Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

sluta disskutera detta, självklart är en syn alltid fel där!!!! haha du spelar ingen tråkig oddspoker Annadea? Grattis då har du ev- och kommer att busta ifall du fortsätter med pokern:-) då du ger din motståndare ev+,

tråkig oddspoker som du säger är vinnande spel i detta läge, tiltar snart, onödigaste tråden på länge

• Svars 138
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad

Ja, nu var det mest ordet FOLD jag syftade till. Du kan ju inte säga att "bara för det är en €5 SNG" Är det nånstans det lönar sig att spela Snortight så är det på låga SNG. Du kan i princip folda dig till degen.

Spelet är horribelt även om du tycker att OP var kreativ eller något. Hoppas OP tar till sig av vad alla skriver (förutom AnnaDea) så han slipper fler sådana här pinsamma spel i framtiden.

Sen att skicka Emilios PM till moderator är väl lite lamt va? Han argumenterar ju bara för sin sak(rätt sak) sen att han blir tvungen att ta till med "spydigheter" är ju för att du inte verkar fatta.

OP, Folda denna pre! ;)

Postad
sluta disskutera detta, självklart är en syn alltid fel där!!!! haha du spelar ingen tråkig oddspoker Annadea? Grattis då har du ev- och kommer att busta ifall du fortsätter med pokern:-) då du ger din motståndare ev+,

tråkig oddspoker som du säger är vinnande spel i detta läge, tiltar snart, onödigaste tråden på länge

Tyvärr, jag går plus. Har gått plus i längden i över 3 år snart. Även om jag har haft mina dåliga perioder.

Ja, nu var det mest ordet FOLD jag syftade till. Du kan ju inte säga att "bara för det är en €5 SNG" Är det nånstans det lönar sig att spela Snortight så är det på låga SNG. Du kan i princip folda dig till degen.

Visst. Då säger vi så.

Spelet är horribelt även om du tycker att OP var kreativ eller något. Hoppas OP tar till sig av vad alla skriver (förutom AnnaDea) så han slipper fler sådana här pinsamma spel i framtiden.

Vart har jag ens nämnt kreativt?

Sen att skicka Emilios PM till moderator är väl lite lamt va? Han argumenterar ju bara för sin sak(rätt sak) sen att han blir tvungen att ta till med "spydigheter" är ju för att du inte verkar fatta.

Har man ingen självdistans och självinsikt såvisst. :lol:

Postad

Har man ingen självdistans och självinsikt såvisst. :lol:

Exakt vad har Emilios inlägg med självdistans att göra? Skönt ordval.

Kan tilllägga att jag inte menar att "stå upp" för Emilio, det verkar han klara rätt bra själv.

---

Blir så otroligt tiltad av alla AnnaDeas inlägg så jag spyr galla snart. Människan har troligtvis inte ett rätt någonstans och självklart har Emilio rätt när han kallar honom "sjukt efterbliven".

Postad

Håller med, fattar inte hur jag ens orkat slå huvudet i väggen i 2-3 timmar nu. Annadea vill ju inte ens förstå och börjar göra paraleller till mrdawwes HU cashgame visar ju verkligen på att man absolut inte förstår någonting om poker.

----

Ja nu orkar jag inte mer. Ville inte att det här skulle bli något världen mot Annadea jag ville bara få dig att förstå hur fel du har i just det här. Otroligt fel till och med.

Postad

håller med föregående inlägg, du slingrar dig ur frågan genom att ifrågasätta vissa fragment av det folk säger, huvudsaken är ju att spelet= dåligt och det är väl det du borde motbevisa istället för att säga att du inte nämnde något om kreativitet och på så sätt tro att du har vederlaggt hans påstående.

Postad
Exakt vad har Emilios inlägg med självdistans att göra? Skönt ordval.

Kan tilllägga att jag inte menar att "stå upp" för Emilio, det verkar han klara rätt bra själv.

---

Blir så otroligt tiltad av alla AnnaDeas inlägg så jag spyr galla snart. Människan har troligtvis inte ett rätt någonstans och självklart har Emilio rätt när han kallar honom "sjukt efterbliven".

Alltså. Conspiracy gå tillbaks till dina $100-SNG. Och spela in dina filmer! Eller så kan du börja med 3-stegs psykologi över humant beteende. Att kalla folk för efterbliven och sen tror det är rättfärdigar allt är ju så sjukt. Lycka till senare i livet om du propagerar samma sak i verkligheten. :shock::-)

Du argmunterar ju inte heller någonstans, du säger ju bara emot utan något mål typ.

Tråkigt att du inte kan ta in vad man har skrivit tidigare. :cry:

Skit i fisken istället

Jag ska följa dina framgångar på forumet när du ska spela poker. Tror inte det kommer gå så bra när du använder termer som fisk på spelare. :lol:

Postad
håller med föregående inlägg, du slingrar dig ur frågan genom att ifrågasätta vissa fragment av det folk säger, huvudsaken är ju att spelet= dåligt och det är väl det du borde motbevisa istället för att säga att du inte nämnde något om kreativitet och på så sätt tro att du har vederlaggt hans påstående.

