draft Postad 15 Juli , 2007 Rapport Postad 15 Juli , 2007 Jag ligger på ~27/22/3.5 när jag lirar 4 bord. Lirar jag 8 bord hamnar jag runt 22/16/2.5. Shorthanded givetvis Citera
bananuz Postad 15 Juli , 2007 Rapport Postad 15 Juli , 2007 Jag kanske kan "låna" tråden ett ögonblick och fråga vad ni har för AF PF, flop, turn och river? Kanske kan hjälpa OP också. Citera
jojje2k Postad 15 Juli , 2007 Rapport Postad 15 Juli , 2007 Jag kanske kan "låna" tråden ett ögonblick och fråga vad ni har för AF PF, flop, turn och river? Kanske kan hjälpa OP också. pf: 4.4, flop:7, turn: 3.4 river 2.5 vpip: 23 pfr: 19.5 profit Citera
LuckyStar5.1 Postad 15 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 15 Juli , 2007 Här kommer lite stat om hur det gått vid olika pos. Om någon vill kommentera skulle d va ql ! Citera
LuckyStar5.1 Postad 15 Juli , 2007 Författare Rapport Postad 15 Juli , 2007 Jag har aldrig läst en bok om poker... känns som jag ska skita i att analysera mitt spel och försöka täta luckor i spelet ! Jag vet hur jag tänker om hur andra spelar och tror det är detsamma för dom. Vet att jag frågade om hjälp för att utläsa mina stats men jag är rätt erfaren och ganska medveten om mitt spel. Jag väljer att förlora små potter för att kunna vinna större och risken finns att man kan analysera sönder sitt spel. Men kanske får äta upp detta och be om hjälp när man blivit fisk EDIT: ABC kommer aldrig va min grej, då lägger jag hellre ner... så PT ska enbart användas för att lagra info för framtiden om man ev. behöver ändra sitt spel. EDIT2: ska dock rätta till knappspelet... Citera
FiSherman63 Postad 16 Juli , 2007 Rapport Postad 16 Juli , 2007 Gahhh sluta säga emot dig själv hela tiden. My head won't stop spinning! Citera
musen91 Postad 17 Juli , 2007 Rapport Postad 17 Juli , 2007 En liten fundering , om man köper pokertracker och sedan av ngn anledning råkar avinstallera det eller hårddisken crashar .... måste man då köpa det igen för 55$ eller vad händer då ? Citera
Moleskin Postad 17 Juli , 2007 Rapport Postad 17 Juli , 2007 En liten fundering , om man köper pokertracker och sedan av ngn anledning råkar avinstallera det eller hårddisken crashar .... måste man då köpa det igen för 55$ eller vad händer då ? Nej, du skickar bara ett mail till pokertrackers support så får du en ny kod. Du får ha pokertracker installerat på två datorer men får formatera dem hur många gånger du vill och får då nya koder när du laddar ner pokertracker igen. Har själv fått 4-5 koder. Citera
musen91 Postad 17 Juli , 2007 Rapport Postad 17 Juli , 2007 Nej, du skickar bara ett mail till pokertrackers support så får du en ny kod. Du får ha pokertracker installerat på två datorer men får formatera dem hur många gånger du vill och får då nya koder när du laddar ner pokertracker igen. Har själv fått 4-5 koder. tack så mkt för svaret då kan man känna sig säker Citera
Gäst Postad 17 Juli , 2007 Rapport Postad 17 Juli , 2007 Du verkar openlimpa en massa från UTG. Känns inte så hett öht. Citera
jojje2k Postad 17 Juli , 2007 Rapport Postad 17 Juli , 2007 Jag väljer att förlora små potter för att kunna vinna större och risken finns att man kan analysera sönder sitt spel. Jag väljer att vinna både dom små potterna och dom stora. Citera
Recommended Posts