Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

I och med vinsten på "dagens fråga" så blev det till att värva brorsan till forumet.. 8-)

Här tänkte vi hålla er uppdaterade om hur det går för oss på nätet och mot varandra live..

Jag spelar 1-2 på SvS och puman lirar .5-1 på unibet..

Har själv försökt mig på unibet men blev toktiltad av klient-layouten..

Vi fick tag på ett pokerbord här genom forumet för nån vecka sen, så nu blir det till att styra upp lite live-kvällar också!

Än så länge har det bara varit en 5-manna cashgame kväll och en 3-manna SnG kväll..

I denna dagbok kommer det postas en del resultat, handhistorik, en del bilder och en stor del syskongnabb!

Postad

Memorable quotes från torsdagens pokerkväll..

int0x, thapuma och en neger* spelade 2st 50krs SnG..

thapuma vann första och jag vann den andra..

thapuma: fan du har sån jävla tur!

int0x: jo det behöver man väl för att vinna 8st HU matcher i rad mot dig! 8-)

thapuma: *tyst*

negern: jo men du har ju tur..

int0x: kan du ge nåt exempel? en hand som jag hade tur i?

negern: Jag har två argument!

int0x: låt höra dem då!

negern: *tyst*

:shock::lol:8-)

(*negern kallar sig själv för neger så posta ingen PK-dravel om rasism etc)

Nätpokern går inget vidare (-600 / 2dagar).. ska inte dra några bad beats för jag har inte spelat speciellt bra..

målet för dagen: övertala brorsan att följa med ut i solen och möjligtvis spela nån runda poker.

Ha det bra, vi ses på borden! och tack Othello!

Postad

du lyckades inte med ditt mål antar jag eftersom ja försökte ringa tillbaka men då va ni iväg....har själv legat på stranden....

har spelat 15 min på unibet i dag....men allt e som vanligt....spelade tre händer

Hand 1: A8-A9T. två spelare med så ja betar över potten. båda synar. ena spelaren träffar stegen. roundcheck. A på turn och ja synar hans lilla bet.

Hand 2: QT-QJ9. Höjer nästan pott. 8 på turn. Höjer pott. river T. Höjer halva pott. motspelaren synar igen med sin T3. delad pott.

Hand 3 A4-442. Tre motspelare. Roundcheck på flopp. 2 på turn. Jag höjer halva potten. en spelare synar och en höjer. re-raisar 3ggr pott. en spelare synar. 2 på rivern. idioten får sitt fyrtal. jag checkar och gör en cryingcall.

Såhär har det varit en vecka i streck !!

Kontentan: Spela som du vore efterbliven på unibet och du kommer få in dina kort

Postad

jävla sömntuta, sova bort halva dan när det är så fint väder?

man har ju läst så mycket om "positiv dagboks-rigg" men för mig är det tvärt om..

ännu en back-session: -230:-

"win small, lose big"

får ta och börja räkna resultat i gbucks om nätriggen ska hålla i sig.

nu är det inte bara korten utan även mitt internet som lägger av när jag floppar nöten!! (jo jag vet, det är bara dem tillfällena jag lägger på minnet)

man kanske skulle byta game? tror nästan blackjack hade funkat bättre just nu :roll:

behöver Dr.Alban här: "upp å hoppa, stabilt som fan"