Jag har redan besvarat det som behövs i denna tråd. Att folk låter deras egon komma ivägen är knappast mitt problem. :roll:

Postad

Du frågade mig hur gammal jag var, hur gammal är du själv? Du framstår inte att vara så mycket äldre än 15 själv.

Aja, nu ska jag sova och kommer inte ens titta in i tråden imorgon för jag orkar inte fortsätta försöka få en träskalle att förstå att jorden är rund.

Postad
Finns det någon annan passande beskrivning på dig? Värdelös?

Ja, du vet ju verkligen hur mycket jag har plussat allt som allt. Det kommer ju också från en användare som är 1 månad gammal. :lol:

Du frågade mig hur gammal jag var, hur gammal är du själv? Du framstår inte att vara så mycket äldre än 15 själv.

Aja, nu ska jag sova och kommer inte ens titta in i tråden imorgon för jag orkar inte fortsätta försöka få en träskalle att förstå att jorden är rund.

22 år min lilla vän. :mrgreen:

Haha, du resonerar som det finns bara 1 sätt att spela poker. :lol:

Postad

Snälla sluta AnnaDea!! Fan hade jag inte vetat bättre så hade jag nog blivit dummare av att läsa denna tråden. Du har så fel i allt du skriver och varför fråga hur gamla folk är när du för mig också framstås som 15 år??

Postad

Nej jag resonerar inte som att det finns bara ett sätt, det är DU som tror att man gör det om man säger att det är fel att syna in 1/4 med 76off pre, för att du helt enkelt är för dum för att förstå någonting annat. Det skapar i princip inga fördelaktiga effekter att göra det.

Okej, jag är din lilla vän, för att jag är 2 år yngre och för att du är väldigt mogen av dig. Måste faktist konstatera att du är en oerhört fascinerande sak, skulle vara intressant att göra en röntgen på skallen din för att se om skiten ens lever där inne.

Vad inkonsekvent jag är, var bara tvungen att lägga ett sista ord.

Postad
Snälla sluta AnnaDea!! Fan hade jag inte vetat bättre så hade jag nog blivit dummare av att läsa denna tråden. Du har så fel i allt du skriver och varför fråga hur gamla folk är när du för mig också framstås som 15 år??

Då är det lönlöst att ge dig ett seriöst svar märker jag. :!:

Postad
Ja, du vet ju verkligen hur mycket jag har plussat allt som allt. Det kommer ju också från en användare som är 1 månad gammal. :lol:

Men nej! Han säger bara det rätta. Att fold är det enda rätta. Och varför envisas med alla dessa smileys? De passar inte in i diskussionen för fem öre.

Postad
Nej jag resonerar inte som att det finns bara ett sätt, det är DU som tror att man gör det om man säger att det är fel att syna in 1/4 med 76off pre, för att du helt enkelt är för dum för att förstå någonting annat. Det skapar i princip inga fördelaktiga effekter att göra det.

Okej, jag är din lilla vän, för att jag är 2 år yngre och för att du är väldigt mogen av dig. Måste faktist konstatera att du är en oerhört fascinerande sak, skulle vara intressant att göra en röntgen på skallen din för att se om skiten ens lever där inne.

Vad inkonsekvent jag är, var bara tvungen att lägga ett sista ord.

Har redan sagt att det är fel med 1/4 av PRE-FLOP, men du verkar inte ha fattat det än. Jag har sagt att du ska börja rationalisera. :-D

Mental mognad min vän. Det är inte precis jag som hävdar mig själv hela tiden och skriver andra är efterblivna för man själv är lite väl liten just nu. :oops:

Sök till samma filmskola som mig. Jag skulle vilja se dig kalla våra klasskamrater efterblivna för de inte har samma resonemang som sig själv. Som jag sa tidigare. Skadda dig självdistans och främst självinsikt. Börja läs psykosyntes så är det en bra början. ;-)

Postad

Ursäkta? Nej stå fast vid din tes att det är rätt att syna in 1/4 av stacken, det är det du menat hela tiden, sluta annar ssäga att det är rätt att gå på intution och slaska in hela stacken med lite vad som helst och hoppas att det ska komma.

Filmskola. Haha. Ska börja handels nästa höst men okej.

Rätt jävla omoget och diskutera andra saker än den vi pratade om i början. Hade det varit IRL hade du väl kommenterat min frisyr eller mina skor eller liknande.

Snälla Annadea var tyst nu, du gör bort dig oerhört mycket och du kommer kanske till och med inse det tids nog. Och snälla sluta missförstå mig och tro att jag är en benhård "så är det för det har jag läst"-snubbe, det handlar bara om rätt simpel logik och vad det långsiktiga värdet är på ett ungefär.

Godnatt.

