inte BREAK! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubako Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 nån som hade tänkt sitta upp ett tag till o orkar dra iväg ett sms till mig när det är heads up? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PsychicIor Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Fan...måste åka iväg. Beskriv gärna avgörande händer här den som orkar så man kan få se en bild i huvudet lite senare . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pemmsen Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 nån som hade tänkt sitta upp ett tag till o orkar dra iväg ett sms till mig när det är heads up? ja visst! om man inte är på lunch då! nummer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
puppets Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 nån som hade tänkt sitta upp ett tag till o orkar dra iväg ett sms till mig när det är heads up? är ganska säker på att jag kör hela tiden...ska ju börja supa snart åxå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bikern Postad 18 Juli , 2007 Rapport Share Postad 18 Juli , 2007 Fan...måste åka iväg. Beskriv gärna avgörande händer här den som orkar så man kan få se en bild i huvudet lite senare . Som sagt här kan du ju spela upp händerna själv!! http://www.pokernews.com/live-reporting/2007-wsop/event-55-world-championship-no-limit-holdem/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts