Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

PartyPoker. Ah juste, det är ingen bra sajt. Jävla scammers. =(

Men Ongame och iPoker har väl hyggliga SnG's. Välj en bra sajt inom EU där. Föreslår Betsson (Ongame) och NoIQ (iPoker).

Postad

thanks.. tja, party suger faktiskt. Inga rake samt kass blindstruktur. Gillar heller inte att borden itne poppar upp som dem ska.

ongame verkar bra men har ingen aning om trafiken där.. spelar $55+5+.

Annars kanske det blir mer lönsamt att köra på fulltilt lr stars med tanke på trafiken, även om man måste skatta.

Detsamma gäller för turneringar egentligen.. är egentligen bara FT och stars som gäller om man är seriös spelare.

Postad

Well, det är ju alltid fisken man vill komma åt. Och det vet jag av egen erfarenhet att det finns gått om på både Ongame och iPoker.

Turneringar går ju att spela överallt. Stars, Full Tilt, Prima, Ongame, Bodog, Ultimatebet. Men bäst action är det ju på Stars och FullTilt. Lite jobbigt dock att det blir så mycket folk i alla tours där.

Postad

går det att multitabla typ 8 bord på dem nätverken? lätt att få igång en $60 sng? jag får väl kolla upp det själv:) lat man är...

finns faktiskt ingen sajt som slår stars när det gäller turneringar. FT är i närheten men deras rebuys har inte alls samma prissummor/action. Det suger liksom att behöva skatta 30% av vinst, utan att kunna dra av förluster. Man skulle ju bli ruinerad.

Postad
någon som kan rekommendera en bra SKATTEFRI sida att sng-grinda på?

jag bytte till fulltilt från pkoerstars för att "slippa" skatt, men nu måste man alltså byta igen:(

Anslut en brödrost via USB-porten på din dator så blir sajten skattefri.

Postad

party eller ongame, fast igentligen kan man hålla sig till fulltilt eller stars, visst är man skyldig att skatta men samtidigt så är det ganska små vinster som man vinner på sngs om man jämför med att man skulle råka klonka hem hela sunday million :P

Postad

det blir en del summor om man grindar mycket.

Bodog har hyfsat utbud av MTTs och SNGs.

Någon som vet ifall bodog är skattefritt? har inte lyckats hitta nåt om dem.

• 2 weeks later...
Postad

varför ogilalr ni party? lirat där ett år nu ungefär och det är riktigt mycket fisk samt otroligt trevlig blindstruktur!(tycker jag iaf)

Väldigt få grinders. eller ptjaa,, med få menar jag iaf att det är få "duktiga" spelare som spelar ritkigt ofta. Känns som man har koll på de flesta faktiskt.

Nu har dom ju dessutom något nytt typ rakebacksystem aka. partypoints, vet dock inte hur mycket % det motsvarar i RB. men man får mer och mer partypoints ju mer man spelar. Men tycker det verkar gå trögt, säkert bättre RB på andra sidor.

Postad
Jag sitter precis i samma sits som dig. Jag funderar lite på att börja lira på Sun poker mest på grund av deras RB och bonusar. Någon som spelar/har spelat där som vet hur trafiken är och hur fisktät det är på 55$ SnG?

Min erfarenhet av sngs på crypto är att trafiken är katastrofal,svårt att få igång bord över $5.

Postad
varför ogilalr ni party? lirat där ett år nu ungefär och det är riktigt mycket fisk samt otroligt trevlig blindstruktur!(tycker jag iaf)

För att PartyPokers support är helt keff. Dom låser konton här o var och snor pengar. Vet många som har blivit av med flera K $ när deras konton blivit låsta. Oftast utan någon riktigt bra anledning. :/

Postad
någon som kan rekommendera en bra SKATTEFRI sida att sng-grinda på?

jag bytte till fulltilt från pkoerstars för att "slippa" skatt, men nu måste man alltså byta igen:(

Bet24 och Eurobet på Ongame är skattefria.

Postad
För att PartyPokers support är helt keff. Dom låser konton här o var och snor pengar. Vet många som har blivit av med flera K $ när deras konton blivit låsta. Oftast utan någon riktigt bra anledning. :/

oj det är verkligen itne den uppfattningen jag fått, kanske är annorlunda "nuförtiden" eftersom att jag bara hållt till där i två år och varit riktigt aktiv i ett år. Faktuom är att jag i mina bonushunterdagar skapade två konton:roll: .De blev såklart låsta. Men jag mailade supporten lite lätt, och blev trevlig bemött med typ "- jaha, antar att du vill ha kvar det kontot som det är mest pengar på" så fick jag behålla det! :-P

"Få grinders"?

Ja , upplever det som att det är få grinders