Gå till innehåll

Gus Hansen


tommie88

Recommended Posts

Jag såg att worldseriesofpoker inte uppdaterat G. Hansens WSOP-resultat. Sker det först efter att jippot är slut?

 

 

För övrigt en rätt så jävla rolig tråd det här...det mycket trötta och lite bittra inlägget nr 24 fick mig att brista ut i ett asgarv.

Tack för det gdaily!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.google.se är ett mkt bra svar på en sådan här fråga. Förutom att ge svaret på själva frågan, så gör den OP en smula smartare till nästa gång. I just detta fall önskar jag att Eury hade varit moderator, så han hade kunnat låsa tråden på en gång med de orden.

 

En sån här tråd vill vi inte ha här, därför att det finns bara utrymme för ett enda tämligen ointressant svar on topic: "Han åkte ut på plats X".

 

Dessutom är inte forumet till för att lata internetanvändare ska slippa surfa till google och söka. Sen att en tråd i detta ämne dessutom verkar vara ett rätt osmidigt sätt att söka information är ytterligare en sak.

 

Eury har rätt. Ibland är eury dryg (oftast med glimten i ögat), men i detta fall gav han bara ett fullt sakligt svar på en dum fråga.

 

LÅST

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...