Aeis Postad 10 Juli , 2010 Rapport Postad 10 Juli , 2010 Om man köper tournament tickets för FTP. Kan man då använda dem som tournament dollars på något sätt eller måste jag spela turneringen jag köpt ticket till? Citera
viklund93 Postad 4 September , 2010 Rapport Postad 4 September , 2010 Tittade runt i FTP-shoppen och köpte en "step-1" biljett av misstag... har letat runt men hittar ingen turnering jag kan använda den i. Nån som vet? Citera
XeroxFin Postad 9 September , 2010 Rapport Postad 9 September , 2010 Någon som vet om Full Tilt Points någon gång förfaller? Citera
Lisa87 Postad 9 September , 2010 Rapport Postad 9 September , 2010 Någon som vet om Full Tilt Points någon gång förfaller? Tveksamt. Vet att jag hade mina runt 1-1.5år iaf utan problem Citera
ffredd Postad 20 Oktober , 2010 Rapport Postad 20 Oktober , 2010 Fan vad jag hatar den där butiken. Det tar aldrig mindre än 2 månader att få prylarna. Fick det här svaret när jag mejlade och påpekade att det har gått 8 veckor sedan min beställning: Thank you for your email. Your order is currently being processed. Please contact us in 2 weeks to see if tracking is available for your order. Citera
Recommended Posts