mendieta19 Postad 10 December , 2007 Rapport Postad 10 December , 2007 weei reggad nu, frågan är bara om säsong pågår nu? när är nästa omgång isf? fattar inte mkt men de löser sig.. Citera
KraxTheCrow Postad 10 December , 2007 Rapport Postad 10 December , 2007 Också reggad nu, en ny strykpåse i stan. Förhoppningsvis kan man väl lära sig ett och annat Citera
mendieta19 Postad 10 December , 2007 Rapport Postad 10 December , 2007 hmm är de alltid så här lätta frågor? trodde det var 5 frågor btw? Citera
devalanteriel Postad 10 December , 2007 Rapport Postad 10 December , 2007 Så ja... enklaste omgången hittills! Fem raka segrar, skönt. Med lite tur kan jag till och med bli klar för nästa division redan nu. Kanske lite högmodigt iofs att min opp inte kommer att vinna rundan. Citera
Mecklenburgare Postad 11 December , 2007 Rapport Postad 11 December , 2007 Förstår inte riktigt hur det fungerar, har spelat 7 omgångar, där är 8 i gruppen, jag har mött en person två gånger, en har jag mött tre gånger, sen två som jag mött en gång. Citera
devalanteriel Postad 11 December , 2007 Rapport Postad 11 December , 2007 Om du ligger i lägstadivisionen blir det lite udda schema. Citera
KraxTheCrow Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Hmm, min CPU tiltar på siten och det tar typ 30 sek att rätta en fråga. Någon som vet tänkbart problem (gärna med tillhörande lösning)? Citera
fiddl Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 ett roligt spel, men där vissa frågor kan vara helt omöjliga, kan man inte gäller det att gissa så fort som möjligt för att poängen i det hela är ju att göra det på så kort tid som möjligt. vem är bäste man här på forumet ? vem ligger bäst till ? Citera
devalanteriel Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Jag är bäst i division tre iaf. Vad blir det, sjätte raka avancemanget varav femte seriesegern? Nu börjar det bli betydligt hårdare dock. Började misströsta rejält när säsongen inleddes med 0-1-2. Sedan kom de enkla kategorierna, typ konst. Senaste ämnena var ju f.ö. helt fucked. devs ämnen: Lasermannen, Christer Pettersson, terrorism och liknande seriositet Jennez ämnen: älgar i Alaska, apor i Paris wtf mate? Citera
mrfiskman Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 Jag är i en oerhörd skitsvacka när det gäller sånt här, nåja jag får satsa på att vinna pf-cup 2 för att återupprätta mig själv. Citera
Jennez Postad 13 December , 2007 Rapport Postad 13 December , 2007 devs ämnen: Lasermannen, Christer Pettersson, terrorism och liknande seriositet Jennez ämnen: älgar i Alaska, apor i Paris Är ju bra mycket större chans att man faktiskt vet ngt om Chrille P och Lasermannen än att man vet ett smack om älgar i Alaska och apor i paris. Dessutom hade jag faktiskt också en lasermannen-fråga. Citera
schoolbook Postad 14 December , 2007 Rapport Postad 14 December , 2007 Jag är bäst i division tre iaf. Vad blir det, sjätte raka avancemanget varav femte seriesegern? Femte raka seriesegern för mig. Vänta bara, ni uppe i toppen... Citera
Rille Postad 15 December , 2007 Rapport Postad 15 December , 2007 Hur gör amn för att anmäla sig när man har ett konto sedan tidigare? Citera
hampulito Postad 15 December , 2007 Rapport Postad 15 December , 2007 Sluta alldrig med den här serien det är fantastiskt roligt wp. Citera
devalanteriel Postad 16 December , 2007 Rapport Postad 16 December , 2007 Men wtf, tiltämnen. Varför måste det komma ämnen för riktiga män? Ge mig frågor om hudvård och konst istället. Citera
fiddl Postad 25 December , 2007 Rapport Postad 25 December , 2007 haha, lasermannen har man ju haft ngr gånger, men sport brukar ju vara rätt lätt ;D men alla dessa historiefrågor om allt och inget, som os i början av 1900talet, vem kan allt det ? ;S det är ju inte allmänbildning för fem öre.. körde första säsongen nu i ligan, gick igenom obesegrad och antar att jag blir uppflyttad, visserligen var det div. 11 men vandringen ahr börjat Citera
tamtaram Postad 25 December , 2007 Rapport Postad 25 December , 2007 Att man kunde så mycket om golf. Tyckte jag var snabb med 54 sekunder men långsammast igen. Inte konstigt att man inte klarar mer än tre bord... Citera
eurythmech Postad 26 December , 2007 Rapport Postad 26 December , 2007 Hur tänker man när man säger att gamla OS inte är allmänbildning? Citera
devalanteriel Postad 3 Januari , 2008 Rapport Postad 3 Januari , 2008 Sådärja! En säsongsseger till. Uppe i ettan nu. Bara en säsong till så har jag gått från div 8 hela vägen direkt, med en försmädlig andraplats och resten idel vinster... </skryt> Citera
Cyntax Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 www.vetgirig.nu fungerar inte? Jag får ingen kontakt, sidan kan inte laddas. Är det bara hos mig eller... ? Servern hittades inte Firefox kan inte hitta servern på www.vetgirig.nu. * Kontrollera om det finns något skrivfel i adressen, som ww.example.com i stället för www.example.com * Om du inte kan hämta någon sida alls, kontrollera datorns nätverksanslutning. * Om datorn eller nätverket skyddas av en brandvägg eller proxy, kontrollera att Firefox har tillstånd att ansluta till webben. Citera
VanMassenhoven Postad 26 Februari , 2008 Rapport Postad 26 Februari , 2008 jag kommer in nu iaf Citera
VanMassenhoven Postad 21 Mars , 2008 Rapport Postad 21 Mars , 2008 Anmäl er till pokerforums vetliga nu!!! Länk till registrering finns i första inlägget! Ny säsong drar igång i morgon. Citera
Cyntax Postad 21 Mars , 2008 Rapport Postad 21 Mars , 2008 Sådärja! En säsongsseger till. Uppe i ettan nu. Bara en säsong till så har jag gått från div 8 hela vägen direkt, med en försmädlig andraplats och resten idel vinster... </skryt> Men nu är du tillbaka i div 2, ryck upp dig! Citera
Recommended Posts