polar bear Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 Jag tror att det finns flera personer i lägre divisioner som är mer allmänbildade än flera deltagare i div.1. Problemet är att det tar nåra säsonger att klättra upp. Om man var några dagar sen i starten så hamnade man i en låg division Men maratontabellen är rättvis oavsett vilken division man började i Citera
hampulito Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 Nu när alla kastar in priser kan väll jag göra det samma för att göra saken lite mer spännande, 20$ på evp till den som vinner div4. Citera
Cyntax Postad 3 November , 2007 Rapport Postad 3 November , 2007 Men maratontabellen är rättvis oavsett vilken division man började i Vem leder den då? Citera
devalanteriel Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Den är inte alls rättvis. Jag har en säsong mindre spelad och ligger ändå på tionde plats. Bäst snittpoäng av samtliga, tätt före Cyntax, Fido och tomtetomte. Citera
eurythmech Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Kul kategori, asiatiska huvudstäder, asiatiska huvudstäder, svenska världsarv, asiatiska huvudstäder, asiatiska huvudstäder. Citera
devalanteriel Postad 4 November , 2007 Rapport Postad 4 November , 2007 Jag hade mest sydamerikansk blindkarta och svenska världsarv. Citera
Cyntax Postad 19 November , 2007 Rapport Postad 19 November , 2007 Vinnaren av DIV.3 får en DVD film i pris av undertecknad denna omgång.... Jag kastar in ett pris i div.1 då.Den som ger mig (MacLight) mest 'smisk' vinner ett hemligt pris... /C Två gratisbiljetter till valfri biofilm som är distribuerad av Buena Vista (har ett gäng sånna från då jag jobbade på Buena Vista) blev det.Skanke och SouthEast har ännu chansen. Citera
Skanke Postad 19 November , 2007 Författare Rapport Postad 19 November , 2007 Två gratisbiljetter till valfri biofilm som är distribuerad av Buena Vista (har ett gäng sånna från då jag jobbade på Buena Vista) blev det.Skanke och SouthEast har ännu chansen. Heja mig...... Citera
SouthEast Postad 19 November , 2007 Rapport Postad 19 November , 2007 Heja mig...... Jaha du Skanke.... inte den här gången. Citera
eurythmech Postad 22 November , 2007 Rapport Postad 22 November , 2007 Sjukt spännande omgång nu. Jag kan gå upp i ettan igen, men jag kan också halka ner i trean. Tack stonk för att du nollade i omgång åtta Och just det, är det meningen att alla ämnen ska vara blandade? Citera
devalanteriel Postad 22 November , 2007 Rapport Postad 22 November , 2007 Sådär, vidare till trean. Avancemang som vanligt. Citera
Cyntax Postad 22 November , 2007 Rapport Postad 22 November , 2007 Jaha du Skanke.... inte den här gången. Kom igen, gör frågorna då! Citera
SouthEast Postad 22 November , 2007 Rapport Postad 22 November , 2007 Kom igen, gör frågorna då! Ikväll Einstein. En annan jobbar ju på dagarna och kan inte hänga här, eller göra frågesporter. Citera
Sansrom Postad 22 November , 2007 Rapport Postad 22 November , 2007 Vinnaren av DIV.3 får en DVD film i pris av undertecknad denna omgång.... Wohoooo! Citera
SouthEast Postad 22 November , 2007 Rapport Postad 22 November , 2007 Ridå. Chanslös på 3 av frågorna. Citera
Cyntax Postad 23 November , 2007 Rapport Postad 23 November , 2007 Ridå.Chanslös på 3 av frågorna. Två gratisbiljetter till valfri biofilm som är distribuerad av Buena Vista (har ett gäng sånna från då jag jobbade på Buena Vista) blev det.Skanke och SouthEast har ännu chansen. Skanke var den som vann biobiljetterna. Grattis! Du borde ha dom nästa vecka./Cyntax Citera
Skanke Postad 23 November , 2007 Författare Rapport Postad 23 November , 2007 Äntligen får man något för att man väljer rätt ämne:) Citera
SouthEast Postad 23 November , 2007 Rapport Postad 23 November , 2007 Äntligen får man något för att man väljer rätt ämne:) Du har lärt dig av Ongame....Riggat!! Citera
Cyntax Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Äntligen får man något för att man väljer rätt ämne:)Var bor din postlåda? Skicka adressen med pm eller msn. Vem tänker erbjuda priser till nästa säsong? Citera
Skanke Postad 24 November , 2007 Författare Rapport Postad 24 November , 2007 Har lagt till en fråga per omgång och lite tid. Finns det några andra önskemål?? Är tre dagar lagom eller villl vi ha fler/färre per vecka. Ska antalet lag i varje division ändras? Ska vi ha dubbelmöten.... NÅ??????? Citera
Bluwajt Postad 24 November , 2007 Rapport Postad 24 November , 2007 Ny match varje dag samtidigt som man kör dubbelmöten (så inte serien tar slut så fort) hade ju varit nöt Citera
Skanke Postad 24 November , 2007 Författare Rapport Postad 24 November , 2007 Ny match varje dag samtidigt som man kör dubbelmöten (så inte serien tar slut så fort) hade ju varit nöt Risken med det är att det kan bli samma frågor två omgångar irad om jag inte hinner byta och att serien är haltande när det drar ihop sig till sista omgången.... Citera
Skanke Postad 24 November , 2007 Författare Rapport Postad 24 November , 2007 Wohoooo! Valet är ditt! PMa adress..... UNDERGÅNGEN FLIGHTPLAN OLDBOY hämnden Citera
Cyntax Postad 10 December , 2007 Rapport Postad 10 December , 2007 Äntligen får man något för att man väljer rätt ämne:)Fick du biljetterna? Citera
devalanteriel Postad 10 December , 2007 Rapport Postad 10 December , 2007 Fyra per vecka istf tre tror jag vore lagom. Citera
Recommended Posts