Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Jag kanske kan "låna" tråden ett ögonblick och fråga vad ni har för AF PF, flop, turn och river? Kanske kan hjälpa OP också.

pf: 4.4, flop:7, turn: 3.4 river 2.5

vpip: 23 pfr: 19.5

profit

Postad

Jag har aldrig läst en bok om poker... känns som jag ska skita i att analysera mitt spel och försöka täta luckor i spelet !

Jag vet hur jag tänker om hur andra spelar och tror det är detsamma för dom.

Vet att jag frågade om hjälp för att utläsa mina stats men jag är rätt erfaren och ganska medveten om mitt spel.

Jag väljer att förlora små potter för att kunna vinna större och risken finns att man kan analysera sönder sitt spel.

Men kanske får äta upp detta och be om hjälp när man blivit fisk :mrgreen:

EDIT: ABC kommer aldrig va min grej, då lägger jag hellre ner... så PT ska enbart användas för att lagra info för framtiden om man ev. behöver ändra sitt spel.

EDIT2: ska dock rätta till knappspelet...

Postad

En liten fundering , om man köper pokertracker och sedan av ngn anledning råkar avinstallera det eller hårddisken crashar .... måste man då köpa det igen för 55$ eller vad händer då ?

Postad
En liten fundering , om man köper pokertracker och sedan av ngn anledning råkar avinstallera det eller hårddisken crashar .... måste man då köpa det igen för 55$ eller vad händer då ?

Nej, du skickar bara ett mail till pokertrackers support så får du en ny kod. Du får ha pokertracker installerat på två datorer men får formatera dem hur många gånger du vill och får då nya koder när du laddar ner pokertracker igen. Har själv fått 4-5 koder.

Postad
Nej, du skickar bara ett mail till pokertrackers support så får du en ny kod. Du får ha pokertracker installerat på två datorer men får formatera dem hur många gånger du vill och får då nya koder när du laddar ner pokertracker igen. Har själv fått 4-5 koder.

tack så mkt för svaret :-) då kan man känna sig säker

Postad
Jag väljer att förlora små potter för att kunna vinna större och risken finns att man kan analysera sönder sitt spel.

Jag väljer att vinna både dom små potterna och dom stora.