Postad

Skriv ett seriöst inlägg varför det är det rätta? (Jag vill höra DINA åsikter om det. Och försök inte med något liknade "haha, så du vet inte själv, jävla fisk" det är ju verkligen diskussion med utbyte av tankar. :roll: )

Det finns ju verkligen bara 1 sätt att spela poker, ja. Men seriöst tror ni verkligen att det är bara att trycka med bästa odds handen och sen hoppas på det bästa? Än att inte spela motståndaren och gå in i dennes tankar och känslor?

Vad tänkte istället AJ mannen? k36 med två ruter.

Postad
Ursäkta? Nej stå fast vid din tes att det är rätt att syna in 1/4 av stacken, det är det du menat hela tiden, sluta annar ssäga att det är rätt att gå på intution och slaska in hela stacken med lite vad som helst och hoppas att det ska komma.

Filmskola. Haha. Ska börja handels nästa höst men okej.

Ja, du hoppas verkligen på tur med floppen.

Inte för jag tror du skulle platsa på en filmskola (där kan man inte läsa en bok och tro det ska fungera) Men måste arbeta med levande människor och förstå människan vad den är och hur hon fungerar. Men ja. Jag önskar dig vidare framgångar i handels.

Rätt jävla omoget och diskutera andra saker än den vi pratade om i början. Hade det varit IRL hade du väl kommenterat min frisyr eller mina skor eller liknande.

Snälla Annadea var tyst nu, du gör bort dig oerhört mycket och du kommer kanske till och med inse det tids nog.

Godnatt.

Det är klart jag kollar in hur personen i sig tänker och resonerar. Tror du jag tar alla på allvar på forumet som inte ens kan tänka längre än vad sin egna snoppmäter? ;)

Postad
Skriv ett seriöst inlägg varför det är det rätta? (Jag vill höra DINA åsikter om det. Och försök inte med något liknade "haha, så du vet inte själv, jävla fisk" det är ju verkligen diskussion med utbyte av tankar. :roll: )

Vadå skriva seriöst inlägg? Är det inte tillräckligt att det är lika glasklart som att 1+1=2? Och vadå försök inte med? Varför ens orka påstå vad jag ska skriva tillbaka?

Postad

Snälla Annadea var tyst nu, du gör bort dig oerhört mycket och du kommer kanske till och med inse det tids nog. Och snälla sluta missförstå mig och tro att jag är en benhård "så är det för det har jag läst"-snubbe, det handlar bara om rätt simpel logik och vad det långsiktiga värdet är på ett ungefär.

Godnatt.

Jag har bra självinsikt. ;)

Och det sista säger ju mer om dig så att säga.

Postad
Alltså. Conspiracy gå tillbaks till dina $100-SNG. Och spela in dina filmer! Eller så kan du börja med 3-stegs psykologi över humant beteende. Att kalla folk för efterbliven och sen tror det är rättfärdigar allt är ju så sjukt. Lycka till senare i livet om du propagerar samma sak i verkligheten. :shock::-)

Vad har detta med mitt spel eller mina videos att göra? Ingenting vad jag vet iaf.

Jag propagerar inte att kalla folk "efterblivna" eller liknande (just det ordet är ju inte heller särskilt smart att använda eftersom efterblivna människor inte kan hjälpa det), så det tar jag tillbaka och ber om ursäkt för. Däremot skulle jag vilja kalla dig 100% hjärnrunkad när det gäller poker.

Om någon skulle häva ur sig så mkt skit som du gör i min bekantskapskrets så skulle jag självklart påpeka det. Dock så brukar de personer jag beblandar mig med inte göra det.

Det finns i praktiskt taget alltid en linje som är mycket bättre en den näst bästa. I OPs fall så är det enbart en linje som är bra och det är att openfolda, allt annat är jättejättejättedåligt. Punkt.

Postad
Vad har detta med mitt spel eller mina videos att göra? Ingenting vad jag vet iaf.

Var inget illa menat mer än att du inte har givit något av vett i tråden. Därav kan du fortsätta koncentrera dig på saker som ger dig något.

Jag propagerar inte att kalla folk "efterblivna" eller liknande (just det ordet är ju inte heller särskilt smart att använda eftersom efterblivna människor inte kan hjälpa det), så det tar jag tillbaka och ber om ursäkt för. Däremot skulle jag vilja kalla dig 100% hjärnrunkad när det gäller poker.

Om någon skulle häva ur sig så mkt skit som du gör i min bekantskapskrets så skulle jag självklart påpeka det. Dock så brukar de personer jag beblandar mig med inte göra det.

Alla har olika stilar att spela. Det är ingen hemlighet att jag spelar en stil av poker som är ganska så okänd för andra, men för det menas det absolut inte att det skulle vara något utav det sämre. Vem säger till mig att jag spelar fel poker när jag spelar en stil som jag själv går på plus på och har gjort det en längre tid?

Det finns i praktiskt taget alltid en linje som är mycket bättre en den näst bästa. I OPs fall så är det enbart en linje som är bra och det är att openfolda, allt annat är jättejättejättedåligt. Punkt.

Alla har olika sätt att utvecklas på. Det är upp till sig själv att hitta den linjen. Jag är inte ett så stort fan att diskuttera poker på ett forum. Mer givande IRL.