devalanteriel Postad 18 September , 2007 Rapport Postad 18 September , 2007 Ah, äntligen igång igen. Enklaste temat någonsin? Åtta matcher kvar till div 5; 44 kvar till div 1. Lite mesigt med multiple choice på två frågor när det äntligen kommer ett ämne jag behärskar i sömnen. Citera
eurythmech Postad 18 September , 2007 Rapport Postad 18 September , 2007 Ah, äntligen igång igen. Enklaste temat någonsin? Åtta matcher kvar till div 5; 44 kvar till div 1. Lite mesigt med multiple choice på två frågor när det äntligen kommer ett ämne jag behärskar i sömnen. Men...vilken tid du tog på dig! Citera
devalanteriel Postad 18 September , 2007 Rapport Postad 18 September , 2007 Min laptop behöver en evighet för att ladda det där jävla fågeltjippet. Citera
devalanteriel Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 Jag är iaf klar för mitt andra raka serieavancemang på lika många försök. Snart är jag i ettan! Tre raka vinster, nu är jag i division 5 nästa säsong. Spännande kamp om resterande platser... vi får väl se om Jennez står pall. Citera
Jennez Postad 4 Oktober , 2007 Rapport Postad 4 Oktober , 2007 Tre raka vinster, nu är jag i division 5 nästa säsong. Spännande kamp om resterande platser... vi får väl se om Jennez står pall. Det gör jag. Tur för mig att nooter också torskade i den senaste. Jag har alla chanser i världen och om jag inte går vidare så jagar jag rätt på dev som hetsade mig till att ta matchen mot honom medan jag satt på tåget med svinkass uppkoppling. Matchen slutade oavgjort men dev-muppen vann på tid pga SJ’s stabila uppkoppling. Tilt i kubik på den. Citera
mrfiskman Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Postad 10 Oktober , 2007 Faaan får kämpa med div 8 en säsong till men skam den som ger sig. Sista matchen var ganska kul iaf eftersom att jag vann med 0 poäng mot wo. Citera
devalanteriel Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Postad 10 Oktober , 2007 Välkommen till div 5, Jennez. Citera
hampulito Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Postad 10 Oktober , 2007 Nybliven div4 spelare. Vad kan ni i div 1 och 2 dra in i sponsorpengar på en säsong? Citera
Jennez Postad 10 Oktober , 2007 Rapport Postad 10 Oktober , 2007 Välkommen till div 5, Jennez. Ty, ty. Blev du skyldig mig någonting nu? *hoppas* Citera
devalanteriel Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 POKERFORUM - Match Slutställning devalanteriel - Jennez 5 - 1 (1:03 - 1:14) Grattis, du vann matchen! Känns bra Jens? Lite orättvist med ett ämne jag kan mer eller mindre utantill... Citera
eurythmech Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 Tog en stabil 1 - 0 i det ämnet. Den här säsongen har börjat...sådär Citera
Skanke Postad 18 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 18 Oktober , 2007 Tog en stabil 1 - 0 i det ämnet.Den här säsongen har börjat...sådär Ja den var fin:) Satan att jag inte dammade in London utan bara tryckte förbi:) Citera
eurythmech Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 Det känns skönt så här i efterhand att farsan fick mig att läsa Skriet från Vildmarken för sisådär 15 år sedan Citera
devalanteriel Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 Tog en stabil 1 - 0 i det ämnet.Den här säsongen har börjat...sådär Jag tycker att cops resultat är ännu mer imponerande... cop - RedmondBarry 0 - 0 (1:19 - 1:40) Vinst på noll poäng! Citera
eurythmech Postad 18 Oktober , 2007 Rapport Postad 18 Oktober , 2007 Haha, just ja...tiosekundersregeln Citera
Fido Postad 21 Oktober , 2007 Rapport Postad 21 Oktober , 2007 Haha, just ja...tiosekundersregeln Den förhatliga... Av fem matcher denna säsong ligger jag på tre med samma poäng. Två första var jag sammanlagt 20 sek efter och förlorade bägge. Det är klass. Citera
Cyntax Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Postad 25 Oktober , 2007 Jag har grymt tur med val av ämnen. Omgång 7 - vad gjorde jag i sommar? Satt först i en fyra veckors kurs och tragglade kapitalbeskattning. Då är inte ämnet svårt. Citera
devalanteriel Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Postad 25 Oktober , 2007 Det är rätt lätt när tre av fem frågor är samma också. Citera
Cyntax Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Postad 25 Oktober , 2007 Det är rätt lätt när tre av fem frågor är samma också.Ja, men får inte min motståndare exakt samma frågor som jag?Var det en pik till mig? Eller hur menar du? Citera
devalanteriel Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Postad 25 Oktober , 2007 Nejdå, jag syftade på mitt eget resultat den här omgången. Citera
Skanke Postad 25 Oktober , 2007 Författare Rapport Postad 25 Oktober , 2007 Skickade ett mejl och frågade om det inte kändes lite amatörmässigt att samma fråga kan komma flera gånger. Fick svaret att jag spelar gratis här och de professionella sidorna känner du igen genom att DU få betala för att spela. Hela svaret genomsyrades av att jag var otacksam och borde vara glad att jag kan vara med där överhuvudtaget.... Citera
dekutree Postad 25 Oktober , 2007 Rapport Postad 25 Oktober , 2007 Skickade ett mejl och frågade om det inte kändes lite amatörmässigt att samma fråga kan komma flera gånger. Fick svaret att jag spelar gratis här och de professionella sidorna känner du igen genom att DU få betala för att spela. Hela svaret genomsyrades av att jag var otacksam och borde vara glad att jag kan vara med där överhuvudtaget.... hahaha det här var verkligen mycket roligt. Citera
Cyntax Postad 26 Oktober , 2007 Rapport Postad 26 Oktober , 2007 Skickade ett mejl och frågade om det inte kändes lite amatörmässigt att samma fråga kan komma flera gånger. Fick svaret att jag spelar gratis här och de professionella sidorna känner du igen genom att DU få betala för att spela. Hela svaret genomsyrades av att jag var otacksam och borde vara glad att jag kan vara med där överhuvudtaget....Är du otacksam, din lilla... Hur mycket kan man ställa in själv? Kan man t.ex. göra så att en omgång innehåller flera olika ämnen? Citera
Recommended Posts