schoolbook Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Man får alltså ett mail när tävlingen börjar? Hoppas det betyder att man får ett mail lite innan tävlingen börjar! Hur som helst ska jag tokvinna, ja eller förlora det beror på humör och frågorna. Och givetvis på moståndaren, i detta fall oövervinnerlig;-) Citera
mrfiskman Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Och givetvis på moståndaren, i detta fall oövervinnerlig;-) Haha jag skyller på frågorna, hur i farao´s namn skulle jag nånsin kunnat lärt mig något om wilhelm moberg. Citera
Fido Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Haha jag skyller på frågorna, hur i farao´s namn skulle jag nånsin kunnat lärt mig något om wilhelm moberg. Inte kunde jag ett smack heller, men klonkade som en gud. (Vilket pokerborden gav igen för senare) Tror inte jag gissat lika vasst någon gång som på herr Willhelm. Som tur var fick jag bara en skrivfråga! Citera
Cyntax Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Ska jag (MacLight) bli den enda med 5 rätt i omgång 7? Citera
Skanke Postad 4 September , 2007 Författare Rapport Postad 4 September , 2007 Ska jag (MacLight) bli den enda med 5 rätt i omgång 7? Klantade mig som fan på sista så fick bara fyra... Citera
thestonk Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Om så är fallet är det nog inget du bör prata om högt... Om trenden denna säsong håller i sig kommer resten av omgångarna vara Stefan och Krister-frågor blandat med värmländsk lokalgeografi. Ska jag (MacLight) bli den enda med 5 rätt i omgång 7? Citera
devalanteriel Postad 4 September , 2007 Rapport Postad 4 September , 2007 Det låter iofs ganska underhållande. Citera
Skanke Postad 4 September , 2007 Författare Rapport Postad 4 September , 2007 Om så är fallet är det nog inget du bör prata om högt... Om trenden denna säsong håller i sig kommer resten av omgångarna vara Stefan och Krister-frågor blandat med värmländsk lokalgeografi. Menar du: W Moberg>>>>>>HippHipp>>>>>>>>StefanochKrister är vägen att gå Jaja, näsdta ämne är färgblindhet inget att rekomendera.... Citera
mrfiskman Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Skit omgång igen! Kan bli spännande sista omgångarna, blir helt förtvivlad om jag inte tar mig upp till åttan. Citera
hampulito Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Jag går upp till femman möter jojje2k sista matchen han har lämnat wo i alla matcher så ship it. Sen undra jag en sak om det föregående ämnet skulle morfin sitta i i 15 minuter hahahahah. Opiater alltså morfin/heroin och liknand preparat är ju dem som sitter i längst snarare 8-16 timmar. Citera
Cyntax Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Avancemang till division 1 är klart nu. Snart får Skanke och eurythmech se upp! (hoppas jag inte får käka upp det dära senare ) /Cyntax (aka MacLight) Citera
eurythmech Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Äsch, jag har klarat Stonkar och Peyar, så nog klarar jag Cyntaxer. Citera
thestonk Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Du...de r dem individuela matscherna som räknas inte ligan somm helhet; De hajjar du väll? Äsch, jag har klarat Stonkar och Peyar, så nog klarar jag Cyntaxer. Citera
eurythmech Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 ja de gör ja väll men orka! Citera
demimonde Postad 11 September , 2007 Rapport Postad 11 September , 2007 Än är inte Eury mästare. Jag har en teoretisk chans att ta hem det. Dock är den väldigt liten. Citera
SouthEast Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 Avancemang till division 1 är klart nu. Snart får Skanke och eurythmech se upp! (hoppas jag inte får käka upp det dära senare ) /Cyntax (aka MacLight) Gör äntligen entré i div 1 under nästa "säsong". Citera
Cyntax Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 Gör äntligen entré i div 1 under nästa "säsong". Tajt mellan oss i div. 2. Vill du ha ett bet i div. 1? Citera
Mogge13 Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 jag tappade troligtvis min chans att gå upp till 3:an i förra matchen Har väl en en liten liten möjlighet fortf, men hur stor är chansen att man skulle klonka något sånt liksom Citera
Loveless Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 Behöver en ordentlig klonk i sista omgången för att inte trilla ur. Citera
devalanteriel Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 Jag är iaf klar för mitt andra raka serieavancemang på lika många försök. Snart är jag i ettan! Citera
eurythmech Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 Jag är iaf klar för mitt andra raka serieavancemang på lika många försök. Snart är jag i ettan! Jag väntar ivrigt. Det känns inte som en titel utan ditt motstånd. Citera
demimonde Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 Ja ...Nu gäller det Eury....Du klarar dig med en knapp förlust, vinner med en oavgjord och såklart otvivelaktig mästare med en seger.. GG WP. Citera
demimonde Postad 12 September , 2007 Rapport Postad 12 September , 2007 Som sagt.....svarar du ett rätt Eury så vinner du , vilket du kommer o göra o jag e först o gratulera dig då jag var den enda som kunde hota dig från seger. Grattis till ännu en seger! Citera
Fido Postad 13 September , 2007 Rapport Postad 13 September , 2007 Fyran avklarad, trean nästa... Finns en fördel med lägre serier - fler poäng. Men äran saknas ju liksom. Tre veckor per säsong, ger 6 veckor innan det är dags att ta plats i elitdivisionen, då jäklar! Citera
Recommended Posts